freshy
|
|
Da jeg har erfaret at en del herinde er blevet banned fra fmd og andre sider ville lige oprette en tråd med det Jeg er selv blevet banned fra FMDanmark, men fortæl gerne hvorfor i er blevet banned og hvorfra osv ?
|
|
« Seneste Redigering: 28 Jun 2007, 15:53 af -Sommer- »
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Da jeg har erfaret at en del herinde er blevet banned fra fmd og andre sider ville lige oprette en tråd med det Jeg er selv blevet banned fra FMDanmark, men fortæl gerne hvorfor i er blevet banned og hvorfra osv ? Så må du jo hellere starte med at fortælle DIN grund..
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?!
|
|
|
|
freshy
|
|
Hehe nej det er vidst rimelig underordnet hva med dig ?
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Hehe nej det er vidst rimelig underordnet hva med dig ? så gider jeg sgu ikk at skrive herinde..
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?!
|
|
|
|
freshy
|
|
Nej okay
Blev banned fordi de mente jeg kom med racistiske udtalelser fordi jeg var for Irakkrigen og kaldte terrorister aber :S
Og så af en eller anden grund som jeg aldrig har fundet ud af hvad var og har aldrig kunne få svar på hvorfor :S
Hva med jer så ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Guldbrand
Gæst
|
|
Hehe nej det er vidst rimelig underordnet hva med dig ? Du vil ha at andre skal fortælle hvorfor de er blevet bannet.. Men du vil ikke selv fortælle hvorfor du er ?? det virker godt nok noget tamt i mine øjne..
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Hehe nej det er vidst rimelig underordnet hva med dig ? Du sætter rigtig gang i tråden.. du vil høre hvorfor andre er banned, men vil ikk selv fortælle din grund...
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Nej okay
Blev banned fordi de mente jeg kom med racistiske udtalelser fordi jeg var for Irakkrigen og kaldte terrorister aber :S
Og så af en eller anden grund som jeg aldrig har fundet ud af hvad var og har aldrig kunne få svar på hvorfor :S
Hva med jer så ?
Ja.. det er jo så nok fordi sådanne udtalelser, er stødende overfor folk... Så synes da det var en af de klokkeklare ban grunde
|
|
|
|
|
|
|
|
freshy
|
|
Ja kan godt se det er stødende for alle de terrorister der inde på fmd jo Men anyways bad om grunde til folk var blevet banned ikke om hvor latterlig tråden var ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Nu vi snakker ban på FMD - kan ikke forstå hvordan de regner ud hvor lang tids ban man skal have.
Ex. voldstrulser giver et par uger, mens lidt mobning giver livstid.. Hmm?
(Gad vide om CG kigger forbi - ville ligne ham dårligt ikke at gøre)
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Nu vi snakker ban på FMD - kan ikke forstå hvordan de regner ud hvor lang tids ban man skal have.
Der må da være noget helt galt hvis der pludselig kan komme voldstrusler frem i et forum om FM.
|
|
|
|
|
|
|
|
freshy
|
|
Hehe fuldstændig enig Gosser, plejer da også lige at få et par beskeder fra ham hver gang jeg nævner min ban et eller andet sted Jeg fik livstid for mit :S
|
|
|
|
|
|
|
|
Guldbrand
Gæst
|
|
Tja.. Voldstrusler på et fodbold forum skal nok ikke tages så seriøst da der næppe kommer noget ud af det.. mens Mobning er Mobning.. Og om det forgår over nettet, eller ansigt til ansigt, så kan det stadig gøre ondt på folk.. tror det er sådan de har tænkt.
|
|
|
|
|
|
|
|
Lindskov6ooo
|
|
jeg blev bannet her fra FMF, for di nogle af mine venner havde lavet en afstemning om noget som jeg helst ikke vil snakke om.
jeg fik heldigvis lov til at komme tilbage efter min forklaring. men jeg synes det er godt at der i det hele taget er chance for at ryge ud.
|
|
|
|
//Lindskov6ooo
|
|
|
|
Nyysted
|
|