home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  1 Bruger, 477 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Il Grande Torino.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Overlever Torino i Serie A med Eklund som træner?
Ja
Nej

Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Il Grande Torino.  (Læst 4563 gange)
Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Il Grande Torino.
« : 20 Jun 2007, 21:21 »

Torino F.C




Chok ansættelse i Torino!


Ved et presse møde idag kl. 14, på Olimpico, viste Torino Præsidenten Urbano Cairo i dag, Torino F.C.’s nye træner.
Valget faldt på den yderst ukendte danske manager; Mikkel Eklund. Mikkel Eklund, der fylder 37 år til sin næste fødselsdag kunne knapt nok udtrykke sin glæde ved ansættelsen hos Torino. ,,Jeg kan sige at det at blive manager for en så respekteret klub som Torino, er jo en drenge drøm der går i opfyldelse. Min egen fodbold karriere var ikke noget at snakke om, men jeg har altid vidst at det skulle blive i denne sport jeg skulle arbejde .’’ Eklund’s kommentar til ansættelsen. Hverken Torino eller Eklund ville ikke sige meget om kontrakten som vi dog ved bliver på et år.

Fakta om Eklund.

· Navn: Mikkel Sjøgren Eklund
· Alder: 36 år (20/07/1970)
· Træner licens: UEFA A licens og diverse danske træner licenser.
 












AP


Mit fjerde forsøg på at få en blog op at køre. Har spillet lidt på spillet, og updates’ne vil nok komme lidt hurtigere de første par dage.

EDIT: Nu håber jeg ikke at det her er andres layout  Wink
« Seneste Redigering: 21 Jun 2007, 16:28 af Don Abramovich » Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ill Grande Torino.
« Svar #1: 20 Jun 2007, 21:23 »

Jeg kan godt lide italienske klubber i blogs. Dog vil det gøre mig glad, hvis du retter "Ill" (som betyder syg på engelsk) til "Il", som er det ord, du leder efter Smiley
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ill Grande Torino.
« Svar #2: 20 Jun 2007, 21:23 »

Dejligt at se dig tilbage. Spændende klubvalg.. Smiley
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ill Grande Torino.
« Svar #3: 20 Jun 2007, 21:24 »

Lyder lækkert... Hvis vi kommer til at høre om det hold, som du smed op i "Rate Mit FM hold" tråden, så bliver det her helt sikkert spændende...
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Ill Grande Torino.
« Svar #4: 20 Jun 2007, 21:26 »

Jeg kan godt lide italienske klubber i blogs. Dog vil det gøre mig glad, hvis du retter "Ill" (som betyder syg på engelsk) til "Il", som er det ord, du leder efter Smiley
Arh.. Kunne ikke lige enig om det var med to L'er Wink

Dejligt at se dig tilbage. Spændende klubvalg.. Smiley
Tak.

Lyder lækkert... Hvis vi kommer til at høre om det hold, som du smed op i "Rate Mit FM hold" tråden, så bliver det her helt sikkert spændende...
Det er det, men nu må du ikke afsløre indkøbene Wink
« Seneste Redigering: 20 Jun 2007, 22:15 af Don Abramovich » Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Il Grande Torino.
« Svar #5: 20 Jun 2007, 21:47 »

Torino F.C




To skandinaver og en nigerianer til Torino.



I dag, nøjagtig en uge efter Eklund’s ansættelse er de første indkøb i hus. Eklund’s to første indkøb er spillere han kender fra Danmark og Skandinavien. Spillerne det drejer sig om er de to defensivt orienterede spillere: Michael Gravgaard og Per Nilsson.
Gravgaard der i de seneste sæsoner har optrådt for de danske mestre F.C København, betegnes som en bund solid forsvarspiller med styrken i sine veltimede og hovedstød og ligeså tacklingerne. Gravgaard er tilmed en mål farlig herre. I sæsonerne før skiftet til F.C.K spillede han, til tider som angriber i den jydske klub Viborg FF. Her scorede Gravgaard flere mål førend turen gik til F.C.K. Gravgaard har haft flere optrædener på det danske landshold. Den anden spiller som komme fra Danmarks naboland, Sverige er Per Nilsson. Nilsson kan både spille i den centrale forsvar og på den defensive midtbane – den plads forventes det at Nilsson tager. Nilsson der kommer fra norske Odd Grenland har tidligere været sat i forbindelse med den engelske klub Sunderland A.F.C. Nilsson har tidligere optrådt for bl.a AIK og GIF Sundsvall i hjemlandet.
Det sidste køb: Den 23 årige nigerianske målmand Vincent Enyema, der kommer fra nigerianske Bnei Yehuda, er en meget ukendt målmand som også Empoli havde snøren ude efter. Enyema, beskrives som en målmand der allerede nu kan overtage pladsen som 1. keeper og som én med en stor fremtid i. Enyema har kun spillet for Bnei Yehuda, hvor han også var anfører. 


