home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:13 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 757 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 47 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 616268 gange)
Evil Empire
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1020: 08 Feb 2008, 12:25 »

Intet af det du skriver ændrer på at han var en ussell narkoman, at han så tilfældigvis dør af piller, istedet for et dårligt trip ændrer ikke på den kendsgerning.. Et sølle samfund vi har os, hvis folk som ham skal æres..

Det lader til, at du har den mening, ja, og den kan nok ikke ændres. Og den skal du selvfølgelig have lov at ha´. Heldigvis er vi mange der ikke mener det samme, og det er godt nok for mig.

Det skulle da være mærkeligt, hvis det er alle os andre der er galt på den, og du ene mand har set lyset.

Fortsat god dag.
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1021: 08 Feb 2008, 13:26 »

Red Love, det lyder som om du er meget fascineret af at ydmyge folk som har forbindelse til medicin og stoffer. Halvdelen af dine indlæg handler om hvordan og hvor mange narkomaner der er og hvem de er. Rolf Sørensen, Kyllingen osv er narkomaner.. Skal vi ikke bare aftale at vi alle er narkomaner så vi kan afslutte dine tarvelige og pinlige kommentarer om folk.
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1022: 08 Feb 2008, 14:00 »

D
Det skulle da være mærkeligt, hvis det er alle os andre der er galt på den, og du ene mand har set lyset.

Flertallet har aldrig ret
Logged

Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1023: 08 Feb 2008, 23:31 »

Flertallet har aldrig ret
I visse sager har de åbenbart Thumbs Up
For du er da way off.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1024: 08 Feb 2008, 23:39 »

Senest sete film: American Gangster

Orker simpelthen ikke at komme med min dybere mening om filmen. Det er fredag, og det har været en hård uge. Når det er sagt, havde ugen såmen et højdepunkt, og det var en biograftur for at se American Gangster. Helt igennem suveræn film, og kan nemt kategoriseres i en gruppe med Godfather og Scarface, selvom der var lidt mangel på "charme", som de to andre nævnte film besidder. Fremragende skuespil, god historie, krydret med fantastiske personligheder.

Hvis filmen skulle bedømmes, ville den helt klart sidde bekvemt på toppen af min rangliste.
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1025: 09 Feb 2008, 13:35 »

Hey guys. Hvad siger i til oscar-nomineringerne?

http://www.oscars.org/80academyawards/nominees/index.html

Jeg er som tidligere nævnt helt skudt i No Country for Old Men. Der kan ikke være nogen tvivl om, at Javier bardem skal ha en Oscar for hans præstation i den film. Daniel Day-Lewis kan nok heller ikke komme uden om en oscar for There Will be blood. Generelt bliver oscarerne et opgør mellem NCFOM og TWBB, men jeg tror NCFOM har de største chancer. Den kvindelige hovedrolle er faktisk meget åben. Jeg ha rikke set så meget til de film. Den kvindelige birolle må nok blive Amy Rayn i Gone Baby <gone, men jeg har ingen annelse om, hvorfor Ruby Dee er nomineret :S
Logged

Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1026: 09 Feb 2008, 13:38 »

Håber Johnny Depp får en oscar for Sweeney Todd Thumbs Up
Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1027: 09 Feb 2008, 14:24 »

Ohh, jeg glæder mig sgu til at skulle se No Country For Old Men! Kan næsten ikke vente! Vil sgu også gerne se There Will Be Blood!

Jeg tror at Daniel Day-Lewis hiver en Oscar hjem for bedste rolle, og tror skam også at Seymour hiver en "birolle-Oscar" hjem.

Uden at have set nogle af de film de medvirker i, tror jeg bare at det er den slags skuespillere som vil modtage Oscars.

Johnny Depp er fantastisk, dog tror jeg ikke han vil få en Oscar, hans film er simpelthen for "mærkelige".

Depp har leveret adskillige flotte præstationer, men alligevel har han endnu ikke vundet en Oscar. Det er bare ikke den type film der vinder Oscars, men jeg har dog en idé om at "Sweeney Todd" er hans hidtil største chance for at vinde en Oscar, selvom jeg mener han skulle have vundet den i 2004.


TWBB eller NCFOM vinder for bedste film, måske med Juno som en joker. Tror ikke Michael Clayton vinder noget som helst!

