home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 778 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 185 186 [187] 188 189 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613221 gange)
xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2790: 08 Jul 2011, 21:15 »

Jeg så lige The Shawshank Redemption (en verden udenfor) i går for første gang, da jeg lige fandt den hjemme hos min mor. Den var sgu god,kan godt huske, jeg havde set noget af den før. Kunne i hvert fald huske, da Brooks ikke ville ud af fængslet. En sindssyg god film.

Glæder mig også til at se den nye Harry Potter Opstemt
Én af verdens bedste film, virkelig imponerende!!

10/10
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2791: 08 Jul 2011, 22:33 »

Altså, jeg kan ikke huske, at jeg havde set det, men lige det der var det eneste, jeg kunne huske. Så lad os sige, at det var første gang, jeg så den hele. Peace
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2792: 09 Jul 2011, 10:00 »

Altså, jeg kan ikke huske, at jeg havde set det, men lige det der var det eneste, jeg kunne huske. Så lad os sige, at det var første gang, jeg så den hele. Peace

Fuck hvor ringe at du først ser den nu... Opstemt

Jeg fortsætter ufortrødent mine filmanmeldelser og håber der er nogen der kan bruge nogle af dem til noget.

Hide and Seek
Den er alligevel 6 år gammel efterhånden, men får først set den nu. Med stjerner som Jack Nicholson, Dakota Fanning og Elisabeth Shue var der alligevel lidt til at hive den op. Filmen handler om en familie på 3 hvor moren begår selvmord og faren (JN) så flytter væk med sin datter (DF). I det nye kæmpehus som de har fået, finder datteren en tilsyneladende imaginær ven der driver lidt ondt gæk med faren og efterhånden bliver mere og mere vred. Filmen forsøger sig med et lille twist til sidst hvor man skulle få en slags 'whaaaat' effekt, men et eller andet sted er det så langt ude og usammenhængende - et tamt forsøg på at forklare alt - at det falder lidt til jorden. Dog bliver filmen hevet op af som altid fremragende skuespil af de to ovennævnte stjerner. Alt i alt en okay gyser/thriller, dog uden at imponere alt for meget
6/10

The Jacket
Vi bliver i kategorien gyser/thriller og tilføjer drama, i denne film fra samme år. Adrien Brody og Kiera Knightly har denne gang de to hovedroller, med Kris Kristofferson i en lille bi-rolle. Den handler om en golfkrigsveteran som bliver idømt psykiatrisk forvaring, hvor KK så udsætter ham for en slags tortur der får ham til at rejse frem i tiden. Det er en meget fantasifuld fortælling, som udstiller hvilke grusomheder både krig og gammeldags psykiatriske metoder havde af indvirkning på folk, og alligevel er det hele ganske sammenhængene og spændende. Det er ikke fordi der er den store dybde eller wow-effekt, men det er såmænd heller ikke specielt vigtigt i den genre.
6.5/10

Source Code
Så springer vi lidt frem til en film i år, med Jake Gyllenhaal der har leveret nogle rigtig gode film på det sidste. Source Code er ikke en undtagelse, og handler om en tidligere helikopterpilot der bliver sendt tilbage i tiden på en måde (indvilket forklaring indsættes her) og skal finde frem til en bombe og -mand på et tog. Han får 8 minutter i hvert forsøg, men det er ikke så meget selve jagten, som metoden og baggrunden for hans medvirken som gør filmen ekstra spændende. Den spiller på en helt ny idé som de udfører utroligt godt, og jeg ville kun bifalde hvis man fik lavet en 2'er til denne film. Rigtig spændende film med en rigtig god afslutning - og fantastiske effekter.
8/10
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2793: 09 Jul 2011, 13:05 »

Fuck hvor ringe at du først ser den nu... Opstemt



Haha den har du ventet længe på  Opstemt
Logged


Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2794: 09 Jul 2011, 20:51 »

Fuck hvor ringe at du først ser den nu... Opstemt
Tja, jeg havde ikke rigtig set filmen nogle steder, og hvis den kommer i fjernsynet, skal jeg altid lave et eller andet. Men den var sgu god.  Wink
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2795: 10 Jul 2011, 16:26 »

Jeg så lige Shutter Island i går. Jeg er fandme i tvivl. Jeg forstod godt selve filmen, men ...

