home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 698 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [UPDATE]#7 més que un club
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 60 Udprint
Forfatter Emne: [UPDATE]#7 més que un club  (Læst 131241 gange)
FredrikLeander
Gæst

Sv: #33 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #180: 17 Jul 2007, 11:40 »

Jeg synes det er en rigtig god blog Smiley
Men jeg har lidt sværet ved at følge med.
Jeg synes der kommer for mange små updates, mit råd var at du skulle ikke ha' så mange små updates men at lave dem lidt længere  Thumbs Up

Men det er ellers et rigtig god blog Smiley

N17
Manager

« Svar #181: 17 Jul 2007, 19:27 »

Bøtten vendte, men Europa endte
..En beretning om slutningen på første halvdel

Efter forløsningen på hjemmebane mod Viborg FF, så kom vi for alvor i gang i SAS-ligaen, og med flot spil samt godt forsvarsspil spillede vi os stille og roligt op i tabellen, hvor Viborg og FC København indtog de første pladser

Da glæden over sejren mod Viborg FF havde lagt sig, så stod den igen på europæisk fodbold, da FC Zürich kom på besøg på Brøndby Stadion. Det blev en kamp vi dominerede indtil det 45. minut, hvor vores tyske forsvarsspiller Jan-Ingwer Callsen-Bracker blev præsenteret for det røde kort, og dermed lagde en dæmper på vores offensive spil. Heldigvis sendte Diego Biseswar en bold i kassen i kampens slutning, og vi kunne juble over en 1-0 sejr inden returkampen i Østrig.

Næste kamp stod på SAS Arena i Herning, hvor FC Midtjylland tog imod. Når vi har mødt FC Midtjylland har det altid været målrige kampe som det er endt ud med. Dagens kamp blev dog ikke ligeså målrig, men vi kunne efter kampen glæde os over en 3-0 sejr på et hattrick af polske Dawid Janczyk. Landspokalturnering en var det næste der stod på programmet, da Lolland-Falster Alliancen bød op til dans, men en scoring efter seks minutter af Dawid Janczyk så ud til at knække holdet fra Nykøbing Falster, og da samme Janczyk scorede igen kort før den halve time, så var kampen afgjort. Det endte med en 2-0 sejr og sikker videre deltagelse.

Silkeborg IF tog imod i næste kamp, der gjaldt SAS-Ligaen, og på en scoring efter halvtreds minutter af Dawid Janczyk kunne vi tage tilbage til Sjælland med en sejr på 1-0. Desværre blev Jan-Ingwer Callsen-Bracker igen præsenteret for det røde kort. Denne udvisning gav ham tre spilledages karantæne, ligesom det gjorde i europæisk fodbold.

Returkampen mod FC Zürich skulle bare spilles uafgjort, eller vi skulle spille os frem til en sejr. Desværre lykkedes ingen af tingene, da Stephan Andersen efter 88. minutter valgte at prøve og drible Zürichs indskiftede angriber Massimo Meier – det gik galt, og angriberen kunne sikkert sparke bolden ind til en 1-0 sejr for Zürich. Med en sejr på 1-0 betød det også at kampen gik i forlænget spilletid, der skete ikke meget, og derfor skulle en straffesparkskonkur rence afgøre hvem af os der skulle i Uefa Cup gruppespillet. Det endte med en 5-4 sejr til Zürich, og det europæiske eventyr var allerede slut for os. Jeg frygtede om dette gik udover SAS-Liga indsatsen, men det viste sig heldigvis at være en ubegrundet frygt.

Efter skuffelsen over det europæiske exit havde lagt sig, så kom AaB på besøg på Vestegnen, og allerede efter fem minutter fik Dawid Janczyk stadion til at gynge, da han med en forrygende afslutning sendte os i front med 1-0. Da uret rundede en halv time blev det 2-0, da Kasper Lorentzen udnyttede et straffespark begået mod vores polske bomber. Janczyk var dog ikke færdig endnu, og fem minutter før tid sendte han bolden i kassen til en 3-0 sejr over AaB.

