home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 716 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [UPDATE]#7 més que un club
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 60 Udprint
Forfatter Emne: [UPDATE]#7 més que un club  (Læst 130790 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: #95(Efteråret) Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #555: 19 Aug 2007, 18:20 »

Rigtig smuk blog og rigtig gode resultater.

Damn, hvor får du spillet meget FM, siden du kan lave alle de updates. Shockeret

N17
Manager

« Svar #556: 19 Aug 2007, 18:28 »

Rigtig smuk blog og rigtig gode resultater.

Damn, hvor får du spillet meget FM, siden du kan lave alle de updates. Shockeret

Spiller egentlig ikke så meget, et par timer om dagen Wink.. Ved ikke engang om det blir til så meget, men er jo også kun lige gået ud af 2011 Smiley

Desuden har jeg jo nogle updates liggende, så det bliver meget FM nogen dage med en del updates skrevet ved siden af, og andre dage bliver der ikke meget FM, men kan så smide en update eller to - eller tre op Wink

Kan jeg få se et ss av dalla valle ? =)

Værsgo et styk Dalla Valle SS

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #557: 19 Aug 2007, 19:21 »

Kanon resultater.! bliver det et mesterskab til brøndby igen,?

Brøndby IF - Tottenham hotspur

N17
Manager

« Svar #558: 19 Aug 2007, 20:25 »

Mike Jensen til England

Efter flere gode sæsoner på det sidste, så kunne Brøndby ikke holde på deres offensive midtbanespiller Mike Jensen mere.

Et tilbud fra engelske West Bromwich på et beløb omkring de 85.000.000 kroner, mens der kan komme flere penge til klubben fra Vestegnen, hvis Mike spiller et vidst antal kampe – eller bliver solgt videre.

Mike Jensen havde følgende kommentar til skiftet.
”Jeg er meget stolt over at have været med til at vinde Champions League og VM for klubhold med Brøndby, men jeg ville gerne prøve mig af i en større liga, og jeg er meget glad for at Brøndby har valgt at give mig chancen for dette!

Jeg vil meget gerne vende tilbage til Brøndby på et senere tidspunkt. Det er min klub”

Hos Brøndby er de naturligvis ærgerlige over at miste en spiller af Mike Jensens kaliber, men erkender samtidig at man må give spillerne chancen for at prøve talentet af i en bedre liga.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Don Abramovich
Manager

Sv: #96 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #559: 19 Aug 2007, 20:34 »

11/10 * JS! Opstemt

Gir du ikke lige et SS af Mike Jensen?

N17
Manager

« Svar #560: 19 Aug 2007, 20:53 »

11/10 * JS! Opstemt

Gir du ikke lige et SS af Mike Jensen?

11/10 Huh

her et ss af Mike

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #561: 19 Aug 2007, 22:35 »

Sejr på Veltins-Arena

Det lykkedes i dag for Brøndby IF at sikre sig et godt udgangspunkt inden returkampen på Brøndby Stadion i 1. knockoutrunde af Champions League.

Der var på forhånd lagt op til en meget svær kamp, da Brøndby IF i dag mødte Schalke 04 på Veltins-Arena, og det viste sig at holde stik.

Kampen startede jævnt ud med et par chancer til hvert hold, dog uden at det for alvor blev farligt i nogen af enderne, men langsomt satte Brøndby sig på spillet, og efter en halv time gav det bonus, da Dawid Janczyk sendte Brøndby foran med 1-0 – en fortjent føring set på den første halve time af kampen.

De 1-0 blev også stillingen ved pausen, og efter pausen kom der mere gang i kampen. Schalke 04 satte sig på kampen, og godt bakket op af sine fans, så lykkedes det for de kongeblå at sætte et godt pres ind imod vores mål.

Efter seksogtres minutter kom der for alvor dramatik i kampen, da Martin Spelmann nedlagde Mkhanyiseli Siwahla på kanten af feltet med en grim takling. Det medførte et gult kort til Spelmann, og en skade til Siwahla. Det fik Bordon til at skubbe til Spelmann, og da han havde fået et gult kort, så betød det marchordre til den iltre brasilianske forsvarsspiller. Mere skete der ikke i den dramatiske kamp, og vi kunne rejse hjem med en fortjent 1-0 sejr på VeltinsArena

« Seneste Redigering: 19 Aug 2007, 23:35 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

Sv: #97 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #562: 19 Aug 2007, 23:31 »

Rygterne svirre

Efter et par gode sæsoner i Brøndby, så er rygterne igen begyndt at svirre omkring til- og afgange fra klubben på Vestegnen.

Flere spillere rygtes igen til Vestegnen efter at holdet sidste år overraskende vandt Champions League.

Den første spiller der rygtes til Vestegnen er forsvarstalentet Simon Kjær fra FC Midtjylland, men om han er interesseret i at skifte er nok tvivlsomt, da han pt. er anfører i FC Midtjylland, og er sikker på en plads, hvilket måske kan bane vejen for et skifte til udlandet. En anden spiller er Rapid Bukarest angriberen Cãtãlin Laszlö, der med sine tyve år er regnet som et af de største angrebstalenter i rumænsk fodbold. Og helt sikkert en spændende investering, hvis det lykkedes for Brøndby at hente ham. Udover disse, så rygtes et par unge spillere til Vestegnen, men ikke nogen som folk kender.

