home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 971 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Hvordan sætter du dit hår ?
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan sætter du dit hår ?  (Læst 26245 gange)
D4XW4VE
Gæst

Hvordan sætter du dit hår ?
« : 02 Jul 2007, 16:04 »

Heey ..
Jeg går utroligt meget op i mit hår med hvordan det ser ud og hvordan jeg skal sætte det om morgenen.

Jeg har sat mit hår på flere forskellige måder igennem tiderne, og jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan i sætter jeres hår (hvis i altså overhovedet sætter det) Wink

Sådan sætter jeg mit:
Jeg starter med at blande Gele voks, Mud voks og Loréal (og nogle gange den røde dax) sammen. Efter det går jeg amok og "smøre" det ud i hele håret, som hvis jeg skulle vaske mit hår, så jeg nemt kan sætte det som jeg vil. Derefter sætter jeg mit pandehår stritende ned ad panden, og toppen af håret som et pinsvin. Det foreste af sidderne køre jeg frem ad og midten af sidderne køre jeg op og ned, så det næsten sidder ud over ørene (lidt svært at forklar). Toppen af nakkehåret laver jeg lidt pinsvins agtigt og resten af nakkehåret krøller jeg nærmest, så det ligner en høstak Rullende Øjne

Hvordan sætter i jeres ? Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Hvordan sætter du dit hår ?
« Svar #1: 02 Jul 2007, 16:38 »

OMFG!

JimmyGP
Manager

« Svar #2: 02 Jul 2007, 16:40 »

- Veni, vidi, vici -

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #3: 02 Jul 2007, 16:44 »

HAHA! Der bliver godt nok gået til den.. Jeg bruger Dax kører det ud i hænderne og kører det rundt i hele håret. Jeg er klippet tæt i sidderne, så laver noget ordentligt strit i toppen.. Det tager ca. 20 minutter mindre end dig D4XW4VE.. Wink

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #4: 02 Jul 2007, 16:44 »

Jeg bruger ret lang tid på at sætte mit, og den er ret svær at efterligne. Først går jeg ud på toilettet og børster tænder. Derefter afklæder jeg mig, så jeg kun har underbukser på. Så lægger jeg mig under dynen, med hovedet på hovedpuden forstås, slukker lyset, og prøver at komme i en trancelignende tilstand, blandt Danmarks ungdom kaldet søvn. under mit ca. 7-8 timer lange hårsætningsforløb (i ferier og weekender plejer jeg at bruge lidt længere tid Opstemt ) vender jeg mig et par gange, noget jeg gør ubevidst. På et tidspunkt kommer jeg ud af denne trance, populært sagt "vågner" jeg. I det sekund mit hoved slipper hovedpuden, er mit hår færdigsat.

Ja, den er lidt kompluceret, håber i andre har fået et indre billede af den.

Hado
Gæst

« Svar #5: 02 Jul 2007, 16:45 »

Dejligt med skønhedstips. Opstemt

Jeg har samme frisure som David Villa.

mfjr
Landsholdsspiller

« Svar #6: 02 Jul 2007, 16:47 »

Jeg bruger ret lang tid på at sætte mit, og den er ret svær at efterligne. Først går jeg ud på toilettet og børster tænder. Derefter afklæder jeg mig, så jeg kun har underbukser på. Så lægger jeg mig under dynen, med hovedet på hovedpuden forstås, slukker lyset, og prøver at komme i en trancelignende tilstand, blandt Danmarks ungdom kaldet søvn. under mit ca. 7-8 timer lange hårsætningsforløb (i ferier og weekender plejer jeg at bruge lidt længere tid Opstemt ) vender jeg mig et par gange, noget jeg gør ubevidst. På et tidspunkt kommer jeg ud af denne trance, populært sagt "vågner" jeg. I det sekund mit hoved slipper hovedpuden, er mit hår færdigsat.

funny

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #7: 02 Jul 2007, 16:49 »

Jeg ser nogenlunde sådan ud:

Soccerpop
Gæst

« Svar #8: 02 Jul 2007, 16:49 »

Sådan gør jeg faktisk også nogen gange Shockeret

Jeg ser nogenlunde sådan ud:

Fuck det er fedt Grin
Hvordan får du den frisure, sådan ser mit hår aldrig ud, selvom jeg gør som dig..?

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #9: 02 Jul 2007, 16:51 »

I løbet af en nat vender du dig op til 76 gange, mener jeg at have læst et eller andet sted..

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #10: 02 Jul 2007, 16:53 »

Sådan gør jeg faktisk også nogen gange Shockeret

Fuck det er fedt Grin
Hvordan får du den frisure, sådan ser mit hår aldrig ud, selvom jeg gør som dig..?
Det er fordi jeg er slangemenneske.

I løbet af en nat vender du dig op til 76 gange, mener jeg at have læst et eller andet sted..
KNEP KNEP FLUEKNEP!

ZhotLog
Gæst

« Svar #11: 02 Jul 2007, 16:55 »

SLEORT: Det naaiice humor! Grin

Jeg går dog også rimelig meget op i mit hår, så kan vidst ikke snakke.. Men gider ikke til at fortælle hvordan jeg gør, det vil være for besværligt Wink

real-madridista
Ynglingespiller

« Svar #12: 02 Jul 2007, 17:03 »

hva hedder egenligt det frisure han har? Rullende Øjne

Real Madrid since 1995

Niko
Gæst

« Svar #13: 02 Jul 2007, 17:06 »

Jeg har samme, respekt!
Det er bare en Nikolaj frisure.  Hævet Øjenbryn Cool

PaulyLong
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 02 Jul 2007, 17:09 »

jeg har ingen hår det er trimmet helt ned

Chelsea FC

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010