home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 486 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Dødbolde
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Dødbolde  (Læst 2296 gange)
Thore
Manager

Dødbolde
« : 16 Jan 2006, 18:49 »

Ja lad os da få en snak om dødbolde.

Personligt kan jeg aldrig få det til og fungere godt, men hvis i har nogle guldkorn må i da gerne komme med dem  Wink
« Seneste Redigering: 19 Jan 2006, 16:34 af Thore » Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Bademesteren
Manager

Sv: Døbolde
« Svar #1: 16 Jan 2006, 19:02 »

Iøjeblikket har jeg rimelig succes på de offensive frispark ved at crosse to centre, holde 3 spillere tilbage og sende resten frem.

Thore
Manager

« Svar #2: 16 Jan 2006, 19:29 »

Iøjeblikket har jeg rimelig succes på de offensive frispark ved at crosse to centre, holde 3 spillere tilbage og sende resten frem.

Har lige brugt det i en kamp.
Første forsøg endte i hænderne på målmanden. Derefter fik jeg et hovedstød på overlæggeren, og derefter et forsøg på stolpen.
Så tror jeg holder fast i den taktik et par kampe endnu  Thumbs Up

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3: 16 Jan 2006, 19:32 »

Jeg plejer at have Mixed i corners, da det er det der har været mest succesfuldt ved mig, da min spillere bare blir stående i feltet og glor i stedet for at løbe indaf når det bliver sparket...

Kuul topic med "Døbolde" forresten  Grin

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Thore
Manager

« Svar #4: 16 Jan 2006, 19:33 »

Kuul topic med "Døbolde" forresten  Grin

Ja det var vidst en smutter, men er også i gang med en dansk stil, så kan man vel ikke forvente jeg er på mærkerne  Peace

martinovitz
Gæst

« Svar #5: 16 Jan 2006, 20:09 »

Jeg havde i FM05 vildt stor succes med at stille en høj mand med god jumping og heading til near post flick-on. Det var rigtig tit at han satte den i kassen!

Jeg har dog ikke haft helt så stor succes med det i år, så er gået over til at spille til Far post, og der have (selvfølgelig) en spiller med de samme kvaliteter som den forrige. Derudover har jeg en til at challenge keeperen og en til at angribe bagerste stolpe. Det virker nogenlunde.

Alternativt kan man spille "6 yard box" og så sætte nogen høje folk ind.

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #6: 18 Jan 2006, 18:47 »

Tak for hjælpen har allerede scorede flere mål på 5 kampe end jeg gjorde hele sidste sæson !  Smiley

Bademesteren
Manager

« Svar #7: 18 Jan 2006, 22:57 »

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad I andre bruger af indstillinger  Thumbs Up

wirenfeldt
Gæst

« Svar #8: 18 Jan 2006, 23:16 »

Ændrer ikke på det der .. Smiley Er Liverpool, sæt Xabi Alonso til at sparke, så er der kasse Opstemt

United-styrer
Gæst

« Svar #9: 19 Jan 2006, 07:22 »

Jeg piller aldrig ved det, men det kan være jeg skulle begynde på det, for jeg scorer ikke så voldsomt mange mål.

Bademesteren
Manager

« Svar #10: 19 Jan 2006, 07:58 »

Jeg piller aldrig ved det, men det kan være jeg skulle begynde på det, for jeg scorer ikke så voldsomt mange mål.

Dødbolde er vigitige. Det er dem, der kan give dig dét mål, der afgør kampen, selvom du ikke har chancerne til det  Wink

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #11: 19 Jan 2006, 10:46 »

Jeg havde i FM05 vildt stor succes med at stille en høj mand med god jumping og heading til near post flick-on. Det var rigtig tit at han satte den i kassen!

Jeg har dog ikke haft helt så stor succes med det i år, så er gået over til at spille til Far post, og der have (selvfølgelig) en spiller med de samme kvaliteter som den forrige. Derudover har jeg en til at challenge keeperen og en til at angribe bagerste stolpe. Det virker nogenlunde.

Alternativt kan man spille "6 yard box" og så sætte nogen høje folk ind.

Har prøvet den her, og den holder !

United-styrer
Gæst

« Svar #12: 19 Jan 2006, 13:16 »

Dødbolde er vigitige. Det er dem, der kan give dig dét mål, der afgør kampen, selvom du ikke har chancerne til det  Wink

Jeg er normalt i stand til at skabe chancer i det opbyggende spil... Wink

Eller Ubeslutsom

LosCules
Gæst

« Svar #13: 19 Jan 2006, 15:14 »

Jeg er meget grundig med emnet dødbolde, for jeg mener at det er meget vigtigt. Og jeg kan godt anbefale Bademesterens guide her

Bademesteren
Manager

« Svar #14: 19 Feb 2006, 19:25 »

Jeg er meget grundig med emnet dødbolde, for jeg mener at det er meget vigtigt. Og jeg kan godt anbefale Bademesterens guide her

Har først set denne nu, men jeg takker da for de pæne ord.

Nogle, der har fundet nogle gode dødboldsindstilling er?

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010