home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 759 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 161 162 [163] 164 165 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614104 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2430: 24 Jan 2011, 00:11 »

Ja, utroelig god film, sørgelighedsniveaue t er næsten på højde med armageddon

Altså personligt har jeg svært ved rigtigt at blive rørt over en film som Armageddon. Nuvel, det er da sørgeligt og så videre, men forskellen på den og så World Trade Center, er jo bare den at vi ved at det rent faktisk har fundet sted, det der sker i sidstnævnte. Vi ved at der rent faktisk er mennesker der har oplevet det vi sidder og ser på. En film som Into The Wild rørte mig også vanvittigt meget, hvilket måske er til at se på mit profilbillede, men på en anderledes storslået måde.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2431: 24 Jan 2011, 09:51 »

Så "The Messengers Scarecrow 2" igår... Måske den dårligste film der nogensinde er lavet. Andre der har set den?
Logged

Manchester United

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2432: 24 Jan 2011, 09:58 »

Altså personligt har jeg svært ved rigtigt at blive rørt over en film som Armageddon. Nuvel, det er da sørgeligt og så videre, men forskellen på den og så World Trade Center, er jo bare den at vi ved at det rent faktisk har fundet sted, det der sker i sidstnævnte. Vi ved at der rent faktisk er mennesker der har oplevet det vi sidder og ser på. En film som Into The Wild rørte mig også vanvittigt meget, hvilket måske er til at se på mit profilbillede, men på en anderledes storslået måde.

Into The Wild er også en mega god film.
jeg blev sku også lidt rørt da jeg så den.
jeg synes også at det rør en lidt ekstra at det jo er noget som en person har oplevet i virkeligheden...
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2433: 24 Jan 2011, 22:55 »

Jeg faldt lige helt tilfældigt over en gammel DVD som egentlig var pakket godt væk her tidligere i dag. World Trade Center. Impulsiv som jeg er, satte jeg den naturligvis på og satte mig ned for at se den. Hold da helt op. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har grædt - det er efterhånden en del år siden - men jeg må ærligt indrømme at jeg begyndte at græde her. Billederne gør naturligvis sit, samt at man ved hvad der skete, men det der gjorde udslaget var uden tvivl musikken. Den trykkede bare på en eller anden knap. Filmen er dog også rigtig god, ingen tvivl om det. Smiley

Uenig. World Trade Center er en ringe film. Mulighederne for at lave en historisk storfilm er så store, men skuffer så fælt. Den ramte mig overhovedet ikke. Direkte kedelig og skuffende. 2/3 dele af filmen foregår i begrænset mørke, med kedelige replikker og langsommelige scener. Det er selvfølgelig en mirakelhistorie blandt tragedierne, men holda da op, hvor var mulighederne langt større. Men det er jo muligvis ikke den sidste 9/11 film, der bliver produceret, så måske vi får en film, som rent faktisk har noget at byde på.
« Seneste Redigering: 24 Jan 2011, 23:00 af Njaourinho » Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2434: 24 Jan 2011, 23:42 »

Jeg er enig med dig Njaourinho. Man sad næsten og blev lullet i søvn, da man jo (næsten) allerede kendte resultatet af filmen alligevel.

Synes faktisk at United 93 ramte dybere i mig, på trods af, at den ikke er noget vidunder - hverken visuelt eller på skuespilsfronten.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2435: 03 Feb 2011, 20:03 »

The Expendables
Sikke en drengerøvsfilm! Den har skuespillere som Sylvester Stallone (der også har lavet filmen), Bruce Willis og Arnold i mindre roller, Dolph Lundgren, Jason Statham og Jet Li. Flere bad-ass legender i én film skal man lede længe efter! Filmen i sig selv er som man kan forvente. Ikke noget historie, men nogle syge våben, en hel masse action og et standard hardcore action film plot. Jeg synes dog heller ikke at det gør noget, for det er jo hvad man forventer af sådan en film. Den er genial som no-brainer til hvis man skal have en drengaften med gutterne, og skægt at se så mange af den slags skuespillere i én film. Og så til sidst en sidebemærkning: Er du gal det ser sjovt ud når Sylvester prøver på at løbe, man kan godt se at han ikke helt er hvad han var engang - God griner! Opstemt
Filmen får 6 af 10 stjerner herfra Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2436: 03 Feb 2011, 20:19 »

The Expendables
Sikke en drengerøvsfilm! Den har skuespillere som Sylvester Stallone (der også har lavet filmen), Bruce Willis og Arnold i mindre roller, Dolph Lundgren, Jason Statham og Jet Li. Flere bad-ass legender i én film skal man lede længe efter! Filmen i sig selv er som man kan forvente. Ikke noget historie, men nogle syge våben, en hel masse action og et standard hardcore action film plot. Jeg synes dog heller ikke at det gør noget, for det er jo hvad man forventer af sådan en film. Den er genial som no-brainer til hvis man skal have en drengaften med gutterne, og skægt at se så mange af den slags skuespillere i én film. Og så til sidst en sidebemærkning: Er du gal det ser sjovt ud når Sylvester prøver på at løbe, man kan godt se at han ikke helt er hvad han var engang - God griner! Opstemt
Filmen får 6 af 10 stjerner herfra Smiley

Helt enig, det er sku en film man skal eje hvis man er ægte action-fan.
Dog ser Stallone meget gammel ud og ligner snart hans tidligere hustru med alle de botex indsprøjtninger, men det har nu intet med filmen af gøre.
Logged

FCK

cjensen94
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2437: 03 Feb 2011, 20:30 »

Har i dag og i går haft lidt tid til overs så det er blevet brugt på at se nogle film, jeg længe har haft lyst til at se - Bare ikke har fået gjort.