Det handler om en US Marshall, der bliver sendt til en ø, hvor der er et behandlingshjem for sindsforvirrede kriminelle. På færgen ud på øen møder han sin nye kollega, Chuck. De er blevet sendt derud, fordi de skal undersøge en forsvinding af en indlagt patient, og ingen forstår hvordan hun er forsvundet fra sit lukkede rum. Det går hurtigt op for en, at hovedpersonen ikke  helt stoler på lægerne/de ansvarlige på øen, og at han samtidigt har en anden agenda ved at være på øen.

Det er en rigtig god film. Jeg giver den gerne 8 stjerner ud af 10 mulige. Jeg så den i øvrigt til 50 kroner på Shell forleden, så jeg tænker at den kan fås billiger andre steder. 
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2796: 10 Jul 2011, 16:33 »

Nogen der har set den nye Transformers, og kan komme med en vurdering af den ?

Skal ind og se den i aften med en kammerat, og glæder mig helt vildt. Har hørt at historiedelen er lidt lang, men at actiondelen tilgengæld skulle være fed  Peace
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2797: 10 Jul 2011, 16:39 »

Jeg så lige Shutter Island i går. Jeg er fandme i tvivl. Jeg forstod godt selve filmen, men ...

Det handler om en US Marshall, der bliver sendt til en ø, hvor der er et behandlingshjem for sindsforvirrede kriminelle. På færgen ud på øen møder han sin nye kollega, Chuck. De er blevet sendt derud, fordi de skal undersøge en forsvinding af en indlagt patient, og ingen forstår hvordan hun er forsvundet fra sit lukkede rum. Det går hurtigt op for en, at hovedpersonen ikke  helt stoler på lægerne/de ansvarlige på øen, og at han samtidigt har en anden agenda ved at være på øen.

Det er en rigtig god film. Jeg giver den gerne 8 stjerner ud af 10 mulige. Jeg så den i øvrigt til 50 kroner på Shell forleden, så jeg tænker at den kan fås billiger andre steder. 

Jeg synes Shutter Island er fremragende! Rigtig fedt plot, hvor man (jeg, i hvert fald) bliver pænt overrasket over hvordan det hænger sammen...

Nogen der har set den nye Transformers, og kan komme med en vurdering af den ?

Skal ind og se den i aften med en kammerat, og glæder mig helt vildt. Har hørt at historiedelen er lidt lang, men at actiondelen tilgengæld skulle være fed Peace

Jeg har næsten lige set den, og den var bedre end forventet. Jeg er ikke meget til Transformers-universet, og synes egentlig kun det burde begå sig som tegnefilm for børn, men action-scenerne er fede nok. Absolut bedre end de 2 andre, som jeg synes var røvsyge, især historien. Og så er det kun et plus at overhypede Megan Fox er erstattet...
Logged



JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2798: 10 Jul 2011, 16:42 »

Nogen der har set den nye Transformers, og kan komme med en vurdering af den ?

Skal ind og se den i aften med en kammerat, og glæder mig helt vildt. Har hørt at historiedelen er lidt lang, men at actiondelen tilgengæld skulle være fed  Peace

Klart den bedre af de tre i serien, synes jeg.
Logged

dissing10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2799: 10 Jul 2011, 16:59 »

Fik lige set The Blind Side i dag. Jeg har i længere tid ønsket at se denne film, men jeg har aldrig fået taget mig sammen til at købe den. Heldigvis fik jeg den i går da det var jeg holdt fødselsdagsfest for familien, og selvfølgelig blev den smidt i computeren som noget af det første i dag. Jeg valgte at ønske mig filmen på grund af at jeg er stor Baltimore Ravens fan, og filmens hovedperson, Michael Oher, spiller for det føromtalte Ravens hold. Det som filmen handler om er som sagt Michael Oher, og hvordan det er han udvikler sig gennem filmen. Til at starte med er Michael hjemløs, Staten har fjernet ham fra sin mor pga. hun er på crack, og han gider ikke bo på de væresteder han bliver placeret på. Michael bliver på forunderlig vis optaget på en kristen skole, på tros af at han har et karaktergennemsnit på 0,66. Michael følger ikke så meget med i skolen, og lærerne på denne skole overvejer om de skal smide ham ud. Heldigvis for Michael møder han en dag kvinden Leigh Anne Touhy, i øvrigt spillet af Sandra Bullock, som det er der forandrer hans liv fuldstændig! Gider ikke fortælle hele handlingen, så det er det I får i denne omgang.

