home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 782 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 265 266 [267] 268 269 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614140 gange)
PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3990: 16 Jun 2013, 22:51 »

Jeg havde igår en aften hvor jeg sammen med min far sad og så 3 Jason Statham film det var vildt fede film det var:
Safe
Crank: High Voltage
The Mechanic

Alle 3 er nogle vildt fede film... min favorit er dog helt sikkert Safe.

Men hvad synes i andre
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3991: 16 Jun 2013, 22:53 »

Det ved jeg nu ikke. Det er ikke det indtryk, jeg har af ham. Han havde en kontrovers med sin mor, hvor han ikke snakkede med hende meget længe, men derfor behøves man ikke at være usympatisk. Dertil har der været episoden, hvor han bliver sur på en kameramand, men han var ude at undskylde bagefter. Det er i min verden småting. At han så besøger familier til ofrene i Aurora og er meget meget rørt, da Heath Ledger fik en Oscar for hans rolle som Jokeren, synes jeg til gengæld siger meget. Han var i hvert fald også utrolig sympatisk og humoristisk, da han vandt en Oscar for hans rolle i The Fighter.

Dertil synes jeg personligt, hvis vi ser bort fra hans personlighed, som jeg ikke har et skidt indtryk af, at han er nutidens bedste skuespiller. Lige fra Batman til American Psycho til The Fighter til The Prestige til The Machinist til Rescue Dawn til 3:10 to Yuma. Selv som 13-årig i Empire of the Sun var han outstanding.

Jeg følger ikke gossip så meget, så kender ikke de episoder du nævner (hverken de gode eller de dårlige). Det var et tilfælde at jeg fik set den award-ceremoni, hvor han som sagt var arrogant af helvede til. Jeg synes dog der er noget over ham, der virker usympatisk. Men det er måske også de roller han har. De er jo (ofte) meget mørke og mentalt hårde. Han udfører dem eminent, og det kan jo være at det er det der farver mit synd på ham Peace

Men synes godt nok hans præstation i The Fighter er bedre end god. Intet mindre end fantastisk. Jeg kan rigtig godt lide Wahlberg, men Bale stjæler jo totalt rampelyset i den film!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3992: 16 Jun 2013, 22:55 »

Håber ikke du vil argumentere for, at han har bidraget mindre end hæderligt crazy

The Machinist, Batmanserien, American Psycho og The Fighter (for bare at nævne dem jeg selv elsker!) er jo helt igennem forrygende præstationer af ham. Han favner bredt, selvom han helst altid skal spille en troubled type Wink

Sagde jeg at han ikke havde bidraget med noget? Tunge Wink

Men ja, de film er store og skelsættende film. I hvert fald The Machinist og American Psycho, hvilket er de eneste film jeg har set, men det har noget at gøre med min kærlighed til thriller, horror og headscratchers. Tunge
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3993: 16 Jun 2013, 22:56 »

Jeg følger ikke gossip så meget, så kender ikke de episoder du nævner (hverken de gode eller de dårlige). Det var et tilfælde at jeg fik set den award-ceremoni, hvor han som sagt var arrogant af helvede til. Jeg synes dog der er noget over ham, der virker usympatisk. Men det er måske også de roller han har. De er jo (ofte) meget mørke og mentalt hårde. Han udfører dem eminent, og det kan jo være at det er det der farver mit synd på ham Peace

Men synes godt nok hans præstation i The Fighter er bedre end god. Intet mindre end fantastisk. Jeg kan rigtig godt lide Wahlberg, men Bale stjæler jo totalt rampelyset i den film!
Efter min mening også hans bedste præstation sammen med hans rolle som Patrick Bateman i American Psycho. Han er helt uhyggelig god i den film.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3994: 16 Jun 2013, 22:59 »

Det er han helt sikkert, Jakob! Jeg synes generelt filmen er en lille smule overvurderet, men jeg har heller ikke læst bogen. Hans præstation er dog noget af det bedste jeg kan mindes. Han har så mange karaktertræk i den film, at det er skræmmende. Ekstatisk forventningsfuld med en økse i hånden, gennemsyret af jalousi og i dyb fortvivlelse. Virkelig et pragtstykke rent skuespillerteknisk.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3995: 16 Jun 2013, 23:02 »

Jeg fandt den her video, hvis nogen er interesseret i at se det bedste fra hans præstation som Patrick Bateman. Jeg så den i går som et break i min eksamenslæsning, og det er skræmmende, at man kan være så god.

