home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 847 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 253 254 [255] 256 257 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613731 gange)
Skovby
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3810: 09 Maj 2013, 23:29 »

Har lige været inde og se Nordvest. Det er godt nok en god film, den kan klart anbefales!
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3811: 14 Maj 2013, 19:04 »

Det passer da lige til mig, så hvis de er for gamle til dig, så ku' jeg godt...  Wink

Bare ærgerligt Isla Fisher er gift med Borat Opstemt
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3812: 19 Maj 2013, 15:39 »

Hvis jeg nu skulle i biografen i aften og gerne vil se en god kvalitetsfilm, hvad skulle jeg så se? Jeg kan kigget lidt på Silver Linings Playbook, men jeg er ret på bar bund.
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3813: 19 Maj 2013, 15:40 »

Hold dig fra Nordvest. Jeg synes ikke den er specielt god. Det eneste gode ved den må være Kidds kiksede, men komiske, væremåde - samt alle skænderierne. "Du holder kæft, nej du holder kæft! Du lukker røven! Nej det gør du!". Jeg havde svært ved at tage det seriøst Opstemt
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3814: 19 Maj 2013, 15:42 »

Nu ved jeg overhovedt ikke hvad der går i biografen lige pt. Men Silver Linings Playbook har jeg da overvejet at tage ind og se. Men nu kan jeg også rigtig godt lide Bradley Cooper. Smiley
Ellers er der Nordvest som også skulle være ganske virkelighedstro. Men Kidd er dog med, trist.
Logged

Arsenal <3

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3815: 19 Maj 2013, 15:44 »

Nordvest er en glimrende film.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3816: 19 Maj 2013, 15:49 »

Nordvest skal jeg virkelig ikke se af ren princip. Jeg tror, det bliver Silver Linings Playbook. Den har fået en flot anmeldelse på IMDB, og jeg synes, at David Russell har lavet nogle fremragende film.
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3817: 19 Maj 2013, 15:50 »

Nordvest skal jeg virkelig ikke se af ren princip. Jeg tror, det bliver Silver Linings Playbook. Den har fået en flot anmeldelse på IMDB, og jeg synes, at David Russell har lavet nogle fremragende film.

Synes virkelig det er en elendig film. Havde glædet mig rigtig meget, men synes det er en fesen omgang. Forstår overhovedet ikke alle de Oscar nomineringer, men sådan er vi jo så forskellige. Ville ikke anbefale at bruge 100 kr på det hvertfald.
Logged

Manchester United

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3818: 19 Maj 2013, 15:55 »

Synes virkelig det er en elendig film. Havde glædet mig rigtig meget, men synes det er en fesen omgang. Forstår overhovedet ikke alle de Oscar nomineringer, men sådan er vi jo så forskellige. Ville ikke anbefale at bruge 100 kr på det hvertfald.
Nu har jeg ellers lige bestilt billet. Men jeg håber da ikke, at den skuffer mig. Nu må vi se. Jeg skal nok lige skrive min mening herinde.
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3819: 19 Maj 2013, 16:01 »

Nu har jeg ellers lige bestilt billet. Men jeg håber da ikke, at den skuffer mig. Nu må vi se. Jeg skal nok lige skrive min mening herinde.

Du synes garanteret den er fantastisk. Den fangede overhovedet ikke mig. God fornøjelse
Logged

Manchester United

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3820: 19 Maj 2013, 22:29 »

Til en hvis grad er det jo lidt en chick flick, men hvis man ser bort fra det, så er Silver Linings en rigtig god film med gode præstationer fra samtlige skuespillere. Dog kan den godt trække lidt ud i plidder pladder. Wink
Logged

Ymer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3821: 19 Maj 2013, 22:33 »

Hvis man endnu ikke har fået set Seaching For Sugarman, så gør lige det! Så den idag, og det er fandeme en vild historie. Det er en dokumentar.
Logged

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3822: 20 Maj 2013, 12:14 »

Jeg synes helt bestemt, at Silver Linings Playbook er en god film og på ingen måde tom. Jeg kan godt se din pointe med hensyn til pladder, Iznogood, men jeg synes ikke, at det trækker voldsomt ned.

Uden at røbe for meget om filmen, så er jeg vild med det synspunkt, filmen har på psykisk syge. Det er helt fantastisk. Det er ligeledes den bedste skuespiller præstation, jeg har set Bradley Cooper levere.

En rigtig fin film der dog mangler det sidste for at blande sig i den absolutte top.
« Seneste Redigering: 20 Maj 2013, 12:16 af Jakob E » Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3823: 20 Maj 2013, 22:03 »

Jeg mente skam heller ikke at det trak ned. Bare at man skal være klar over at den er lidt pladder romantisk til tider. Smiley
Men jeg er uden tvivl enig med dig i at filmen har et, måske lidt forkert, men stadig godt synspunkt på psykisk syge. Der kan ikke blive snakket nok om det. Det er den eneste måde at komme af med de adskillige tabuer. Og det gør filmen jo ret godt. Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3824: 23 Maj 2013, 13:42 »

Nogen der har set filmen Mystic River? Den er fra 2003, instrueret af Clint Eastwood og har Sean Penn, Tim Robbins og Kevin Bacon i hovedrollerne. Det virker som en film, jeg godt kan lide, men det ville være skønt at høre fra en, der rent faktisk havde set den.

Den er desuden dobbelt Oscar-vinder.
Logged

Sider: 1 ... 253 254 [255] 256 257 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010