home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 392 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Yndlings rytter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Yndlings rytter  (Læst 32757 gange)
stimo92
Gæst
 
Sv: Yndlings Rytter
« Svar #90: 17 Jul 2008, 20:47 »

slap da af FCK88, det var jo bare for sjov han skrev det. ved godt at crewet skal være seriøse, men de har vel også lov til at have lidt sjov engang i mellem.
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Yndlings Rytter
« Svar #91: 17 Jul 2008, 20:48 »

slap da af FCK88, det var jo bare for sjov han skrev det. ved godt at crewet skal være seriøse, men de har vel også lov til at have lidt sjov engang i mellem.

ja det har de.. men den Thomas Rytter kommentar er helt ude af proportioner og fuldstændig komplet ligegyldig for trådens topic/emne.. Huh
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

stimo92
Gæst
 
Sv: Yndlings Rytter
« Svar #92: 17 Jul 2008, 20:49 »

åh nej. det er jo ikke jordens undergang
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Yndlings Rytter
« Svar #93: 17 Jul 2008, 20:51 »

Det var en fejl fra mig ja, men crewet ved, at jeg er garant for dumme indlæg hist og pist... jeg er ikke i crewet for at stå som et godt eksempel, men for at lave noget grafik. Havde det været for det andet, havde jeg aldrig været i betragtning.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Yndlings Rytter
« Svar #94: 17 Jul 2008, 21:19 »

ja det har de.. men den Thomas Rytter kommentar er helt ude af proportioner og fuldstændig komplet ligegyldig for trådens topic/emne.. Huh

Årh rolig nu  Smiley

Thomas Rytter kommentaren var jo bare et forsøg på at være sjov. Et dårligt forsøg javist, men så er det heller ikke værre  Wink

Den dag der bliver regulært spammet fra et crew, så hopper jeg med på din vogn dog  Cool
Logged


kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Yndlings Rytter
« Svar #95: 17 Jul 2008, 22:10 »

HVad mener du med det?
ironi:En udtryksmåde hvor man siger det modsatte af hvad man i virkeligheden mener, fordi man ville lave sjov, drille el. håne

kommentar: en personlig bemærkning el. en yderligere forklaring i en bestemt sag el. til en tekst
Logged

It's gonna be legendary

brugernavn
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Yndlings Rytter
« Svar #96: 19 Jul 2008, 13:59 »

Jens Voigt pga. hans fede humor Opstemt
« Seneste Redigering: 19 Jul 2008, 14:04 af brugernavn » Logged

LassePetersen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Yndlings Rytter
« Svar #97: 19 Jul 2008, 14:02 »

Jens Voigt!
Kan man andet end at elske den mand?Opstemt
Logged


motZ
Gæst
 
Sv: Yndlings Rytter
« Svar #98: 19 Jul 2008, 14:04 »

Min er enten Cancellara eller Mark Cavendish.

Jens Voight er heller ikke ringe.
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Yndlings Rytter
« Svar #99: 19 Jul 2008, 14:05 »

Der er da ingen tvivl!

Voigt - Kaffe over Epo!
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Chelidze90
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Yndlings Rytter
« Svar #100: 19 Jul 2008, 14:10 »

Ghert er blevet fyret fra øjeblikkelig virkning grundet at han ikke er 100% alvorlig 24/7, som vi forlanger i crewet. Ydermere har forsøgt at lave sjov, for faldt udenfor trådens topic, selvom han har givet sin mening til emnet tidligere. Da vi altid skal være 100% seriøse i vores kommentare og ikke har plads til nogen form for humor i det åbne forum, har vi ingen anden udvej. Vi takker for samarbejdet.

Som stort set alle andre, så har Jens Voigt også en helt speciel plads i hjertet sammen med Bobby Julich. De er sgu 2 herlige ryttere, som man altid ser med et smil på læben og en kæk kommentar. Af andre favoritryttere har jeg Emanuele Sella fra Panaria og så Columbias svar på Virenque, Felix Cardenas Smiley Begge 2 gode klatrere, som ikke kan finde ud af at køre enkelstart, men kun op ad Smiley
Logged

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Yndlings Rytter
« Svar #101: 20 Jul 2008, 18:25 »

Har beundret Lance Armstrong, men han er her jo ikke mere, så man skulle finde sig en ny yndling Wink

McEwen er klart favoritten i feltet 08. Har siden jeg startede med at se Tour De France nydt at se McEwen spurte. Kæft jeg elsker den mand! Jeg var helt oppe at køre forleden hvor han blev 2'er. Håbede så meget at han ville vinde spurten, der oplevede jeg det første "tour kick" som jeg har ventet så længe på. Jeg tror han snupper sejren i Paris, og det har jeg troet siden løbet startet!

Har ikke rigtigt andre yndlings ryttere. Men ryttere som Freire, Jens Voigt (han er jo genial) har jeg stor respekt før, ligeså med Cancellara og Evans. Egentligt er jeg ikke så begejstret for CSC...faktisk slet ikke....

Har sikkert glemt nogle ryttere, men Contador var jeg også glad for, og det blev jeg før touren sidste år...
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Yndlings Rytter
« Svar #102: 20 Jul 2008, 18:36 »

Ja, min er nok også Voigt, han er bare vanvittig morsom Grin

"Fak" Opstemt Grin

"They totally exploded" - Jens Voigt, om dagen hvor CSC kørte fra Valverde, og alle de andre. Grin funny

Han er for sej. Men min totale yndlings rytter er da Tom Boonen! Synes han er genial. Ikke sådan et totalt ego som Riccó. Synes han virker for sej både på og uden for banen. Det er pisse ærgeligt, at han ikke er med i år - i øvrigt noget pis synes jeg, når nu Schumacher godt må. Glæder mig virkelig meget til at se ham sprinte fra dem alle igen!
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Yndlings Rytter
« Svar #103: 20 Jul 2008, 18:39 »

Kan godt lide Cadel Evans .

Jeg bryder mig ikke om Valverde eller Cavendish . Men sprintere så er det enten Hushovd eller McEwen .

Men jeg holder da med CSC Opstemt
Logged

Vi skal alle være her.

Icemate
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Yndlings Rytter
« Svar #104: 20 Jul 2008, 18:42 »

ja det har de.. men den Thomas Rytter kommentar er helt ude af proportioner og fuldstændig komplet ligegyldig for trådens topic/emne.. Huh

Slap da lige lidt af. Slå koldt vand i blodet. Bidrager du med noget ved at skrive alt det du gør? Send da en PB til ham/en anden hvis det nager dig så meget.

Min favorit var Lance Armstrong men nu hvor han ikke er der mere er jeg stor fan af Valverde. Desværre har han bare ikke gjort noget godt i år men han er stadig god og min favorit. Smiley Hvis jeg skulle vælge en sprinter ville det nok blive Tom Boonen, han er jo helt vild. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010