home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 248 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 277 278 [279] 280 281 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 580675 gange)
bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4170: 29 Dec 2013, 02:03 »

Har lige set Jordens søjler... Fremragende mini serie.

Dernæst står den på Games Of Thrones, som jeg ikke har set et eneste afsnit af endnu:) Glæder mig
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4171: 06 Jan 2014, 19:10 »

Whop, whop!
Har lige fundet ud af at der kommer en film til sommer med Jordin Sparks i en af hovedrollerne!
Ligeledes er Nicolas Cage også med og ham kan jeg også ret godt li som skuespiller, så det skal nok blive konge!

Dog synes jeg at historien i filmen minder mig om en film jeg har set før. Dog ihvertfald ud fra nedenstående citat. Jeg er ret sikker på at der er en film, hvor et barn forsvinder og moren går helt amok, fordi de ikke kan finde barnet.

IMDB: http://www.imdb.com/title/tt2467046/?ref_=nm_flmg_act_2

Logged


Drillo
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4172: 06 Jan 2014, 20:52 »

Whop, whop!
Har lige fundet ud af at der kommer en film til sommer med Jordin Sparks i en af hovedrollerne!
Ligeledes er Nicolas Cage også med og ham kan jeg også ret godt li som skuespiller, så det skal nok blive konge!

Dog synes jeg at historien i filmen minder mig om en film jeg har set før. Dog ihvertfald ud fra nedenstående citat. Jeg er ret sikker på at der er en film, hvor et barn forsvinder og moren går helt amok, fordi de ikke kan finde barnet.

IMDB: http://www.imdb.com/title/tt2467046/?ref_=nm_flmg_act_2




Kunne godt tro at det var denne film du tænkte på.

Flightplan med Jodie Foster.
http://www.imdb.com/title/tt0408790/?ref_=nm_flmg_act_8
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4173: 06 Jan 2014, 20:53 »

Jep, det er nemlig lige præcis den Smiley
Logged


Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4174: 06 Jan 2014, 21:34 »

Min kæreste og jeg så Hunger Games; Catching fire igår. En del bedre end den første!
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Korzika
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4175: 08 Jan 2014, 21:51 »

The Wolf of Wall Street

En film med Leo og Scorsese kan umuligt fejle, og det gør denne film heller bestemt ikke. I tre timer følger man Jordan Belforts (Leonardi DiCaprio) rutsjebanetur. Filmen finder sted på Wall Street, hvor sex, stoffer, penge og grådighed er hovedingredienserne for dyr som Jordan Belfort og andre finanshajer.

Udover at Scorsese tegner et eminent billede af den forrykte verden, som Belfort (men også du og jeg) lever i, så er skuespillet også helt i top. Leonardo er suveræn, men man skal også rose Jonah Hill, som er imponerende god i denne film.

Denne film skal I helt sikker se.
« Seneste Redigering: 08 Jan 2014, 22:06 af Korzika » Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4176: 29 Mar 2014, 19:27 »

Hey freaks

Jeg har lyst til at se et par film i aften, kan bare ikke rigtig finde ud af hvad for en det skal være!!

Det må gerne være sci fi, adventure eller bare vild action Opstemt

Kom med jeres bud Smiley
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4177: 30 Mar 2014, 13:58 »

Der er altid boarman trilogien..

Selv er jeg lige startet på iron man ditto. Dem har jeg ikke set før..

Ellers er der lawless, altid en fed film.
Inception
Homefront er også udemærket, bare for sin action.


Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4178: 24 Apr 2014, 10:51 »

Er der nogen herinde, der har set serien 'The Sopranos'? Jeg overvejer nemlig kraftigt at investere i HBO Nordic, som ligger inde med samtlige sæsoner. Den har jo fået sublime anmeldelser rundt omkring og går for at være en af de absolut bedste serier, der er lavet, og eftersom jeg er meget interesseret i hele undergrundsmiljøet og mafiaen, tænkte jeg, at det ville være en serie, som faldt i min smag.

Jeg vil dog gerne lige høre nogle meninger først.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4179: 24 Apr 2014, 10:55 »

Damn, findes der folk som ikke har set Sopranos? Den kan ikke anbefales nok.
Logged



Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4180: 24 Apr 2014, 10:58 »

Åbenbart. Tak for det hurtige svar, g00n. Kan du sammenligne serien med noget andet, man kender til? Jeg har desuden hørt, at James Gandolfini i hovedrollen skulle levere en sublim skuespillerpræstati on. Det er vel noget, du kan bekræfte...?
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4181: 24 Apr 2014, 11:30 »

Er der nogen herinde, der har set serien 'The Sopranos'? Jeg overvejer nemlig kraftigt at investere i HBO Nordic, som ligger inde med samtlige sæsoner. Den har jo fået sublime anmeldelser rundt omkring og går for at være en af de absolut bedste serier, der er lavet, og eftersom jeg er meget interesseret i hele undergrundsmiljøet og mafiaen, tænkte jeg, at det ville være en serie, som faldt i min smag.

Jeg vil dog gerne lige høre nogle meninger først.

The Sopranos er helt klart værd at se. Det samme er True Detective, der også er derinde. Helt klart.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4182: 24 Apr 2014, 11:33 »

Jeg må hellere få tegnet et abonnement med det samme. Tak for svar.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4183: 24 Apr 2014, 14:38 »

Åbenbart. Tak for det hurtige svar, g00n. Kan du sammenligne serien med noget andet, man kender til? Jeg har desuden hørt, at James Gandolfini i hovedrollen skulle levere en sublim skuespillerpræstati on. Det er vel noget, du kan bekræfte...?

Jeg ser ikke vanvittigt mange serier, så jeg har ikke lige en sammenligning på stående fod - der er der måske andre herinde som kan byde bedre ind. Jeg kan dog sagtens bekræfte roserne til James Gandolfini.
Logged



JG7
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4184: 24 Apr 2014, 15:49 »

Det er ikke en direkte sammenligning (mafia-miljøet), men Mad Men er det samme mandsdominerende miljø. Den er lavet af Matthew Weiner, der også var lidt inde over Sopranos.

Generelt bliver Sopranos tit nævnt sammen med Mad Men, Breaking Bad og The Wire. Ikke fordi de så meget minder om hinanden, men mere fordi de af mange opfattes som de fire bedste dramaserier. Der er ikke direkte paralleller, men Breaking Bad og The Sopranos har fx begge en skurk i hovedrollen.

Hvis det er fordi, du er vild med mafiamiljøet, så se evt. filmen The Departed, hvis du ikke har.
Logged

Sider: 1 ... 277 278 [279] 280 281 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010