home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 444 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 281 282 [283] 284 285 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 580525 gange)
Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4230: 13 Aug 2014, 21:10 »

Jeg har før haft held med at rette spørgsmål direkte til TV-stationerne.
http://www.tv3.dk/kontakt

Mit bedste bud er at det er et andet distribuerings selskab til 3'eren. Det er dog et skud i tågen, der bygger på at der bliver brugt et andet selskab i UK til 3'eren, end der gør til nogen af de andre.
Også mit bud at MGM står for distribueringen udenfor USA for Die Hard 3, mens 20th Century Fox står for det ved de andre film.

Edit: Eller er det Cinergi der står for det? Hvert fald er der et andet produktionsselskab, som står for distribueringen af filmen.
« Seneste Redigering: 13 Aug 2014, 21:13 af Cristiano Doni » Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4231: 13 Aug 2014, 21:14 »

NO! NO! NO!
Not that movie, not great at all.

Shut your mouth!

Det er en af de bedste film nogensinde. Og det er ikke til diskussion  Wink
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4232: 13 Aug 2014, 21:15 »

Bump.....

TV3 har de sidste to dage vist 1'eren og 2'eren og viser i dag 4'eren, og kom i den anledning i tanke om dette indlæg.

Nogen der rent faktisk ved noget om dette? Og ikke blot "3'eren er den dårligste". Jeg synes at det er den klart bedste Die Hard film, så ret ærgerligt at den bliver sprunget over.

Ifølge TV3's Tekst TV, er det 3'eren de viser idag.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4233: 13 Aug 2014, 21:32 »

Ifølge TV3's Tekst TV, er det 3'eren de viser idag.

Går du ind på programomtalen S.368, er det 4'eren.
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4234: 13 Aug 2014, 21:39 »

Det er vel bare typisk TV3. De ved ikke engang selv hvad de viser.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4235: 13 Aug 2014, 22:01 »

Det ligner meget 3'eren...
Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4236: 13 Aug 2014, 22:02 »

DET ER 3'EREN!
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4237: 13 Aug 2014, 22:10 »

Shut your mouth!

Det er en af de bedste film nogensinde. Og det er ikke til diskussion  Wink
Jeg synes nu ikke det var noget særligt, men okay er heller ikke ligefrem en af mine genrer Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4238: 13 Aug 2014, 22:24 »

Du er også ung, og sikkert kun til American Pie, Road Trip og den slags film Wink
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4239: 13 Aug 2014, 23:59 »

Du er også ung, og sikkert kun til American Pie, Road Trip og den slags film Wink

Kevin James, Eddie Murphy eller Stifler (aner ikke lige hvad ham der spiller ham hedder Peace) så ved man ihf. det er gode film !  Thumbs Up
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4240: 14 Aug 2014, 03:12 »

Jeg valgte her til aften at der skulle ske lidt, så jeg valgte at sætte mig til at se en absolut klassiker, City Lights fra 1931, en film med selveste Charles Chaplin.

City lights er i sig selv en anderledes film i det den kære Chaplin ikke ville slå sin elskede stumfilms karakter, "the tramp" ihjel, ved at begynde at lave tale film, men han var dog trods alt imponeret af teknologien bag, og valgte derfor at gøre brug af lyde i filmen - ikke tale, men lyde, og en ret vigtig del af filmen udspiller sig netop omkring noget helt elementært, nemlig lyden af en bildør, og en blind pige.

Fald på halen komik, herlig historie - THE TRAMP, og ikke mindst en afslutning der måske er historiens bedste i en film.

At Chaplin senere, vælger at "slå vagabonden ihjel", af politiske årsager som man ikke forstår i USA i sin tid, er jo så hvad det er, det gør han nemlig i "The great Dictator", fra 1940, hvor hans elskede karakter, der i øvrigt ligner Hitler gevaldigt, bliver fejlagtigt taget som værende Diktatoren "Adenoid Hynkel", og endelig høre vi ham tale, da han holder en tale som denne diktator.

<a href="http://www.youtube.com/v/5IvPIWzQcUY?hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/5IvPIWzQcUY?hl=da_DK</a>


Ååååh ja, bliver nødt til at se denne herlige film nu, om jeg begriber hvordan man kunne sparke ham ud af landet efter denne film... men de er jo tossede de Amerikanere!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4241: 14 Aug 2014, 04:02 »

Det øjeblik til Oscar uddelingen, hvor han går op og modtager en æres-oscar i tårer, får mig til at slippe en tåre hver gang.
En gammel svag mand der går op, efter alt hvad han har været igennem med USA, og grædende modtager sin æres-oscar. Stort stort øjeblik.

Hele det klip kan ses her:
https://www.youtube.com/v/J3Pl-qvA1X8
« Seneste Redigering: 14 Aug 2014, 04:11 af Gungner » Logged

sarikanarya
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4242: 22 Aug 2014, 18:35 »

så Borat i går ...
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4243: 22 Aug 2014, 18:38 »

så Borat i går ...
Tillykke.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4244: 22 Aug 2014, 18:39 »

så Borat i går ...

Det var godt. Det tror jeg også, at ret mange andre gjorde. Kan du måske fortælle lidt om hvorfor, vi skal vide det?

Jeg henviser til allerførste indlæg:

Nu har jeg chattet og deltaget i debatter på diverse fora i omkring 8 år og jeg har nok set tråde ved navn 'Bedste film' omtrent 5.000 gange. Personligt elsker jeg at debattere film, men jeg mener sjældent man får ret meget ud af en tråd hvor 20 forskellige folk nævner 10 film hver. Man får ingen rigtig diskussion om film, der bliver bare remset nogle titler op.

Denne tråd skal fungere anderledes. Her kan du skrive et indlæg om den film du lige har set for 10 minutter siden eller for en uge siden, og forklare om du synes den er god, dårlig eller ligegyldig. Og naturligvis hvorfor.
På den måde får vi en mere indholdsrig debat, hvor andre folk som måske har set samme film kan komme med kommentarer hvis de er enige eller uenige i din udlægning.
Min pointe er, at man ikke får en indholdsrig filmdebat hvis man kun nævner de gode film (og ikke engang nævner hvorfor de er gode). Det kan også være interessant at debattere dårlige film, men helst på en sober måde, selvfølgelig Wink

Tråden her kan godt engang imellem ryge langt ned bagest i forummet, men engang imellem er der så en eller anden som har set en film han/hun vil anbefale (eller det modsatte), og så vender debatten tilbage igen for en stund. Det er i hvert fald min ide. Jeg håber I synes om den.
Logged

Sider: 1 ... 281 282 [283] 284 285 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010