Jeg synens at filmen er rigtig rørende, og jeg var flere gange på grænsen til at begynde at græde, fordi at det liv MIchael lever er så slemt! Desuden er filmen jo baseret på virkelig hændelser, så det var også med til at gøre filmen ekstra rørende. Jeg var fanget under hele filmen, og den havde min fulde opmærksomhed hele tiden.

Så min karakter er 9.5/10. For at den lige skal nå op på den rene 10'er er at der desværre ikke bliver vist så mange af de kampe, som det er han spiller.
Logged

Wulff
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2800: 10 Jul 2011, 18:10 »

Så "Control" på Zulu i går aftes.
Filmen har Ray Liotta i hovedrollen og er virkelig fed.
Andre der så den?
Logged

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2801: 10 Jul 2011, 19:50 »

Ja, jeg synes også at Shutter Island var rigtig god, og slutningen dejlig uforudsigelig! Og enig i at The Blind Side er en rigtig god film. Det er sjældent man kan sige det om Sandra Bullock film, men lige præcis den rolle nailede hun rigtig godt.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2802: 10 Jul 2011, 19:52 »

Har lige genset Tilbage til Fremtiden trilogien, og for dævlen da, de holder stadig 100%!  Opstemt
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2803: 10 Jul 2011, 22:48 »

Jeg så lige Shutter Island i går. Jeg er fandme i tvivl. Jeg forstod godt selve filmen, men ...

Det handler om en US Marshall, der bliver sendt til en ø, hvor der er et behandlingshjem for sindsforvirrede kriminelle. På færgen ud på øen møder han sin nye kollega, Chuck. De er blevet sendt derud, fordi de skal undersøge en forsvinding af en indlagt patient, og ingen forstår hvordan hun er forsvundet fra sit lukkede rum. Det går hurtigt op for en, at hovedpersonen ikke  helt stoler på lægerne/de ansvarlige på øen, og at han samtidigt har en anden agenda ved at være på øen.

Det er en rigtig god film. Jeg giver den gerne 8 stjerner ud af 10 mulige. Jeg så den i øvrigt til 50 kroner på Shell forleden, så jeg tænker at den kan fås billiger andre steder. 

En af mine absolutte yndlingsfilm. Sjældent, man sidder tilbage med en film, hvor det egentlig er op til en selv, at bedømme, om det rent faktisk er det ene eller det andet( folk, som har set filmen, vil vide, hvad jeg mener) 

Fantastisk film. Jeg kan huske, jeg sad med myrekryb i de sidste 10 minutter af filmen. Kæft, hvor er den god.

Fik jeg forresten sagt, den var god?..

Se den igen om et par måneder - kig efter hints, som bekræfter den ene formodning og afkræfter den anden. Der er mange!
« Seneste Redigering: 10 Jul 2011, 22:52 af Njaourinho » Logged

Michaellaudrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2804: 10 Jul 2011, 23:23 »

Shutter Island er en film i særklasse! Det er nu ca. et år siden jeg har set den sidst, desværre, men jeg tænker stadig over den dag idag hvordan det hænger sammen.

Min første indskydelse var at det ikke var rigtig, og at det var en illusion som psykiateren forklare til sidst, men det kan jeg ikke får til at hænge sammen med Leonardos sidste ord i filmen. Kan ikke huske hvad præcis han siger, men det får en til at tænke om det er ham der har ret.

Det er en af de eneste film der for alvor har taget røven på mig. Jeg er normalt ellers rimelig god til at regne ud, hvad der sker, men her sagde det bare et ordenlig klask, da min kæbe ramte jorden!

Jeg er villig til at give den 10/10 på min skala.

Er der nogle film der er lidt lig af den, Inception og fight club, må i meget gerne nævne dem, da jeg elsker sådan nogle fim hvor man selv skal regne det hele ude efter de har taget røven på en. Smiley
Logged


Sider: 1 ... 185 186 [187] 188 189 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010