home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 593 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Vigtig Info)#23 Bring back The Blues
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: (Vigtig Info)#23 Bring back The Blues  (Læst 16562 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #15 Drømmen om toppen
« Svar #60: 06 Jul 2007, 23:18 »


Getafe fyrer dansker


En helt igennem katastrofal sæson har nu kostet danske John Petersen jobbet i Getafe.


Vieri blev Johns sidste indkøb


Alle havde store forventninger forud for årets sæson i Primera División, og med en succesfuld preseason så det ud til at det hele skulle gå godt for den lille forstadsklub Getafe, men da sæsonen først kom i gang endte det hele i katastrofe for Getafe og danskeren.

Dråben der fik bæret til at flyde over var 4-1 nederlaget til Real Madrid, et nederlag der kom efter John Petersen flere gange var blevet advaret mod holdets præstationer, og som i sidste ende kostede ham jobbet.

Dermed er danskeren nu uden job, mens Getafe søger efter en ny manager til holdet.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16 Drømmen brast - Fyret
« Svar #61: 06 Jul 2007, 23:20 »

Nu skal overvejelserne så lige gå på om bloggen skal fortsætte - er der nogen der læser med - eller skal den bare stoppe.. Har lagt meget arbejde i den indtil videre, så vil gerne vide hvordan opbakningen er til at den fortsætter?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: #16 Drømmen brast - Fyret
« Svar #62: 06 Jul 2007, 23:23 »

Græder Sørgeligt
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16 Drømmen brast - Fyret
« Svar #63: 06 Jul 2007, 23:25 »

Nu skal overvejelserne så lige gå på om bloggen skal fortsætte - er der nogen der læser med - eller skal den bare stoppe.. Har lagt meget arbejde i den indtil videre, så vil gerne vide hvordan opbakningen er til at den fortsætter?

Jeg syntes du skal forsætte  Thumbs Up
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: #16 Drømmen brast - Fyret
« Svar #64: 06 Jul 2007, 23:26 »

Jeg syntes du skal forsætte  Thumbs Up

Hopper med på vognen - Lad den fortsætte Opstemt
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #16 Drømmen brast - Fyret
« Svar #65: 06 Jul 2007, 23:31 »

ja du SKAL forsætte

jeg ved godt jeg ikke har kommenteret men har læst med
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

FCKboy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #16 Drømmen brast - Fyret
« Svar #66: 06 Jul 2007, 23:33 »

du SKAL fortsette..Alltid spennede med en ny klubb..Wink Vilke jobber er tilgjengelige ? Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16 Drømmen brast - Fyret
« Svar #67: 06 Jul 2007, 23:43 »

Jeg syntes du skal forsætte  Thumbs Up
ja du SKAL forsætte

jeg ved godt jeg ikke har kommenteret men har læst med
Hopper med på vognen - Lad den fortsætte Opstemt

Jeg overvejer det, men mon ikke den fortsætter - nu ved jeg da der er en 4-5 stykker der læser med Smiley

du SKAL fortsette..Alltid spennede med en ny klubb..Wink Vilke jobber er tilgjengelige ? Smiley

Der er lidt blandede med job - både England, Spanien, Italien osv. fra flere forskellige divisioner, men det er nok begrænset hvad jeg kan få af job med mine resultater i Getafe! Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16 Drømmen brast - Fyret
« Svar #68: 06 Jul 2007, 23:59 »

Jeg håber du fortsætter bloggen og med et andet hold.. Ærgeligt med fyringen for det er en kanon blog.. Men dine resultater kan du vel overtage et hold lidt a la Getafe i en anden liga måske..
Logged

- Veni, vidi, vici -

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16 Drømmen brast - Fyret
« Svar #69: 07 Jul 2007, 00:58 »

Jeg håber du fortsætter bloggen og med et andet hold.. Ærgeligt med fyringen for det er en kanon blog.. Men dine resultater kan du vel overtage et hold lidt a la Getafe i en anden liga måske..

Jeg håber det da, og det ser da også ud til jeg har fundet et job.. Det var mere om der overhovedet var nogen der læste med - for hvis ikke der var nogen der fulgte med, så havde jeg bare spillet videre uden at skrive Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #16 Drømmen brast - Fyret
« Svar #70: 07 Jul 2007, 01:02 »

Jeg overvejer det, men mon ikke den fortsætter - nu ved jeg da der er en 4-5 stykker der læser med Smiley

det var da godt at høre
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16 Drømmen brast - Fyret
« Svar #71: 07 Jul 2007, 10:53 »


Blues ansætter dansker


Han havde ingen succes i Getafe, alligevel havde Birmingham ingen betænkeligheder med at tilbyde ham deres ledige trænersæde.


St. Andrews er Johns nye hjemmebane


Efter fiaskoen i Getafe var det meget tvivlsomt hvem der ville være interesseret i den unge danske manager John Petersen, men mod alle forventninger, så gik der ikke længe inden han igen kunne sætte sig til rette i et trænersæde.

Det blev den engelske Coca-Cola Championship klub Birmingham City FC der tog chancen, og nu har ansat danskeren med bare seks kampe tilbage i den engelske turnering. Klubben forventer ikke at han når oprykning, da de ligger lidt derfra, men håber alligevel at han fra start kan skabe gode resultater, så han ikke fra start får klubbens fans mod sig.

"Jeg ved der er pres på mig fra start, et hold som Birmingham skal være i Premier League, og det er også mit mål at få dem derop hurtigst muligt. Der er syv kampe tilbage i denne sæson, så måske kan vi nå playoff, men det bliver svært. Ellers er jeg sikker på at vi rykker op næste sæson." udtalte den nye Blues manager til SkySports efter ansættelsen.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

halleberry
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #17 Bring back The Blues
« Svar #72: 07 Jul 2007, 11:01 »

Nice at du er kommet til Birmingham, genial klub Smiley håber resultaterne bliver lidt bedre der Wink
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: #17 Bring back The Blues
« Svar #73: 07 Jul 2007, 11:05 »

Fedt! Nu glæder jeg mig til at se hvad du præsterer i Birmingham!
KIU Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17 Bring back The Blues
« Svar #74: 07 Jul 2007, 11:17 »

Yes.. Bloggen fortsætter.. Glæder mig til at høre hvad du kan opnå med Birminghan.. Er det helt umuligt at komme i playoff eller er der ikke mere at spille for i den nuværende sæson...?

Kommer der en update senere i dag?

Thumbs Up Fedt, at du fortsætter  Thumbs Up Håber du kan derive det til noget stort med Birmingham  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010