home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 679 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Lyngby BK - Økonomisk Fiasko
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er Lyngby FC at finde i Sas ligaen i næste sæson?
Ja
- 45 (84,9%)
Nej
- 8 (15,1%)
Antal Stemmer: 53

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Lyngby BK - Økonomisk Fiasko  (Læst 16935 gange)
MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lyngby FC - Økonomisk Fiasko
« Svar #75: 28 Jun 2007, 18:02 »

Lystrup underskriver ny kontrakt


Den unge manager Mathias Lystrup kunne Lørdag d 31 Marts 2007. Underskrive en ny kontrakt med Lyngby FC som binder ham til klubben til 2008. Lyngbys sportsdirektør havde ikke regnet med at Mathias Lystrup blev, men Mathias Lystrup valgte at skrive en ny kontrakt.

Mathias Lystrup var før sæsonen var startet, blevet udråbt til et nyt manager talent, men de mange mennesker i Lyngby FC tvilede dog på den unge manager, og mente at klubben spillede ren hasard ved at ansætte, en så urutinerede manager. Men Mathias Lystrup har fået kritikerne over på hans side nu ved at have sportslig sucess. Mathias Lystrup ligger i øjeblikket nr 1 i Viasatsport divisionen. 
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lyngby FC - Økonomisk Fiasko
« Svar #76: 28 Jun 2007, 21:12 »

Updaten kommer imorgen.
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby FC - Økonomisk Fiasko
« Svar #77: 28 Jun 2007, 21:15 »

Omar andrade bliver stor... HAr ham selv på mit brøndby hold... Kan du ikk lige komme med SS af ham..?
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lyngby FC - Økonomisk Fiasko
« Svar #78: 28 Jun 2007, 21:30 »

Self Thumbs Up

Her er det:



Han kommer dog først til LFC, i den nye sæson.
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lyngby FC - Økonomisk Fiasko
« Svar #79: 29 Jun 2007, 10:24 »

Forårs sæsonen igang



AB 0-3 Lyngby FC

Kim Aabech 1-0
Rang Shawkat 2-0
Tobias Mikkelsen 3-0

Udvisning: Yaro Yaro (AB)

MOM: Piotr Czaplinski

Så var dagen endelig kommet, efter at Viasatsport divisionen havde ligget stille i mange måneder. Lyngby FC skulle ude, spille mod AB. Lyngby FC  havde nogle debutanter med fra start. Den unge Piotr Czaplinski, Samuel Agba og sidst, men ikke mindst, sønnen af Danmarks største fodboldspiller nogle sinde. Michael Laudrup´s 16 årige søn, Andreas Laudrup fik sin første seniorkamp nogensinde. Der var mange talenter med fra start, og det kunne man se på fodboldspillet. Der var ikke meget definsiv i kampen, men offensiven var helt suveræn. Allerede i det 7 min var Lyngby FC på spil. Kim Aabech smadrede bolden op i netmaskerne, godt nok sad bolden lige i midten af målet, men den tideligere Lyngby FC målmand Drexel havde ingen chancer for at reagere på det fantastiske langskud, som Kim Aabech fyrede af. Lyngby FC havde kampen fuldstændig under kontrol og lige før pausen kunne højre backen Rang Shawkat gøre det til 0-2 til Lyngby FC.
Efter pausen var det dog også Lyngby FC som kontroleredde kampen, de gav de mange tilrejsene Lyngby FC fans en fantastisk fodbold kamp, men i det 66 miin blev kampen dog lidt sort, da AB´s angriber Yaro Yaro fik det røde kort. Lyngby FC så nu meget overbevisende ud, men i det 68 min. Laver Rang Shawkat et meget klodset straffespark, men Lyngby Fc´s nye målmands talent Piotr Czaplinski, får en drømme debut, da han snupper straffesparket fra Henrik Eggers. I det 79 min kommer Andreas Laudrup til baglinien, han slår et indlæg indover, og det score Tobias Mikkelsen på. Lyngby FC vandt en meget overbevisende 0-3 sejr.