http://www.youtube.com/v/hMm-cLPUb6k
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3996: 17 Jun 2013, 10:14 »

Så lige Cubic med Christian Bale super fed film Smiley Fik også set The Score den synes jeg nu også var rigtig fed, Edward Norton spiller jo mega godt i den film Opstemt
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3997: 19 Jun 2013, 18:06 »

http://9gag.com/gag/a8WWMBe

- Dem der snakkede om at eje mange film Thumbs Up
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3998: 19 Jun 2013, 18:26 »

Så høje ville mine bunker trods alt ikke være Opstemt

Tror der er ca 1000 film der, og jeg har kun 600-650 xD

Jeg så Michael Clayton forleden med George Clooney. Den har været oscarnomineret og alt muligt, og det er da også en ret god film. Men der vil jeg altså vove at påstå, at Danmark er bedre til at lave mørke, personlige thrillere end Hollywood er det Peace

Den har masser af nerve og konspiration, men den er aldrig helt deroppe at ringe, hvor jeg bliver rigtig grebet. Slutningen er desuden en kende skuffende, da den ender ret forudsigeligt, men med potentialet for virkelig at være en af de film, hvor man tænker 'the world in a nutshell' crazy

Fanden tage lykkelige slutninger. Ish.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3999: 19 Jun 2013, 20:15 »

Det ved jeg nu ikke. Det er ikke det indtryk, jeg har af ham. Han havde en kontrovers med sin mor, hvor han ikke snakkede med hende meget længe, men derfor behøves man ikke at være usympatisk. Dertil har der været episoden, hvor han bliver sur på en kameramand, men han var ude at undskylde bagefter. Det er i min verden småting. At han så besøger familier til ofrene i Aurora og er meget meget rørt, da Heath Ledger fik en Oscar for hans rolle som Jokeren, synes jeg til gengæld siger meget. Han var i hvert fald også utrolig sympatisk og humoristisk, da han vandt en Oscar for hans rolle i The Fighter.

Dertil synes jeg personligt, hvis vi ser bort fra hans personlighed, som jeg ikke har et skidt indtryk af, at han er nutidens bedste skuespiller. Lige fra Batman til American Psycho til The Fighter til The Prestige til The Machinist til Rescue Dawn til 3:10 to Yuma. Selv som 13-årig i Empire of the Sun var han outstanding.

http://www.youtube.com/v/qrvMTv_r8sA

Well, han kommer i hvert fald ikke særligt heldig fra den situation med kameramanden som du nævner, han virker som en kæmpe douchebag.

Leonardo DiCaprio derimod, han er generationens største skuespiller og med en langt større spændevidde end Christian Bale. Han spiller fænomenalt i alt fra sukkersød romantik (Titanic f.eks.) til langt mere dystre roller (J. Edgar f.eks). Jeg ser bare en skuespiller som Christian Bale som mere endimensionel, han spiller altid den der lidt hemmelighedsfulde, excentriske person (American Psycho, The Machinist, The Fighter, Batman filmene osv.) ha kunne ikke have spillet Leo's rolle i "Catch Me If You Can" eller "Revoloutionary Road" f.eks.
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4000: 19 Jun 2013, 20:22 »

http://www.youtube.com/v/qrvMTv_r8sA

Well, han kommer i hvert fald ikke særligt heldig fra den situation med kameramanden som du nævner, han virker som en kæmpe douchebag.

Leonardo DiCaprio derimod, han er generationens største skuespiller og med en langt større spændevidde end Christian Bale. Han spiller fænomenalt i alt fra sukkersød romantik (Titanic f.eks.) til langt mere dystre roller (J. Edgar f.eks). Jeg ser bare en skuespiller som Christian Bale som mere endimensionel, han spiller altid den der lidt hemmelighedsfulde, excentriske person (American Psycho, The Machinist, The Fighter, Batman filmene osv.) ha kunne ikke have spillet Leo's rolle i "Catch Me If You Can" eller "Revoloutionary Road" f.eks.

Hvordan den mand ikke har fået en Oscar statuette endnu er sgu ubegribeligt!
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4001: 19 Jun 2013, 20:34 »

http://www.youtube.com/v/qrvMTv_r8sA

Well, han kommer i hvert fald ikke særligt heldig fra den situation med kameramanden som du nævner, han virker som en kæmpe douchebag.

