home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  3 Brugere, 1171 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Kommende blogs....
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 Udprint
Forfatter Emne: Kommende blogs....  (Læst 49037 gange)
RCD
Gæst
 
Sv: Kommende blogs....
« Svar #210: 15 Sep 2007, 22:28 »

MLL & RCD: Fortsætter jeres Bremen blog, selvom i begynder på en landsholdsblog? Smiley
Jaja men husk lige at komme med en comment i ny og næ  Wink

Og jeg er Sheff Utd  ticked off

Ps: der kommer snart en update i bloggen
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kommende blogs....
« Svar #211: 16 Sep 2007, 15:55 »

haha
li
« Seneste Redigering: 16 Sep 2007, 15:58 af mfsjovhat » Logged

Thaurat al Shabab

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kommende blogs....
« Svar #212: 19 Sep 2007, 21:33 »

Transfer: Klubben må kun købe spillere der er 21 år eller yngre. Brøndby må gerne beholde spillere, der er ældre end 21 år, bare ikke købe nye over "aldersgrænsen". Spillerne kan have alle nationaliteter.

Lige nu kunne jeg bande dén regel langt væk.. Guti og Helguera kan ellers begge hentes på en fri transfer Peace

Kunne man ikke lave denne ene undtagelse? Rullende Øjne Kys
« Seneste Redigering: 19 Sep 2007, 21:38 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kommende blogs....
« Svar #213: 19 Sep 2007, 21:48 »

Lige nu kunne jeg bande dén regel langt væk.. Guti og Helguera kan ellers begge hentes på en fri transfer Peace

Kunne man ikke lave denne ene undtagelse? Rullende Øjne Kys

Dem må du selv om --- det er dit spil  Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kommende blogs....
« Svar #214: 19 Sep 2007, 21:50 »

Dem må du selv om --- det er dit spil  Wink

Ja, men sådan er reglerne jo ikke Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Rossonero
Gæst
 
Sv: Kommende blogs....
« Svar #215: 20 Sep 2007, 21:16 »

Da fm 08 er på trapperne, har jeg valgt at starte en blog inden længe. Da det er min første her på sitet, kunne jeg godt tænke mig at få nogen ideér og lign.

Valget er dog faldet på AC Milan som er en stor klub, og derfor vil jeg gerne efterspørger om nogen ideér til evt. regler der kan gøre mit spil mere udfordrende og spændene. Håber på nogen ideér snarest, da jeg gerne vil have startet bloggen inden længe.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kommende blogs....
« Svar #216: 20 Sep 2007, 21:19 »

Gør så holdet er italiensk? Købe spillere hvis alder maks. er X? Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kommende blogs....
« Svar #217: 20 Sep 2007, 21:24 »

Da fm 08 er på trapperne, har jeg valgt at starte en blog inden længe. Da det er min første her på sitet, kunne jeg godt tænke mig at få nogen ideér og lign.

Valget er dog faldet på AC Milan som er en stor klub, og derfor vil jeg gerne efterspørger om nogen ideér til evt. regler der kan gøre mit spil mere udfordrende og spændene. Håber på nogen ideér snarest, da jeg gerne vil have startet bloggen inden længe.

Milans spillere har en høj gennemsnitsalder, så hvorfor ikke være lidt utraditionel og prøve at få skabt et ungt hold. F.eks. kan du sige, at du kun må købe spillere under 23 år. For at gøre det endnu sværere, kan du sige, at du heller ikke må bruge spillere over 23 år, hvorfor du altså måske skal af med de spillere - du har købt - senere i dit spil.

Ellers er der jo altid den mulighed, at du kan gøre dit hold italiensk. Her kan du sætte nogle begrænsninger i hver sæson, som f.eks. kunne lyde som følger: I 1. sæson må truppen kun indeholde syv ikke-italienske spillere, i 2. sæson kun tre og i 3. sæson skal truppen så kun bestå af italienere.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kommende blogs....
« Svar #218: 20 Sep 2007, 21:28 »

Da fm 08 er på trapperne, har jeg valgt at starte en blog inden længe. Da det er min første her på sitet, kunne jeg godt tænke mig at få nogen ideér og lign.