Lyngby FC 2-1 Ølstykke

Morten Juul Hansen 1-0
Christian Holst 2-0
Nicklas Johansen 2-1

MOM: Christian Holst

Lyngby FC var helt på toppen i sidste runde da de ude vandt 0-3 over AB, men idag skulle de spille på hjemmebane mod Ølstykke. Lyngby FC manageren Mathias Lystrup, indrømmede at dette var en kamp som Lyngby skulle vinde for at stadigvæk være med i toppen af Viasatsport Divisionen. Lyngby FC kommer dog også planmæssigt fra start da de i det 23 min kunne gøre det til 1-0, på et flot gennemspillet angreb, som blev afsluttede af  Morten Juul Hansen. Lyngby FC var en klasse bedre end Ølstykke og med en meget velspillende Christian Holst var det svært for Ølsykke at holde Lyngby Fc fra mål. Det var nogle meget glade Lyngby FC spillere som kunne gå til pause med en 1-0 føring.
Efter pausen fortsættede Lyngby FC spillerne med at inponere, men der var dog en af spillerne der overskyggede dem alle. Christian Holst var i en klasse for sig, og var fuldstændig umulig at stoppe, og i det 48 min scorede han til 2-0 for Lyngby FC. Resten af kampen ville Lyngby FC spare på kræfterne, og det kostede lidt. For i det 90 min scorede indskiftede Nicklas Johansen til 2-1, men Lyngby FC kom dog ikke for alvor i problemer, de kørte bare sejeren i hus og bevare nu deres 1 plads.












Frem 1-0 Lyngby FC

Emil Sørensen 1-0

MOM: Jørgen Nielsen.

Efter 2 flotte kampe af Lyngby FC, skulle de nu en tur til Valby, for at spille mod Frem. det var dog ikke favourritterne fra Lyngby som kom bedst fra start, de virkede faktisk helt ved siden af sig selv og det var da også fortjent at det var holdet fra Valby, nemlig Frem som kom foran i det 38 min, et mål der blev sat ind af Emil Sørensen. Måske var det de urutinerede kræfter der var skyld i at Lyngby FC virkede helt ved siden af deres eget spil, eller måske ikke ?, men en ting var hvertfal sikkert, Lyngby FC  spillede som et dårligt serie 3 hold. Og det var entlig utroligt at de kun var bagud 1-0 ved pausen. Efter pausen kom Lyngby FC lidt bedre med, men de kom dog aldrig op i Frems straffesparksfelt for at true. Kampen endte fortjent 1-0 til Frem. Og nu må Lyngby FC tage sig til takke, med en 2 plads i Viasat sport divisonen. 1 point efter AGF.











Logged

Tilbage på FmF Opstemt

RCD
Gæst
 
Sv: Lyngby FC - Økonomisk Fiasko
« Svar #80: 29 Jun 2007, 10:43 »

Go update men synd med den sidste kamp
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lyngby FC - Økonomisk Fiasko
« Svar #81: 29 Jun 2007, 10:45 »

Tak
Ja det var lidt surt:(
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK - Økonomisk Fiasko
« Svar #82: 29 Jun 2007, 23:31 »

Du skal nok ryk op.. Bare rolig,,!
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK - Økonomisk Fiasko
« Svar #83: 30 Jun 2007, 14:49 »

3 på stribe-


Lyngby BK 1-0 Fremad Amager

Kenny Thorup (own) 1-0

MOM: Kim Aabech.



Det var nogle forventnigsfulde Lyngby BK fans som var på lægterne, Søndag d. 22 April 2007. Det var simpelthen blevet tid til en kamp mellem top og bund. Lyngby BK var kæmpe favouritter, og de lagde også ud med at spille en god omgang fodbold. Knapt 1500 tilskurre kunne se Lyngby BK bringe sig fortjent foran i det 38 min. Det var Kim Aabech der fik affyrede et skud, som uheldigvis for Fremad Amager blev rettet af og gik direkte ind i netmaskerne, bag en chanceløs Fremad Amager keeper, som kun kunne se bolden bolden sejle ind i målet, bag ham. Efter pausen røg den sidste gnist af Lyngby BK´s flotte fodboldspil, og øborene fra Fremad Amager kom bedre med og styrrede begivenhederne i det første kvarter af 2 halveg, men efterhånden som kapen skred frem kunne Lyngby BK igen fortsætte deres velkendte passningsspil, med de to lynhurtige kanter Tobias Mikkelsen og Andreas Laudrup. Lyngby BK kontrollerede kampen, og der var aldrig rigtig tvil om, hvor vidt de skulle vinde eller ej. Fremad Amager kom bedre med, men var dog aldrig rigtig farlige foran målet. Og Lyngby BK kunne gå derfra med en 1-0 sejr i bagagen.