AGF kom på besøg i en kamp, hvor vi VILLE have revanche efter nederlaget i første runde af årets SAS-Liga, og det startede godt da vi efter bare tyve minutter var foran med 2-0 på mål af Peter Madsen og Tobias Mikkelsen, derfor betød det heller ikke noget, da AGF i kampen 94. minut sendte bolden i kassen til slutresultatet 2-1. Desværre betød det at vores stime med 5 kampe uden at lukke mål ind stoppede her.

Efter sejren over AGF skulle vi til Haderslev Fodboldstadion, hvor SønderjyskE bød os op. Vi har altid haft problemer når vi møder SønderjyskE, men i dagens kamp var vi et par klasser over vores modstander. Efter nitten minutter åbnede Kasper Lorentzen ballet, da han med flere gode finter satte SønderjyskE forsvarsspillere af, og han sparkede sikkert bolden i kassen. Ti minutter senere lukkede Janczyk kampen til 2-0, hvilket også blev kampens resultat.

Næste kamp på programmet var New Firm på Brøndby Stadion, og det blev en kamp som vi dominerede fra start til slut, men hvor vi måtte tage til takke med et 1-1 resultat. Efter fireogtyve minutter fik Peter Madsen chancen på straffespark, men Jesper Christiansen gættede rigtig og blev overraskende stående midt i målet, og reddede dermed Peters forsøg. Bare fire minutter senere var det så FCK der ufortjent kom foran, da Marcus Allbäck headede bolden ind. I anden halvleg kom Duncan på banen, og ti minutter senere sørgede han for slutresultatet 1-1.

FC Nordsjælland tog i næste runde imod på Farum Park, hvor vi plejer at spille godt, men ikke altid får alle tre point med fra, det fik vi denne gang, da vi efter en god indsats kunne rejse hjem med en sejr på 1-0. Målet blev sat ind efter 45. minutters spil, da Tobias Mikkelsen tryllede, og sendte bolden ind til Janczyk der endnu engang var sikkerheden selv. Efter kampen mod FC Nordsjælland skulle vi til Essex Park, hvor vores mareridt Randers FC ventede. Og det blev et sandt mareridt, der startede efter elleve minutter, da Stig Tøfting sendte et drøn af en afslutning fra distancen ind bag en sagesløs Casper Ankergren, og efter 34. minutter lukkede Randers kampen med scoring til slutresultatet 2-0.

Vi frygtede derfor også kampen i fjerde runde af Landspokalturnering en, da Randers FC kom på besøg på Brøndby Stadion, men det viste sig igen at være en ubegrundet frygt, da drengene havde noget at revanchere, og det startede efter seks minutter, da Morten ”Duncan” Rasmussen headede et Lorentzen indlæg i kassen. Bare tre minutter senere var det Dawid Janczyk, der med en solopræstation gjorde det til 2-0. Vi var altså foran med 2-0 indenfor de første ni minutters spil, og dermed var denne kamp allerede afgjort, da Diego Biseswar kort før pausen gjorde det til slutresultatet 3-0.

Den sidste kamp inden vinterpausen blev spillet hjemme på Brøndby Stadion, hvor OB kom på besøg. Det var et OB hold der havde vores tidligere spiller Johan Absalonsen i startopstillingen, dog uden han gjorde noget væsen af sig. Det blev 1-0, da Chris Katongo udnyttede en fejl i OB forsvaret, og sikkert driblede forbi Arek i OB målet. Kort før pausen lykkedes det for OB at få udlignet, men det blev til en sejr for os, da Diego Biseswar i det 94. minut udnyttede et frispark på kanten af feltet.