Valget er dog faldet på AC Milan som er en stor klub, og derfor vil jeg gerne efterspørger om nogen ideér til evt. regler der kan gøre mit spil mere udfordrende og spændene. Håber på nogen ideér snarest, da jeg gerne vil have startet bloggen inden længe.

Det kunne jo være rimelig fedt hvis du kun måtte købe brasilienske spillere?
Milan har altid været kendt for at købe Brassere, derfor kunne det jo være fedt! Smiley
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Kommende blogs....
« Svar #219: 20 Sep 2007, 21:34 »

Milans spillere har en høj gennemsnitsalder, så hvorfor ikke være lidt utraditionel og prøve at få skabt et ungt hold. F.eks. kan du sige, at du kun må købe spillere under 23 år. For at gøre det endnu sværere, kan du sige, at du heller ikke må bruge spillere over 23 år, hvorfor du altså måske skal af med de spillere - du har købt - senere i dit spil.

Ellers er der jo altid den mulighed, at du kan gøre dit hold italiensk. Her kan du sætte nogle begrænsninger i hver sæson, som f.eks. kunne lyde som følger: I 1. sæson må truppen kun indeholde syv ikke-italienske spillere, i 2. sæson kun tre og i 3. sæson skal truppen så kun bestå af italienere.
Synes helt sikkert du hoster op med nogen fornuftige ideér. Der er lige nu 11 udelandske spillere i truppen, så det ville være et realistisk mål at skabe et pur rent italiansk hold på 3 sæsoner. Den regel er hermed fastlagt.  Når det er sagt har jeg også valgt din idé om unge spillere. 23 år er den perfekte alder, og kunne også skabe stabilitet mellem "gamle" og unge spillere. De to bliver nok de hovedsagelige regler, mens jeg vil prøve at sætte mig nogen mål hver sæson.

Det kunne jo være rimelig fedt hvis du kun måtte købe brasilienske spillere?
Milan har altid været kendt for at købe Brassere, derfor kunne det jo være fedt! Smiley
Kan ikke rigtige lide at fylde et italiansk hold med udelandske spillere, da jeg næsten i hvert hold køber spillere der stammer fra den nation jeg nu har valgt. Men ellers en meget frisk idé, men jeg springer over.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Kommende blogs....
« Svar #220: 22 Sep 2007, 22:55 »

Nu vil jeg selv benytte den tråd jeg i tidernes morgen startede til at høre folket om der er stemning for en ny blog fra min side, min AGF blog blev på mystisk vis slettet. Mens min MUFC-PSV-RMADRID blog til sidst ikke interesserede mig mere. Jeg synes selv jeg har bevist jeg kan lave lange spil og lange blogs. Men er i friske på en ny blog, hvilken hold synes i så det skal være med. Kom med forslag der måske kan friste mig.

MØLLER!
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Kommende blogs....
« Svar #221: 22 Sep 2007, 23:00 »

1860 München no doubt! Opstemt
Spændende hold med, verdens flotteste stadion og en masse masse andet Opstemt
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kommende blogs....
« Svar #222: 22 Sep 2007, 23:19 »

1860 München no doubt! Opstemt
Spændende hold med, verdens flotteste stadion og en masse masse andet Opstemt

Jeg er enig, giv nu Soccer det han ønsker sig! Wink
Logged

Toni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kommende blogs....
« Svar #223: 22 Sep 2007, 23:39 »

1860 München no doubt! Opstemt
Spændende hold med, verdens flotteste stadion og en masse masse andet Opstemt

Hey det med stadionet, det er VORES!! FC bayern har købt jer ud i 5 år (mener jeg) og i lejer jer kun ind. Vi ejer det pt. Wink
Logged

Lang tid siden sidst! Peace

AMRDK
Gæst
 
Sv: Kommende blogs....
« Svar #224: 25 Sep 2007, 18:18 »

Er der stemning for en evt AB blog fra min side ?

- Jeg mener når 08 udgaven kommer .

Håber i lige ligger en kommentar til dette.
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010