Leonardo DiCaprio derimod, han er generationens største skuespiller og med en langt større spændevidde end Christian Bale. Han spiller fænomenalt i alt fra sukkersød romantik (Titanic f.eks.) til langt mere dystre roller (J. Edgar f.eks). Jeg ser bare en skuespiller som Christian Bale som mere endimensionel, han spiller altid den der lidt hemmelighedsfulde, excentriske person (American Psycho, The Machinist, The Fighter, Batman filmene osv.) ha kunne ikke have spillet Leo's rolle i "Catch Me If You Can" eller "Revoloutionary Road" f.eks.

Omvendt ville jeg have svært ved at se DiCaprio spille lige så psykotisk i American Psycho som Christian Bale kan Peace

Men jeg vil nu give dig ret i, at med hensyn til størrelsen på filmene og også de skuespilsmæssige præstationer, så er DiCaprio foran Bale. DiCaprio spiller meget mere storslåede film, og som Viziren siger, så er det et under, at han endnu ikke har vundet en Oscar.

Men jeg læste en teori, som jeg tror er meget rammende. Han spiller i så fantastiske og vellykkede film altid, at hans skuespilpræstation måske blegner i kritikkernes øjne 'for hele filmen er så god, at det ikke er DiCaprio der hiver den op'. Det kan jeg til dels godt se, men omvendt synes jeg at han spiller så fremragende, at han netop får det til at se legende let ud. Han hverken under- eller overspiller, men rammer bare prik i øjet rollerne til perfektion. Og så vælger han filmene klogt. Han har jo stort set ikke lavet noget middelmådigt.

Omvendt synes jeg som sagt at Bale hiver en middelmådig American Psycho op til at være en stærk film, og det er også en præstation. Men selv da vil jeg mene, at DiCaprio er hans generations absolut bedste skuespiller.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4002: 19 Jun 2013, 20:38 »

Omvendt ville jeg have svært ved at se DiCaprio spille lige så psykotisk i American Psycho som Christian Bale kan Peace

Men jeg vil nu give dig ret i, at med hensyn til størrelsen på filmene og også de skuespilsmæssige præstationer, så er DiCaprio foran Bale. DiCaprio spiller meget mere storslåede film, og som Viziren siger, så er det et under, at han endnu ikke har vundet en Oscar.

Men jeg læste en teori, som jeg tror er meget rammende. Han spiller i så fantastiske og vellykkede film altid, at hans skuespilpræstation måske blegner i kritikkernes øjne 'for hele filmen er så god, at det ikke er DiCaprio der hiver den op'. Det kan jeg til dels godt se, men omvendt synes jeg at han spiller så fremragende, at han netop får det til at se legende let ud. Han hverken under- eller overspiller, men rammer bare prik i øjet rollerne til perfektion. Og så vælger han filmene klogt. Han har jo stort set ikke lavet noget middelmådigt.

Omvendt synes jeg som sagt at Bale hiver en middelmådig American Psycho op til at være en stærk film, og det er også en præstation. Men selv da vil jeg mene, at DiCaprio er hans generations absolut bedste skuespiller.

Lær nu at stav vesir rigtigt Tunge
Men ja, tror egentlig du har ret i at hans valg af film hindrer hans Oscar muligheder. Han burde lave en indie film. Så ville han måske skinne igennem. Kan lige forestille mig ham (og alligevel ikke), i en Aronofsky film!
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4003: 19 Jun 2013, 20:52 »

Det værste er at jeg stoppede for at tænke 'hvordan er det nu man staver til vesir?' xD

Men angående, Leo, så synes jeg måske ikke at det er så vigtigt at han får en Oscar. Han HAR sat sit præg på filmhistorien, og han er ikke engang i nærheden af at være gammel. Han er på ingen måde låst til roller grundet sit udseende, og han vil blive ved med at lave fantastiske film de næste mange år.

Tvært imod kunne han blive kendt som verdens bedste skuespiller, der aldrig vandt en Oscar.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4004: 19 Jun 2013, 20:58 »

Omvendt ville jeg have svært ved at se DiCaprio spille lige så psykotisk i American Psycho som Christian Bale kan Peace

Nu spiller Christian Bale rigtig godt i American Psycho, så jeg vil ikke sige om Leo kan gøre det bedre. Men jeg er ikke i tvivl om, at han vil kunne spille rollen godt. Jeg synes hvert fald selv han var glimrende i "Django Unchained", hvor han lige netop spiller en excentrisk, mystisk mand - selvfølgelig er rollen ikke helt sammenlignelig med Bateman, men når han kan levere sin rolle på den måde som han gjorde i Django så er jeg overbevist om, at han også kan gøre det i American Psycho.
Logged

Sider: 1 ... 265 266 [267] 268 269 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010