Troede egentligt også at American Gangster ville være nomineret til et eller andet...
« Seneste Redigering: 09 Feb 2008, 14:25 af Wonder Jones » Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1028: 09 Feb 2008, 17:02 »

Hey guys. Hvad siger i til oscar-nomineringerne?

http://www.oscars.org/80academyawards/nominees/index.html

Jeg er som tidligere nævnt helt skudt i No Country for Old Men. Der kan ikke være nogen tvivl om, at Javier bardem skal ha en Oscar for hans præstation i den film. Daniel Day-Lewis kan nok heller ikke komme uden om en oscar for There Will be blood. Generelt bliver oscarerne et opgør mellem NCFOM og TWBB, men jeg tror NCFOM har de største chancer. Den kvindelige hovedrolle er faktisk meget åben. Jeg ha rikke set så meget til de film. Den kvindelige birolle må nok blive Amy Rayn i Gone Baby <gone, men jeg har ingen annelse om, hvorfor Ruby Dee er nomineret :S

Der er jo desværre mange af filmene, som først når til Danmark nu, men jeg er nu stadig skuffet over, at The Darjeeling Limited ikke er nomineret til noget. Det er på alle måder en formidabel, eftertænksom og morsom film.
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1029: 09 Feb 2008, 17:38 »

@Wonder

jeg giver is hvis ikke Javier Bardem får en for sin birolle i No Country for Old Men. Og ja, du skal eddermame kraftduleme saftsuseme glæde dig til No Country.. En forrygende film, som ikke ses meget bedre! Det er så mange lag i den film, og hvr eneste lille handling er i bogstaveligste forstand gennemtænkt ned i sidste ddetalje. Jeg sad og måbede en time efter jeg havde set den fil. Udover så ku jeg ikek lade være med at grine, for nå man tænkte den i gennem, så fandt man lige en krølle mere. Den film har utrolig meget. Først og fremmest er det en kanon thriller. Den har en meget intens stemning, og replikkerne og overviewsne over ørkenlandskaberne er simpelthen så sprøde! derudover er der utrolig meget godt skuespil, ja bl.a. Javier bardem. Filmen er også en god actionfilm. Den bliver ikke vulgær og falder i sine egne kampscener, men man får hele tiden en lille bid!

En hamrende god film! Den skal mindst ha 10 af mig Wink
Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1030: 09 Feb 2008, 18:13 »

Skal bare lige vente en lille måned, så er den i biffen herhjemme Opstemt

Coen-brødrene er bare garanti for gode film...
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1031: 10 Feb 2008, 21:04 »

Ohh, jeg glæder mig sgu til at skulle se No Country For Old Men! Kan næsten ikke vente! Vil sgu også gerne se There Will Be Blood!

Jeg tror at Daniel Day-Lewis hiver en Oscar hjem for bedste rolle, og tror skam også at Seymour hiver en "birolle-Oscar" hjem.

Uden at have set nogle af de film de medvirker i, tror jeg bare at det er den slags skuespillere som vil modtage Oscars.

Johnny Depp er fantastisk, dog tror jeg ikke han vil få en Oscar, hans film er simpelthen for "mærkelige".

Depp har leveret adskillige flotte præstationer, men alligevel har han endnu ikke vundet en Oscar. Det er bare ikke den type film der vinder Oscars, men jeg har dog en idé om at "Sweeney Todd" er hans hidtil største chance for at vinde en Oscar, selvom jeg mener han skulle have vundet den i 2004.


TWBB eller NCFOM vinder for bedste film, måske med Juno som en joker. Tror ikke Michael Clayton vinder noget som helst!

Troede egentligt også at American Gangster ville være nomineret til et eller andet...

Fik han ik en oscar for sin rolle i Donni Brasco ham Johnny? Det påstår min far i hvert fald Peace
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1032: 10 Feb 2008, 21:07 »

Han var ikke nomineret for den
Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1033: 11 Feb 2008, 17:46 »

Der er tilsyneladende mange der har set I am legend!

Er det en film en 11-årig kan se? Jeg kan se at den er rated til 11, men er lidt i tvivl om hvor barsk den er?

Og er den god?

Og er der nogle der har set Enchanted eller National Treasure 2?
« Seneste Redigering: 11 Feb 2008, 17:48 af Wonder Jones » Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1034: 11 Feb 2008, 23:18 »

NT 2 er LORT! Tror måske lige I am legand kan gå an til en på 11, selvom den ikke er meget værd
Logged

Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010