|
Chriz
|
|
Jeg har været inde og ændre spillerindkøb, til diverse klubber, men kan ikk bruge den  Hva gør jeg? Håber i kan hjælpe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Italia10
Gæst
|
|
Har været ude for det .. Altså at den pop-up hvor man skal vælge DB ikke dukker op når man starter nyt spil ikk ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Italia10
Gæst
|
|
Er bange for jeg selv har prøvet det , og jeg blev nød til at genstarte hele spillet. Men hvor mange DB's har du oprettet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
doctor
|
|
har i gemt under et navn der ik er mellemrum eller speciele tegn i
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chriz
|
|
Vi har oprettet 1.. Vi har gså prøvet at se om vi kunne spille over nettet for at se om det ville hjælpe men det hjælp ikke. Vi prøver lige at genstarte
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chriz
|
|
har i gemt under et navn der ik er mellemrum eller speciele tegn i
Vi har godt nok mellemrum nogle af bogstaverne.. Men vi prøvede at hente den nyeste Freak Up 1.2 og den kunne han heller ikke vælge i menuen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
doctor
|
|
prøv gem updaten under et enkelt navn uden mellemrum osv.. så jeg sikker på det virker
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chriz
|
|
Det har vi lige prøvet men med samme problem som før.. Senere i dag fjernede vi godt nok en blokrering men det burde jo ikke gøre noget ? kan det være noget med hans indstillinger ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
doctor
|
|
nej det burde virke.. mærkeligt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chriz
|
|
Ja.. Har heller aldrig været ude for det
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chriz
|
|
Vi prøver at geninstallere det og se hvad der sker
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Hmm... Freakup er da ikke en database så vidt jeg ved? Eller er jeg forkert på den..? (Er jeg nok) Har aldrig brugt det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Italia10
Gæst
|
|
Vi prøver at geninstallere det og se hvad der sker
Hva' så ? virker det?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chriz
|
|
Hva' så ? virker det?
Nu har vi problemmer med at installere selve spillet igen  Vi prøver at genstarte hans computer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|