Den anden vej forlyder det, at Daniele Bonera vil væk fra klubben, da han gerne vil have større udfordringer. Om det er sandt eller ej, skal ikke kunne siges, men det vil uden tvivl være et stort tab for Brøndby IF, hvis det skulle ske. Ellers rygtes Martin Spelmann og Emiliano Insúa som sædvanlig væk fra klubben, da flere klubber er interesseret i dem.

Simon Kjær fra FC Midtjylland til Brøndby
Kilde: Ekstra Bladet
Sandsynlighed: Middel
Note: Anfører og fast mand i FC Midtjylland kan bane vejen for en større liga ude i Europa.

Cãtãlin Laszlö fra Rapid til Brøndby
Kilde: BT
Note: Angriberen er eftertragtet i flere klubber rundt omkring i Europa, og er regnet som et af de største talenter i rumænsk fodbold pt.

Daniele Bonera fra Brøndby til ?
Kilde: Ekstra Bladet
Sandsynlighed: Høj
Note: Forsvarsspilleren skulle være interesseret i at komme tilbage til en større liga, og det er tvivlsomt om Brøndby kan holde på ham.

Martin Spelmann fra Brøndby til Celtic
Kilde: Viasatsport.com
Note: Celtic har gennem længere tid været interesseret i Spelmann, men endnu er interesseret ikke gået videre.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Mickelborg
Landsholdsspiller

Sv: #98 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #563: 20 Aug 2007, 07:21 »

Gode -updates.! så er du snart oppe på 100 updates.! det er flot.

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Dusty78DK
Manager

« Svar #564: 20 Aug 2007, 09:59 »

Damn, to updates efter jeg loggede af i går  Shockeret

N17
Manager

« Svar #565: 20 Aug 2007, 12:49 »

Jeg har ferie i denne uge, så nok derfor der kommer en del updates Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #566: 20 Aug 2007, 13:07 »

Brøndby videre til kvartfinalen

Efter endnu et tæt opgør med Schalke 04, så lykkedes det i dag for Brøndby IF at spille sig videre til kvartfinalen i dette års Champions League.

Efter en Brøndby sejr på 1-0 på Veltins-Arena, så var det i dag tid til returmødet, da Schalke 04 kom på besøg på Brøndby Stadion – også kaldet Vilfort Park i supporter munde.

Og det skulle vise sig at blive en ligeså spændende kamp, som den de to hold gav hinanden da de mødtes i Tyskland. Denne gang skulle der dog kun gå tre minutter inden kampens første mål faldt, da Brøndbys mexicanske angriber Andrés Guardado passerede Schalke 04s brasilianke målmand Renan.

Herefter var det som om, at Schalke 04 kom i gang, og de dominerede resten af første halvleg, men kunne dog ikke holde Brøndby væk fra et par farlige kontraer. Holdene kunne gå til pause ved stillingen 1-0 til Brøndby. Dermed skulle Schalke 04 frem på banen i anden halvleg og score to gange for at komme videre.

Ti minutter inden i anden halvleg kom udligningen så, da den tidligere SAS Liga angriber Aílton sendte bolden ind bag Anthony Scribe til stillingen 1-1.

Nu blev der for alvor sat pres på Brøndby IF, men det lykkedes ikke for Schalke 04 at score flere gange, og derfor kunne Brøndby fejre deres videre deltagelse.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Netrom89
Førsteholdsspiller

Sv: #99 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #567: 20 Aug 2007, 13:14 »

Denne blog bliver jo bare bedre og bedre! Er helt vild med den vinkel du tager på det med pressen og sårn, LÅVLÆÆH!

Når nu drengene ikke kan klare den IRL er det sgu lækkert at se at de trods alt stadig kan spille bold i FM!  Thumbs Up

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

N17
Manager

Sv: #99 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #568: 20 Aug 2007, 15:07 »

Sturgis færdig for sæsonen

Efter den flotte sejr over FC Nordsjælland på 2-0, så faldt glæden hurtigt, da vi efter kampen fik afvide at Nathan Sturgis formentlig var ude i resten af sæsonen.

Og i dag blev det så bekendtgjort fra Eilif Larsen, at Nathan Sturgis er ude mellem tre og fem måneder, da han uheldigvis har pådraget sig en brækket fod.

”Det er meget ærgerligt – både for os og for Nathan. Vi skal nu for alvor i gang med at forsvarer vores titler, men desværre så kan Nathan ikke være en del af det. Jeg håber bare, at han kommer tilbage hurtigst muligt, og vi vil bakke ham op i kampen for at komme tilbage i topform til den nye sæson.”

Det var naturligvis også en trist amerikaner vi tog en snak med efter den endelige undersøgelse hos Eilif Larsen.

”Jeg håbede til det sidste på, at det bare var en kraftig forstuvning, så jeg kunne hjælpe holdet i de afgørende kampe. Det viste sig desværre at være en brækket fod, og jeg må derfor se til fra sidelinien i resten af sæsonen. Det er meget ærgerligt, men jeg er opsat på at vende tilbage, stærkere og endnu bedre end jeg var nu!”.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Don Abramovich
Manager

« Svar #569: 20 Aug 2007, 15:13 »

11/10 Huh

her et ss af Mike

Tak.

Det var med vilje Smiley

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 60 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010