Her en opsummering på resultaterne i Uefa Cup, Landspokal og SAS-Ligaen:
1-0 FC Zürich(h) – Uefa Cup 1. runde, 1. kamp
3-0 FC Midtjylland(a) – SAS Ligaen
2-0 LFA(a) – Landspokal 3. runde
1-0 Silkeborg IF(a) – SAS Ligaen
6-4(str) FC Zürich(a) – Uefa Cup 1. runde, 2. kamp
3-0 AaB(h) – SAS Ligaen
2-1 AGF(h) – SAS Ligaen
2-0 SønderjyskE(a) – SAS Ligaen
1-1 FC København(h) – SAS Ligaen
1-0 FC Nordsjælland(a) – SAS Ligaen
0-2 Randers FC(a) – SAS Ligaen
3-0 Randers FC(h) – Landspokal 4. runde
2-1 OB(h) – SAS Ligaen

stillingen efter første kamp af foråret

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

FredrikLeander
Gæst

Sv: #34 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #182: 17 Jul 2007, 19:31 »

Rigtig god update Smiley

Sådan kan jeg lide den skal være Smiley
Den rigtige længte  Thumbs Up

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #183: 17 Jul 2007, 19:35 »

Ser rigtig godt ud med SAS-Ligaen! Så må vi bae håbe på at FCK dykker en smule så du kan hive mesterskabet hjem til vestegnen

Zone 43
Manager

« Svar #184: 17 Jul 2007, 19:36 »

Kanon stime du er havnet i, med undtagelse af de tre smuttere Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #185: 17 Jul 2007, 19:49 »

Flere updates ! Opstemt

[Min signatur er for stor]

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #186: 17 Jul 2007, 20:09 »

Det bliver da godt nok en vildt spændene forårssæson Shockeret

Englund92
Ynglingespiller

« Svar #187: 17 Jul 2007, 21:36 »

Hvad er egentlig din opstilling? Opstemt

N17
Manager

« Svar #188: 17 Jul 2007, 21:51 »

Spiller en 4-1-2-1-2 Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #189: 17 Jul 2007, 23:22 »

Per Nielsen langtidsskadet

Per ude resten af sæsonen

Ligesom da David Williams røg ud med en langtidsskadet – ligeledes er vores forsvarsspiller Per Nielsen dag blevet skadet. En hovedstødsduel med islandske Stefán Gíslason endte med at Per landede forkert ned, og slog sin hofte slemt.

Det viste sig efterfølgende at det var en mere alvorlig skade end først antaget, da en vil holde Per Nielsen ude i de kommende minimum tre måneder.

”Jeg er meget ked af at ryge ud nu, hvor vi skal kæmpe med om mesterskabet, og jeg håber meget på, at jeg kan nå tilbage inden sæsonen slutter og hjælpe drenge til forhåbentlig at vinde dm”.

Det er også noget af et tab for et ungt Brøndby mandskab, der kan komme til at mangle forsvarskrumtappen nede i forsvaret, men den nu skadede styrmand tror på sine unge holdkammerater.

"Jeg tror meget på at drengene kan klare det - de er unge, men de har masser af erfaring pga. den tillid som John Petersen giver de unge ved masser af spilletid uanset om man kikser en enkelt gang. Det kan komme holdet til gavn nu, jeg håber det meget!" var Per Nielsen sidste kommentar inden han gik ind til Eilif Larsen for at få et genoptræningsprogra m med sig.

« Seneste Redigering: 17 Jul 2007, 23:25 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC

FredrikLeander
Gæst

Sv: #35 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #190: 17 Jul 2007, 23:43 »

Personligt synes jeg det er kedeligt at høre om en skade  Wink
Men det er måske kun mig der synes det?

FL

N17
Manager

« Svar #191: 17 Jul 2007, 23:47 »

det er da trist med skader, men skriver dem også mest, når det er til vigtige spillere. Eller langtidsskader.. Har heller ikke skrevet om alle de talenter jeg har hentet til klubben - fordi det ville man normalt heller ikke hører meget om før de slog igennem Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC

FredrikLeander
Gæst

« Svar #192: 17 Jul 2007, 23:52 »

Godt nok Smiley

Du har virkelig styr på dine sager Smiley
Stor ros til dig  Thumbs Up

Englund92
Ynglingespiller

« Svar #193: 18 Jul 2007, 13:15 »

Fler updates. Wink

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #194: 18 Jul 2007, 13:31 »

Det er virkelig godt det her !

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 60 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010