home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 934 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 35 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 209 210 [211] 212 213 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 612491 gange)
Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3150: 29 Feb 2012, 09:41 »

Jeg har lige skrevet DSO/DHO, om Memento. Det er en virkelig en film som kan anbefales at ses. Den efterlader så mange indtryk synes jeg. Og slutningen er så åben, at det nærmest er irriterende :-)
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3151: 29 Feb 2012, 09:59 »

Undskyld men hvad er en DSO? Smiley
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3152: 04 Mar 2012, 11:00 »

Jeg har lige set Coach Carter, som brugeren MS herindefra anbefalede mig at se. Samuel Jackson spiller hovedrollen som træner, i det som bedst kan beskrives som en klassisk, amerikansk film. Filmen handler om et college basketball-hold, som under Samuel Jackson går 16-0, men da nogle af spillerne ikke lever op til de akademistiske krav, som de skrev under på da Samuel Jackson tiltræder, vælger han at lockoute og i stedet for at træne basket står den på lektier. Hele det community som de spiller i er fattigt og anset som et af de dårligste colleges rent akademisk og byen har derfor kun basketball. Derfor udløser lockoutet kæmpe protester.

Rigtigt god og rørende film. Den kan bestemt anbefales Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3153: 05 Mar 2012, 05:10 »

Efter en masse gode anmeldelser og anbefalinger, fik jeg endelig set Darkman. Men hold da op hvor er den ringe!
Det er Liam Neeson der spiller hovedrollen som videnskabsmanden der bliver overfaldet i sit laboratorium og bliver tortureret. Han bliver derefter til anti-helten Darkman, der er ude på én ting: Hævn.

Klassisk anti-helte film, men jeg synes godt nok den var dårlig og slet ikke de gode anmeldelser værdig.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3154: 05 Mar 2012, 07:54 »

Nogen der kan anbefale nogle krigsfilm? Helst nogle om 2. verdenskrig Opstemt

Er måske lidt sent ude, men...:

Saving Private Ryan - Nok stadig den bedste film i genren overhovedet. Pisse-fed film med Tom Hanks, Matt Damon, Tom Sizemore, Edward Burns osv.

Band of Brothers - Godt nok en TV-Serie, men den skal alligevel anbefales. Super super fed og realistisk serie.

Enemy at the Gates - Film om to rivaliserende snigskytter. Igen, en fed film. Med Jude Law, Joseph Fiennes, Ed Harris og Rachel Weisz

Flags of our Fathers og Letters from Iwo Jima - Film af Clint Eastwood. Begge handler om angrebet på Pearl Harbour, men set fra hver sin side. Den første fra amerikanernes og den anden fra japanernes.

Inglourious Basterds - Quentin Tarantino film med bl.a. Brad Pitt. Handler om planen om at snigmyrde Hitler.

Nå, der var da lidt at vælge imellem Smiley
« Seneste Redigering: 05 Mar 2012, 07:56 af Gungner » Logged

jens4353
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3155: 05 Mar 2012, 10:33 »

Law Abiding Citizen - Klasse film! Handler om en mand(spillet af Gerard Butler), som mister sin kone og barn ved et indbrud. Morderne bliver fanget, men den unge advokat Nick Rice(Jamie Foxx) får den ene morders straf nedsat, da han vidner mod sin medskyldige. 10 år efter, bliver den strafnedsatte morder fundet død og så starter filmen.

Efter min mening en fantastisk thriller, som man kan relatere sig til. Helt klart anbefalingsværdig næste gang der skal ses film!
« Seneste Redigering: 05 Mar 2012, 10:34 af jens4353 » Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3156: 05 Mar 2012, 16:17 »

Law Abiding Citizen - Klasse film! Handler om en mand(spillet af Gerard Butler), som mister sin kone og barn ved et indbrud. Morderne bliver fanget, men den unge advokat Nick Rice(Jamie Foxx) får den ene morders straf nedsat, da han vidner mod sin medskyldige. 10 år efter, bliver den strafnedsatte morder fundet død og så starter filmen.

