home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:13 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 774 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 55 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 616278 gange)
Evil Empire
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1005: 06 Feb 2008, 06:57 »

Ære...? hmm.. Jeg ville have sagt ussel narkoman, kært barn har mange navne...

 

Det sidste jeg hørte, var at, Heath Ledgers død måske havde naturlige årsager, så vent lige lidt, inden du begynder at kaste rundt omkring dig med den slags usmagelige kommentarer.
Og selv hvis han døde pga. stoffer, så er det stadig dybt ulækkert, det du fremfører her.
Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1006: 06 Feb 2008, 17:53 »

Det sidste jeg hørte, var at, Heath Ledgers død måske havde naturlige årsager, så vent lige lidt, inden du begynder at kaste rundt omkring dig med den slags usmagelige kommentarer.
Og selv hvis han døde pga. stoffer, så er det stadig dybt ulækkert, det du fremfører her.

Helt enig...

Fuldstændig latterlig kommentar? Uanset om det er sandt eller ej, er det da en gang skidt at lukke ud??
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1007: 06 Feb 2008, 18:10 »

http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article972226.ece nå det var så ik naturlige årsager.
Men vil stadig mene, at Red Loves kommentar er dybt latterlig. Vil det så sige, at alle folk der tager sovemedecin eller smertestillende eller hvad han nu tog, er narkomaner?
Logged

Evil Empire
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1008: 06 Feb 2008, 18:49 »

Nok om det.

Jeg ved ikke om filmen "The Boondock Saints" har været anmeldt herinde før, da jeg ikke gider læse alle 68 sider igennem, men hvis ikke, så er det endnu en "Lej den før din nabo"-film. Kom igang! Et sandt mesterværk.

Filmen handler om to irske brødre, der ender som selvtægtsmænd. De beslutter sig for - eller rettere de ser det som deres opgave - at udrydde alt ondskab iblandt mennesker, og begynder at rydde ud imellem Bostons afskum.
Willem Dafoe spiller hamrende godt, og det samme må siges om de to hovedrolleindehaver e, Seann Patrick Flannery og Norman Reedus!

Endnu en 10 ud af 10-film.
« Seneste Redigering: 06 Feb 2008, 18:51 af Evil Empire » Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1009: 06 Feb 2008, 21:01 »

Boondock Saints er en pissefed film!

Det tog mig et år at se den, havde købt den for en 20,-, men da jeg først startede filmen var jeg fanget fra første øjeblik. Det er så sandelig en film jeg kan anbefale Thumbs Up

Skuddueller, vold, spænding og så nogle antihelte med et forståeligt mål...

Klasse film!
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Evil Empire
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1010: 06 Feb 2008, 21:47 »

Boondock Saints er en pissefed film!

Det tog mig et år at se den, havde købt den for en 20,-, men da jeg først startede filmen var jeg fanget fra første øjeblik. Det er så sandelig en film jeg kan anbefale Thumbs Up

Skuddueller, vold, spænding og så nogle antihelte med et forståeligt mål...

Klasse film!

Og ikke mindst den alt for fede irske accent, og de alt for sprøde quotes:

"And Shepherds we shall be For thee, my Lord, for thee. Power hath descended forth from Thy hand Our feet may swiftly carry out Thy commands. So we shall flow a river forth to Thee And teeming with souls shall it ever be. In Nomeni Patri Et Fili - Spiritus Sancti..!"

Eller denne samtale mellem de to brødre, som giver et meget godt billede af, hvor syg en film det er (Sakset fra IMDB.com):


Connor: [picking out weapons and gear] Do ya know what we need, man? Some rope.
Murphy: Absolutely. What are you, insane?
Connor: No I ain't. Charlie Bronson's always got rope.
Murphy: What?
Connor: Yeah. He's got a lot of rope strapped around him in the movies, and they always end up using it.
Murphy: You've lost it, haven't ya?
Connor: No, I'm serious.
Murphy: That's stupid. Name one thing you'd need a rope for.
Connor: You don't fuckin' know what you're gonna need it for. They just always need it.
Murphy: What's this 'they' shit? This isn't a movie.
Connor: Oh, right.
[picks up large knife out of Murphy's bag]
Connor: Is that right, Rambo?
Murphy: All right. Get your stupid fuckin' rope.
Connor: I'll get my stupid rope. I'll get it. There's a rope right there.

 Grin Wink

Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1011: 06 Feb 2008, 22:51 »

Det sidste jeg hørte, var at, Heath Ledgers død måske havde naturlige årsager, så vent lige lidt, inden du begynder at kaste rundt omkring dig med den slags usmagelige kommentarer.
Og selv hvis han døde pga. stoffer, så er det stadig dybt ulækkert, det du fremfører her.
Hvis det er naturligt at sprøjte sig i armen, og indtage alverdens andre medikamenter i  form af piller og lign. ja så har du ret, han døde en naturlig død..