500 days of summer
Det er en film om en ung herre, ved navn Tom som er helt vild med en pige ved navn Summer. Filmen springer frem og tilbage i tiden(De 500 dage), hvilket egentlig er meget sjov. Man følger bare hvordan Toms kamp er for at få hende og beholde hende. Så det er et standard plot, men den er dog værd at se!
8,0/10

The Social Network
Så fik jeg den endelig set. Jeg var overrasket over hvor god den egentlig var. Den første 1½ time sad jeg klæbet til skærmen, men havde så lige et udfald i 5 minutter - Inden det store drama skete. I ved nok alle hvad den handler om så det vil jeg egentlig ikke nærmere ind på. Hvis i ikke har set den, burde i se den!
9,0/10

Så mangler jeg bare at få set Inception!
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2438: 04 Feb 2011, 15:54 »

Har fået set en del film på det seneste, så vil da lige fortælle om et par af dem.

Snatch
Heist/gangster-drama/komedie. Virkeligt svært at forklare charmen ved denne film. Overordnet set er det en standard let kaotisk film om nogle forskellige gangstergrupper, hvoraf vores hovedpersoner selvfølgelig roder sig ud i nogle problemer. Der er n del humor i filmen, bl.a. er de fleste pikeyscener hylende morsomme. Ville gerne forklare hvorfor jeg er så glad for filmen, men det er næsten umuligt.
Min Vurdering: 8.5
IMDB: 8.3

American Psycho
Jeg ser sjældent gysere/splattere, hvilket jeg havde indtryk af at dette var, hvorfor jeg først nu har set denne nyklassiker. Jeg tog dog en del fejl omkring filmen, der byder på masser af intelligent karakterportrætteri ng, og en stor tvetydighed omkring handlingen i filmen. Mord og splat er der en smule af, men filmen er i virkeligheden ikke voldsomt grafisk omkring dette, i sidste ende er man langt mere bange i nogle af de fredelige scener end i de fleste af de mere voldelige scener. Derudover er der en tyk grotesk humor i mange af mordscenerne.
Min Vurdering: 8.5
IMDB: 7.5

Shrek I+II
Endnu et par film jeg ikke rigtigt har fået set før, fordi jeg havde forkert indtryk af filmene. Bevares det er familiefilm, men det fantastiske grafiske udtryk, den måde verdenen blander eventyrkarakterer i en stor pærevælling og alle de små detaljer og jokes som børn aldrig vil opdage, gør at man bestemt også kan se filmen selvom man er i alderen 15-150 år. Især skal nævnes det fabelagtige stemmeskuespil af folk Eddie Murphy, Mike Myers, John Cleese, Cameron Diaz, samt sidst men ikke mindst det faktum at de i toeren har fået Antonio Banderas til at lægge stemme til den meget Zorro inspirerede kat. Har man ikke set disse film endnu skal det gøres. Jeg har ikke helt taget stilling til om jeg også vil se Shrek 3 og 5 endnu, da disse skulle være et niveau under de to første.
Min Vurdering: 9 og 8.5
IMDB: 8 og 7.5
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2439: 04 Feb 2011, 17:15 »

Det er bare svært af forklare hvad der så fedt ved Guy Ritchie's film, men den mand kan bare noget særligt.
Logged

FCK

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2440: 04 Feb 2011, 18:44 »

For filmnørder vil jeg gerne anbefalde

www.filmnoerden.com - især deres podcasts er superfede...
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2441: 05 Feb 2011, 10:18 »

For filmnørder vil jeg gerne anbefalde

www.filmnoerden.com - især deres podcasts er superfede...

En anmelder der giver Buried 5 ud af 6, er for useriøs til mig.
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2442: 05 Feb 2011, 16:02 »

En anmelder der giver Buried 5 ud af 6, er for useriøs til mig.

Har du hørt begrundelsen?
Logged


JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2443: 05 Feb 2011, 16:14 »

Lavezzi og jeg så "The Girl Next Door" i går med Elisha Cuthbert. Ikke just verdens bedste film, men Cuthbert tog i den grad pusten fra Lavezzi. Hun var grunden til at se filmen, sagde han.



En floooot kvinde flytter ind ved siden af skolens elevrådsformand, der ikke ligefrem er blandt eliten på hans skole. Han leder et "kedeligt" liv med ambitioner om at blive politiker i fremtiden; det ændrer Elisha Cuthbert i den grad på, og pludselig vikles han ind i hendes komplicerede fortid - og så kører hele rullen.
« Seneste Redigering: 05 Feb 2011, 16:15 af JG7 » Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2444: 05 Feb 2011, 16:28 »

Elisha Cuthbert er en af mine yndlings kvinder Opstemt
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Sider: 1 ... 161 162 [163] 164 165 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010