Efter min mening en fantastisk thriller, som man kan relatere sig til. Helt klart anbefalingsværdig næste gang der skal ses film!

Law Abiding Citizen er en legend wait for it... DARY film Wink
Logged

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3157: 05 Mar 2012, 16:46 »


Band of Brothers - Godt nok en TV-Serie, men den skal alligevel anbefales. Super super fed og realistisk serie.


David Schwimmer kan bare ikke blive taget seriøs

Stadig super fed serie
Logged

,,

NikolajH
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3158: 05 Mar 2012, 17:36 »

Så filmen "Law Abiding Citizen"(Nådeløs hævn) igår.. Og nøøøj hvor den blæste mig omkuld. Synes godt nok det var et fedt tankespil hovedpersonen havde gang i, og nogle ufattelig gode idéer manuskriptforfatter ene har haft. Desuden et glimrende skuespil. Nogle der har film i samme dur, som kan anbefales ?
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3159: 05 Mar 2012, 17:45 »

Så filmen "Law Abiding Citizen"(Nådeløs hævn) igår.. Og nøøøj hvor den blæste mig omkuld. Synes godt nok det var et fedt tankespil hovedpersonen havde gang i, og nogle ufattelig gode idéer manuskriptforfatter ene har haft. Desuden et glimrende skuespil. Nogle der har film i samme dur, som kan anbefales ?
Måske ikke i samme dur med helten mod systemet, men "Taken" er en glimrende film hvor selvtægt er i fokus.
Logged

welbz is dat guy

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3160: 05 Mar 2012, 18:07 »

Måske ikke i samme dur med helten mod systemet, men "Taken" er en glimrende film hvor selvtægt er i fokus.

Taken er også genial, flot skuespil af især Liam Neeson
Logged

Gangster_Calle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3161: 05 Mar 2012, 18:20 »

Er måske lidt sent ude, men...:

Saving Private Ryan - Nok stadig den bedste film i genren overhovedet. Pisse-fed film med Tom Hanks, Matt Damon, Tom Sizemore, Edward Burns osv.

Band of Brothers - Godt nok en TV-Serie, men den skal alligevel anbefales. Super super fed og realistisk serie.

Enemy at the Gates - Film om to rivaliserende snigskytter. Igen, en fed film. Med Jude Law, Joseph Fiennes, Ed Harris og Rachel Weisz

Flags of our Fathers og Letters from Iwo Jima - Film af Clint Eastwood. Begge handler om angrebet på Pearl Harbour, men set fra hver sin side. Den første fra amerikanernes og den anden fra japanernes.

Inglourious Basterds - Quentin Tarantino film med bl.a. Brad Pitt. Handler om planen om at snigmyrde Hitler.

Nå, der var da lidt at vælge imellem Smiley
Saving Private Ryan, Flags of our Fathers, Letters from Iwo Jima og Band of brothers har jeg set. Peace Fantastiske film/serier!
 - de andre vil jeg kigge på, tak! Smiley
Logged

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3162: 05 Mar 2012, 19:23 »

Har lyst til at se en god film i aften. men kan ikke rigtig komme på noget.

Jeg er åben for næsten alt Smiley
Logged

bettepjevs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3163: 05 Mar 2012, 19:39 »


Flags of our Fathers og Letters from Iwo Jima - Film af Clint Eastwood. Begge handler om angrebet på Pearl Harbour, men set fra hver sin side. Den første fra amerikanernes og den anden fra japanernes.


Du mener angrebet på øen Iwo Jima.
Logged

bettepjevs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3164: 05 Mar 2012, 19:42 »

Har lyst til at se en god film i aften. men kan ikke rigtig komme på noget.

Jeg er åben for næsten alt Smiley

Blow, Butterfly on a Wheel, 300, Gamer, Gran Turino
« Seneste Redigering: 05 Mar 2012, 19:49 af bettepjevs » Logged

Sider: 1 ... 209 210 [211] 212 213 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010