home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 434 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  What will the future bring? Celtic, England til VM i 2014
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: What will the future bring? Celtic, England til VM i 2014  (Læst 12617 gange)
Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#17] What will the future bring? Newcastle, England til VM i 2014
« Svar #60: 11 Jul 2007, 18:34 »

Dejligt med en klubupdate. Din trup ser fornuftig ud, især efter de indkøb du har gjort dig. Ærgeligt med især de 3 sidste kampe, men det skal nok vende.

Hvis man spurgte pænt, kunne det så lade sig gøre at få SS af Leonel Nunez og Guy Asulin?
Du behøver ikke engang spørge pænt Wink
Comming right up, du får SS af andetholdsspilleren Núñez og af førsteholdsspillere n Asulin som du bedte om !

Det er faktisk rimelig nederen at smide 65 mio danske kr. på andet holdet !!
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#17] What will the future bring? Newcastle, England til VM i 2014
« Svar #61: 11 Jul 2007, 18:39 »

Núñez:


Asulin:
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#17] What will the future bring? Newcastle, England til VM i 2014
« Svar #62: 11 Jul 2007, 19:25 »

Jeg vil meget gerne have ris/ros...

Eller bare kommentarer fra folk som følger bloggen !
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#15] What will the future bring?
« Svar #63: 11 Jul 2007, 20:54 »

Februar i Newcastle


Februar var en måned der startede meget skidt for Newcastle, de havde ganske vist også et meget svært kampprogram.
De lagde ud med Man. Utd. på udebane, en kamp der blev tabt 2-0, men en kamp, hvor Newcastle spillede til meget mere end det. De havde som minimum fortjent en uafgjort, men manglende skarphed i front resulterede i at der ingen mål kom fra Newcastle.
Derefter ventede 2 Liverpool kampe. Den første var på hjemme bane, hvor Andreasen havde sat focus for forsvaret på Melvin, angriberen som han selv bruger flittigt på landsholdet. Lige lidt hjalp det, da han formåede at score 2 mål, mens Obertan scorede Liverpools sidste. Le Tallec, den tidligere Liverpool spiller blev skiftet ind af Andreasen i pausen og han gjorde en virkelig god figur med 2 mål. Kudzinskas havde et mål anulleret i første halvlej som Andreasen helt klart mente der ikke var noget i vejen med, så han klagede efterfølgende til medierne, men videooptagelser vidste at dommeren havde ret, det kostede Andreasen et forbud mod at stå i spidsen for sit hold, i den næste kamp. Det ændre dog i midler tidigt ikke på at Newcastle tabte med 3-2 til Liverpool på hjemme bane.
Næste kamp, var som sagt også mod Liverpool, og det var uden Andreasens taktiske instrukser. Kampen endte 4-0 til Liverpool.
Kampen efter skulle Newcastle møde det hold, der lagde lige over dem i tabellen, Wolves, og det hele startede godt for Newcastle, da Asulin sendte et frispark i rosen efter blot 4 minutters spil. Lee Owen fra Wolves (lejesvend fra Arsenal) fik dog udlignet små 10 minutter senere. Sammen Owen scorede igen i det 34' til 2-1. Men så tog Bruins sagen i egen hånd, for Newcastle, han scorede i første halvlejs overtid, og igen 12 minutter efter pausen. Zeric udlignede dog, igen, for Wolves, men Le Tallec scorede kampens sidste mål i det 69 minut. Newcastle vandt udekampen mod Wolves med cifrene 4-3
Månedens sidste kamp, var ude mod Wigan. Wigan lagde under nedrykningsstregen, derfor forventede Andreasen naturligvis en sejr, og det fik han så. Le Tallec scorer på straffe i det 8 minut. Castillo scorer i første halvlejs overtid og igen 3 minutter før tid. Kampen endte 3-0 til Newcastle

Andreasen skulle efter sigende være meget glad for Le Tallecs præstationer i februar. Le Tallec fik ikke mange kampe før Andreasen kom til roret, men hvis han fortsætter de takter som han har vist på det sidste, kan han ende med at blive en meget vigtig brik for Newcastle her i foråret.
Newcastle ligger lige nu på 14. pladsen, med 8 point op til Everton på 13. pladsen.


« Seneste Redigering: 11 Jul 2007, 21:20 af Suicide » Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: [#17] What will the future bring? Newcastle, England til VM i 2014
« Svar #64: 11 Jul 2007, 20:56 »

Det ser rigtig godt, det eneste jeg godt kunne bruge var lidt billeder og en anden skriftype Smiley

KUTGW Thumbs Up
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#17] What will the future bring? Newcastle, England til VM i 2014
« Svar #65: 11 Jul 2007, 21:10 »

Det ser rigtig godt, det eneste jeg godt kunne bruge var lidt billeder og en anden skriftype Smiley

KUTGW Thumbs Up

Ja.. Jeg er meget velkommen overfor forslag til skrifttype..

Og ja ved godt det med billeder, men ved ikke hvad de skal være af Wink

Please help me, jeg er jo ikke ligefrem den mest erfarne blogskriver på FMF
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: [#17] What will the future bring? Newcastle, England til VM i 2014
« Svar #66: 11 Jul 2007, 21:17 »

Ja.. Jeg er meget velkommen overfor forslag til skrifttype..

