home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:20:51 Rajesh Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1086 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 30 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 226 227 [228] 229 230 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 612696 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3405: 30 Jun 2012, 23:44 »

Jeg har lige været i biffen og se "LOL" http://www.imdb.com/title/tt1592873/

Well. Lad mig være ærlig overfor mig selv og erkende at det var en tøsefilm af højeste skuffe.
Da vi kom ind i forhallen et kvarter før filmen startede, stod vi nærmest omringet af teenage tøser.
De var overalt og man følte sig virkelig udenfor. Dog jo tættere klokken kom på 20.45 jo flere middelaldrende par og tilmed også drenge på vores alder, viste sig i forhallen.

Og så til selve filmen. Jeg starter med at smide det faktum at Miley Cyrus var grunden til jeg skulle se den væk og ligeledes vurderer filmen neutralt. Vi var bestemt ikke målgruppen for filmen. Not at all. Og efter de første 20 minutter så jeg i øjnene at det blev en lang aften kvalitetsmæssigt. Dog skete der hurtigt fremskridt og det udviklede sig faktisk til en sjov og god romantisk film. Dog var det sukker sødt. Det var meget sukker sødt. Historien i sig selv var dog god, og hvis jeg havde været 3-4 år yngre så havde den sgu været lige i skabet.

Nu sætter jeg Miley Cyrus ind i billedet igen. Og hvad med at vi tager "The Last Song" og smider den langt væk. Jeg er ikke den rigtige til at vurderer Miley's evner som skuespiller. Men hvis du tager "The Last Song" og sætter op mod "LOL" så gør hun det fantastisk her i forhold til. Jeg synes i hvert fald det var klasse. Og ja det er også Miley Cyrus for fanden jeg kan ikke gøre det her objektivt. Men jeg kan sige at jeg mener hun var klasser over "The Last Song" om det så er blevet godt eller ikke, skal jeg ikke kunne sige. Jeg kunne ikke bare li det. jeg elskede det!

Biograf turen var det hele værd. Jeg er glad for jeg fik den set i biografen og jeg er positivt overrasket. Jeg glæder mig afsindigt meget til "So Undercover". Kom så i biffen med den også!

Dagens højdepunkt: Ashley Green's røv (http://www.youtube.com/v/OkOiJfsHoMY Dårlig kvalitet, men stadigvæk en af de bedste scener i filmen!)
Logged


Sir Kunak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3406: 30 Jun 2012, 23:53 »

Var inde og se The Dictator i dag. Fed film hvis man er til den lidt sorte humor og generelt bare har en sjofel tankegang!  Hævet Øjenbryn Kan klart anbefale den med nogle gutter.  Smiley
Logged


FC BLOD PÅ TRØJEN

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3407: 02 Jul 2012, 14:13 »

Fik lige set American Psycho igen... Klasse film. En anelse syg og klam, men udover det er det sq en klasse-film :p
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3408: 02 Jul 2012, 14:33 »

Fik lige set American Psycho igen... Klasse film. En anelse syg og klam, men udover det er det sq en klasse-film :p


Den film har bestemt nogle af de fedeste scener. Jeg er specielt vild med denne scene, som jeg synes er en af de fedeste jeg har set; http://www.youtube.com/v/cISYzA36-ZY
Logged

Hala Madrid!

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3409: 02 Jul 2012, 15:52 »

Helt enig... At han kan gå amok over ikke at have det fedeste Business Card, er jo genialt.
Er nu også ret glad for scenen hvor han iklæder sig en regnfrakke og derefter smækker en økse i hovedet på Paul.
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3410: 02 Jul 2012, 18:06 »

Helt enig... At han kan gå amok over ikke at have det fedeste Business Card, er jo genialt.
Er nu også ret glad for scenen hvor han iklæder sig en regnfrakke og derefter smækker en økse i hovedet på Paul.

JA, der er masser af gode scener. Fed film!  Thumbs Up
Logged

Hala Madrid!

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3411: 17 Jul 2012, 11:55 »

Andre herinde som har set den nye Spiderman, og hvad er jeres mening om den? Jeg synes den var okay, men jeg er faktisk skuffet over den, om det var fordi jeg havde for høje forventninger ved jeg ikke, men er tilbøjelig til at synes at de 3 første var bedre.

Og så er der kun 3 dage til Batman, som jeg uden tvivl vil kalde årets film, og indtil videre har den ikke skuffet anmelderene http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/film/article1792970.ece

"Dette er en storslået Hollywood-film på alle måder. Den opsluger én og er til tider realistisk skræmmende på en måde, man aldrig havde kunnet forestille sig. I sin helhed er filmen den bedste i Batman-trilogien, selvom den mangler Heath Ledger".

- Jeg kan ikke vente Smiley
Logged

Manchester United

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3412: 21 Jul 2012, 00:51 »

SPOILER

Hah! Jeg har lige set den her til aften sammen med Mirlo. Glimrende film.
« Seneste Redigering: 21 Jul 2012, 01:16 af Adzke » Logged

bobbefar
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3413: 21 Jul 2012, 01:12 »

Så lige batman og wow for en film. Og skuespillerne gør det rigtig godt, hele vejen igennem.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3414: 21 Jul 2012, 01:14 »

Hvis der er en eller anden idiot, der har behov for at spoile den nye Batman. Kan I så ikke liiiiige skrive, at I har tænkt jer at ødelægge det for andre. På forhånd tak.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3415: 21 Jul 2012, 01:16 »

You mad, bro? Tunge
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3416: 21 Jul 2012, 01:17 »

SPOILER

Og så gør du helt det samme... Hahahaha  funny

På den anden side er det nok heller ikke helt optimalt at gå ind i tråden, hvis man glæder sig til at se den. Men stadig....  Opstemt
« Seneste Redigering: 22 Jul 2012, 14:09 af MBJ » Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3417: 21 Jul 2012, 01:20 »

Slå nu koldt vand i blodet. Der er jo ingen, der ved, hvordan den ender, før de har været inde at se den. Glæd jer nu bare. Det er en god film.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3418: 21 Jul 2012, 01:21 »

You mad, bro? Tunge

Ikke så meget lige nu med det billede, men jeg bliver det fandme, hvis folk ikke tænker sig om.

Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3419: 21 Jul 2012, 01:23 »

Ikke så meget lige nu med det billede, men jeg bliver det fandme, hvis folk ikke tænker sig om.
Forstår dig godt. Nu har jeg slet ikke set Batman, så det gør mig ikke så meget. Kunne egentlig godt være, at man skulle komme igang og se de første, når de nu efter sigende skulle være så gode.

Ikke desto mindre utroligt dobbeltmoralsk af Jakob, men sjovt, det er dét. Djævel
Logged

Sider: 1 ... 226 227 [228] 229 230 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010