  Det eneste der er ulækkert her, er at forbinde et ord som ære, med at en sørgelig skabning som ham her går bort.. Men selvfølelig han har jo levet det "gode" liv, helt ud til kanten.. Så Halleluja, lad os da hylde ham..
Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1012: 06 Feb 2008, 23:07 »

@Evil Empire

Haha, den scene er så nice.

Elser også den måde de opfører sig på. Dem måde de bare smækker russerne på, er for nice. Totalt kolde, ingen frygt Opstemt
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1013: 07 Feb 2008, 00:17 »

Hvis det er naturligt at sprøjte sig i armen, og indtage alverdens andre medikamenter i  form af piller og lign. ja så har du ret, han døde en naturlig død..

  Det eneste der er ulækkert her, er at forbinde et ord som ære, med at en sørgelig skabning som ham her går bort.. Men selvfølelig han har jo levet det "gode" liv, helt ud til kanten.. Så Halleluja, lad os da hylde ham..
Han har da ik sprøjtet sig i armen med noget? Eller er jeg gået klip af noget?
Piller mod søvnløshed vil jeg ik ligefrem kalde stoffer:S. Han døde af en forkert mix af piller som jeg skrev tidligere. Men piller er jo også medicin, det er jo ikke for sjov at han har fået dem. Piller mod stress, søvnløshed og andre ting.

Og han var ik en sørgelig skabning. Han var et lysende punkt på skuespillerscenen. Han kunne være blevet rigtig stor, ik fordi at han ik var det.
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1014: 07 Feb 2008, 07:07 »

Nu havde Ledger tilsyneladende haft problemer med søvnløshed, stress og udmattethed i månedsvis, så at kalde ham en 'ussel narkoman' fordi han tager medikamenter imod det synes jeg er særdeles groft ovenpå en tragisk død hvor ingen af os kender de nærmere omstændigheder i detaljer.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Evil Empire
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1015: 07 Feb 2008, 12:24 »

Hvis det er naturligt at sprøjte sig i armen, og indtage alverdens andre medikamenter i  form af piller og lign. ja så har du ret, han døde en naturlig død..

  Det eneste der er ulækkert her, er at forbinde et ord som ære, med at en sørgelig skabning som ham her går bort.. Men selvfølelig han har jo levet det "gode" liv, helt ud til kanten.. Så Halleluja, lad os da hylde ham..

Du er jo way off!
Heath Ledger har jo netop IKKE sprøjtet sig i armen med noget som helst. Som flere eksperter udtaler, så var hans død en ulykke - at du så prøver at redde ansigt nu, forstår jeg godt. Dine udtalelser var yderst uheldige. Og lidt pinlige for dig, kan jeg forestille mig.
Logged

Evil Empire
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1016: 07 Feb 2008, 12:25 »

@Evil Empire

Haha, den scene er så nice.

Elser også den måde de opfører sig på. Dem måde de bare smækker russerne på, er for nice. Totalt kolde, ingen frygt Opstemt

Toilet-scenen er jo en klassiker. Damn, jeg skal have smidt den på DVD´en, når jeg kommer hjem fra arbejde.
Selv efter 68 afspilninger er den stadig super svedig!  Wink
Logged

Don W
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1017: 07 Feb 2008, 13:15 »

Hvis det er naturligt at sprøjte sig i armen, og indtage alverdens andre medikamenter i  form af piller og lign. ja så har du ret, han døde en naturlig død..

  Det eneste der er ulækkert her, er at forbinde et ord som ære, med at en sørgelig skabning som ham her går bort.. Men selvfølelig han har jo levet det "gode" liv, helt ud til kanten.. Så Halleluja, lad os da hylde ham..

Ikke en særlig smart kommentar!!!!  Sur

Og han var ik en sørgelig skabning. Han var et lysende punkt på skuespillerscenen. Han kunne være blevet rigtig stor, ik fordi at han ik var det.

Nej netop han var jo en stor stjerne! Og han ville blive så meget større når den nye Batman-film får premiere!
Jeg havde glædet mig sindsygt til at se den fordi hans præstation skulle være helt unik!
Logged

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1018: 07 Feb 2008, 21:40 »

Toilet-scenen er jo en klassiker. Damn, jeg skal have smidt den på DVD´en, når jeg kommer hjem fra arbejde.
Selv efter 68 afspilninger er den stadig super svedig!  Wink

Haha Grin


Havde sgu glemt en helt speciel scene. Jeg må indrømme at jeg har set mange mærkelige ting i film, men Dafoe som kvinde slår da alt  Opstemt
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Red love
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1019: 08 Feb 2008, 01:58 »

Du er jo way off!
Heath Ledger har jo netop IKKE sprøjtet sig i armen med noget som helst. Som flere eksperter udtaler, så var hans død en ulykke - at du så prøver at redde ansigt nu, forstår jeg godt. Dine udtalelser var yderst uheldige. Og lidt pinlige for dig, kan jeg forestille mig.
Intet af det du skriver ændrer på at han var en ussell narkoman, at han så tilfældigvis dør af piller, istedet for et dårligt trip ændrer ikke på den kendsgerning.. Et sølle samfund vi har os, hvis folk som ham skal æres..
Logged

Sider: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010