Og ja ved godt det med billeder, men ved ikke hvad de skal være af Wink

Please help me, jeg er jo ikke ligefrem den mest erfarne blogskriver på FMF
Tahoma eller Verdana Smiley

Billed af den spiller du synes har været den bedste i den periode updaten strækker sig over, eller indkøb Smiley
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#17] What will the future bring? Newcastle, England til VM i 2014
« Svar #67: 11 Jul 2007, 21:22 »

Tahoma eller Verdana Smiley

Billed af den spiller du synes har været den bedste i den periode updaten strækker sig over, eller indkøb Smiley

Nu har jeg skiftet til Tahoma i den sidste update, men jeg syntes måske den virker lidt kedelig, men hvis det er det folket vil have, så er det sådan det bliver Smiley

Skal nok se om jeg ikke kan få lidt flere SS'er sneget ind i næste update
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: [#18] What will the future bring? Newcastle, England til VM i 2014
« Svar #68: 11 Jul 2007, 21:23 »

Lidt billeder ville hellr ikke gøre noget for mig, men omvendt ved jeg godt hvor lang til tid det kan tage.

Ellers synes jeg det var en god, desværre med mindre gode resultater, men sådan er det jo en gang imellem.

Med hensyn til Nunez, er han virkelig ikke god nok til førsteholdet? Jeg ved godt hans fysiske stats er ringe, men alligevel.

KUTGW.
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#18] What will the future bring? Newcastle, England til VM i 2014
« Svar #69: 11 Jul 2007, 21:48 »

Lidt billeder ville hellr ikke gøre noget for mig, men omvendt ved jeg godt hvor lang til tid det kan tage.

Ellers synes jeg det var en god, desværre med mindre gode resultater, men sådan er det jo en gang imellem.

Med hensyn til Nunez, er han virkelig ikke god nok til førsteholdet? Jeg ved godt hans fysiske stats er ringe, men alligevel.

KUTGW.

Ikke efter det han har vist i de første kampe !
Men han kan ikke falde til i området.!
Det kunne godt se ud som om der måske er en stor nyhed på vej i næste update.
Jeg kan sige så meget at Newcastle og jeg måske ikke var så gode venner i længden Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: [#18] What will the future bring? Newcastle, England til VM i 2014
« Svar #70: 11 Jul 2007, 21:53 »

Gad vide hvad der så er sket Rullende Øjne
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#15] What will the future bring?
« Svar #71: 11 Jul 2007, 22:05 »

Andreasen smækker med døren !!


Andreasen forlader Newcastle som en vred mand, han førte holdet 5 pladser op i tabellen, til en 14 plads, på under 3 mdr, godt nok brugte han en del penge, men alligevel, næsten sikrede han holdet fra nedrykning.
Bestyrelsen udtrykte deres utilfredshed efter et nederlag til Arsenal på 3-0, men igen er det et tophold, som man må forvente at der slår Newcastle, det resultat sammen med Man. Utd. nederlaget og 2x Liverpool nederlag, samt et par andre nederlag mod andre "større" klubber gjorde at bestyrelsen udtalte sig negativt til pressen.
Det var dråben for Andreasen, der følte at han havde givet klubben al det han kunne. Han tog sine ting, gik ind til hr. formand, så råbte han lidt af ham.
Det resulterede i at Andreasen og Newcastles veje skiltes.





Skotlands nr. 1, nu med ny manager


Ikke meget overrakende blev det Andreasen der overtog sædet i Celtic, da McClaren tog til Newcastle.
Med 8 kampe tilbage i den skotske liga, ligger Celtic nr. 1 med et forspring på 7 point til nærmeste konkurrent, mon ikke Andreasen kan køre den hjem?
Andreasen skulle eftersigende have fået den dårligste løn i hans karriere nu, men han er ligeglad, han er i en af hans favorit klubber, og det betyder mere end penge !
27.000.000 £ skulle der være til rådighed til at finde nye spillere !



« Seneste Redigering: 11 Jul 2007, 22:36 af Suicide » Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: [#17] What will the future bring? Newcastle, England til VM i 2014
« Svar #72: 11 Jul 2007, 22:11 »

Nu har jeg skiftet til Tahoma i den sidste update, men jeg syntes måske den virker lidt kedelig, men hvis det er det folket vil have, så er det sådan det bliver Smiley

Skal nok se om jeg ikke kan få lidt flere SS'er sneget ind i næste update
Jeg mener billeder af spillere, altså fra google. f.eks:) Skriv bare til mig så skal jeg nok lave dem Smiley
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#17] What will the future bring? Newcastle, England til VM i 2014
« Svar #73: 11 Jul 2007, 22:24 »

Jeg mener billeder af spillere, altså fra google. f.eks:) Skriv bare til mig så skal jeg nok lave dem Smiley

vil jeg så gøre til næste update.. Om den første tid i Celtic !
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#19] What will the future bring? Newcastle, England til VM i 2014
« Svar #74: 11 Jul 2007, 22:27 »

Jeg hader bestyrelser... De er simpelhen utålige og urimelige.. Jeg synes det er kanon, at du på et ½ år formår at gå fra en 19. plads til en 5. plads.. Hvis jeg havde været bestyrelsesformand havde jeg tilbedt dig.. he he.. Jeg er også meget enig i din beslutning i at tage dit gode tøj og gå.. Celtic er vel også i 2014 et hold, der kan spille fodbold..

Jeg ønsker dig Held & lykke i det skotske, hvor jeg håber din nye bestyrelse behandler dig bedre end Newcastle..

Super-update og KUTGW Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010