HIK 0-1 Lyngby BK

Christian Holst 0-1

Udvisninger: Dennis Petersen (HIK)

MOM: Morten Juul Hansen.


Efter sidste uges godkendte, men kun godkendte, kamp mod Fremad Amager skulle Lyngby BK, igen spille mod et "mindre" godt hold fra Viasatsport Divisionen. Female Viking´s havde inden kampen kåret sæsonen´s lækreste Lyngby BK spiller, og valget var faldet på forsvarsprofilen Morten Petersen. Som kunne løfte sin pokal.
HIK lagde bedst ud og havde kontrollen over kampen, men kontrollen svigtede i det 21 min, da en fuldstændig fri Christian Holst, på kort afstand bringe Lyngby BK foran med 0-1, entlig lidt ufortjent, men 0-1 var det dog alligevel. Efter scorringen  begyndte det at lysne lidt for Lyngby BK og de kunne igen få deres gode spil frem, det gode spil fortsatte til pausen, men der kom ikke rigtigt noget ud af det, andet end en massiv blodfordelse, helt korekt 69%-39% i Lyngby BK´s favvør. Efter pausen varder ikke meget at råbe hurra for, begge hold spillede dårligt og havde generalt en dårlig dag. Kampen endte 0-1 til Lyngby BK som begynder mere og mere at ligne et kommende Sas liga hold, de ligger i øjeblikket nr 1 i Viasatsport divisionen.










Lyngby BK 2- 1 Køge


Det var 1 pladsen mod næstsidste pladsen som skulle dyste om sejeren, Lygby BK tog imod et andet sjællandskhold, nemlig Køge. Lyngby BK var med i den sjove ende, nemlig kampen om oprykning, imens at Køge skulle prøve at redde sig endnu en sæson i Viasatsport divisionen. Det var dog også topholdet Lyngby BK som lagde bedst ud, men det var dog ikke med deres frygtede passingsspil at Lyngby BK fik sucess, nej denne gang var det en mere kynisk spillestil, de havde lagt for dagen. I det 27 min kunne Anders Jochumsen gøre det til 1-0 til Lyngby BK, målet blev scoret efter en lang bold som Christian Holst kunne heade videre til Anders Jochumsen, som bare kunne løbe forbi målmanden og gøre det til 1-0. Efter pausen forsatte Lyngby BK med at dominere og i det  72 min kunne Morten Juul Hansen gøre det til 2-0, men Køge lod sig ikke ryste af Lyngby BK´s scorring, boksspilleren Dennis Bo Mortensen kunne i det 78 min gøre det til 2-1. Det blev dog også kampens slutresultat, og nu kan Lyngby BK sikre sig førstepladsen igen, efter at AGF havde taget den før kampen. Næste kamp bliver særdeles spændene, AGF tager hjemme på NRGI park, imod Viasatsports divisionens nr 1 fra Lyngby BK.


Logged

Tilbage på FmF Opstemt

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK - Økonomisk Fiasko
« Svar #84: 30 Jun 2007, 15:50 »

ingen kommentare? Skuffet
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK - Økonomisk Fiasko
« Svar #85: 30 Jun 2007, 16:47 »

ingen kommentare? Skuffet

lad lige folk få noget tid til at læse din blog. Der er kun gået 1 min  Smiley
 Peace
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK - Økonomisk Fiasko
« Svar #86: 30 Jun 2007, 16:51 »

lad lige folk få noget tid til at læse din blog. Der er kun gået 1 min  Smiley
 Peace

Nu tænkte jeg mere på selve bloqqen, der har ikke været ret mange kommentare, iforhold til min gamle DK blog
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK - Økonomisk Fiasko
« Svar #87: 30 Jun 2007, 18:41 »

ohhh. måske skulle du ændre den lidt. Skrive lidt mere spændende og ikke så meget om hver kamp. Og evt en update over længere tid istedet for at skrive om 2-3 kampe hver dag. bare et forslag
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK - Økonomisk Fiasko
« Svar #88: 30 Jun 2007, 18:49 »

Det med kampe hver dag.
-Det er svært at lade den ligge. hehe Peace
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK - Økonomisk Fiasko
« Svar #89: 30 Jun 2007, 19:18 »

Tusind tak..

-Det skulle vel aldrig være samir wadi
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010