AP

« Seneste Redigering: 20 Jun 2007, 22:14 af Don Abramovich » Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Il Grande Torino.
« Svar #6: 20 Jun 2007, 21:48 »

Den sidste update for iaften. Hvad siger I til, grafik indhold og layout? Smiley
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Il Grande Torino.
« Svar #7: 20 Jun 2007, 21:50 »

Den sidste update for iaften. Hvad siger I til, grafik indhold og layout? Smiley

Inholdet er helt i top, men jeg må ærligt sige at jeg ikke bryder mig om layoutet. Jeg tror det ville hjælpe hvis du fjerne Torino-logoet og ændrede skritypen på billederne. Men som sagt; indholdet helt i top.

Smiley

EDIT: Så syntes jeg også du skal bruge en "klassisk" ramme på billederne.
« Seneste Redigering: 20 Jun 2007, 21:54 af Blackhawk » Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Il Grande Torino.
« Svar #8: 20 Jun 2007, 21:54 »

God blog. Dog synes jeg også, Torino-logoet skal væk. Det fylder alt for meget. Du har da ikke samme skrifttype som Gazzetta'en bruger, eller er jeg blind? Smiley
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Il Grande Torino.
« Svar #9: 20 Jun 2007, 21:55 »

Inholdet er helt i top, men jeg må ærligt sige at jeg ikke bryder mig om layoutet. Jeg tror det ville hjælpe hvis du fjerne Torino-logoet og ændrede skritypen på billederne. Men som sagt; indholdet helt i top.

Smiley
Retter logoet nu Smiley Resten i næste update. Smiley Men tak  Peace

God blog. Dog synes jeg også, Torino-logoet skal væk. Det fylder alt for meget. Du har da ikke samme skrifttype som Gazzetta'en bruger, eller er jeg blind? Smiley
Du er ikke blind. Jeg bruger ikke den samme skrift.
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Il Grande Torino.
« Svar #10: 20 Jun 2007, 21:57 »

Meget bedere. Så glæder jeg mig bare til at se billederne... Smiley
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Il Grande Torino.
« Svar #11: 21 Jun 2007, 15:37 »

Nye billeder:

Er de bedre ?
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Grande Torino.
« Svar #12: 21 Jun 2007, 15:57 »

God start - jeg følger med...  Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Il Grande Torino.
« Svar #13: 21 Jun 2007, 16:25 »

God start - jeg følger med...  Thumbs Up
Mange tak.

Jeg kan sige der er update inden for max. 30 min. Smiley
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Il Grande Torino.
« Svar #14: 21 Jun 2007, 16:50 »

Endnu to spillere til Torino.



Igen i dag, var der pressemøde på Olimpico. Mødet handlede i dag, om: To nyindkøb og truppen til den kommende sæson.
Det første indkøb var den 19 år gamle schweiziske angriber Charles André Doudin.
Doudin kommer fra Neuchâtel Xamax i hjemlandet, hvor han har spillet hele sin karriere. Doudin nåede at spille 7 førsteholds kampe i de to sæsoner har befandt sig på førsteholdet. Doudin er blevet hentet gratis da, hans kontrakt ikke var beskyttet, og det var ifølge Eklund: Et tilbud, man ikke kunne afslå. Doudin der spiller for det schweiziske U21 landshold, forventes at være i førsteholds truppen i den kommende sæson.
Det andet indkøb: Patrick Berger, tjekkisk midtbane profil der kommer fra Birmingham klubben Aston Villa. 32 årige Berger har tidligere spillet i Liverpool, Dortmund og Portsmouth før turen gik til Italien. Berger har lavet 18 mål i sine 44 landskampe for Tjekkiet.
Berger var selv tilfreds med skiftet: ,,Efter 10 år i England og Premier League trængte jeg virkelig til noget nyt. Og da Torino kom med det her tilbud kunne jeg ikke andet end at sige ja! Klubben, byen og holdet virker rigtig spændende og meget anderledes end den engelske facon.’’ Eklund var også glad for sin tjekkiske erhvervelse:
,,Patrick er en spiller der med sin store rutine virkelig kan styrke os. Og den styrke kan blive vigtig, da det som oprykker ikke er nemt at klare sig mod de store hold. Jeg tror helt sikker Patrick bliver en gevinst for os; både på fløjen og i klub huset.’’ Efter de to fremvisninger blev det tid til en præsentation af truppen og klubbens forventninger til den kommende sæson.


Torino F.C. 2006/07.




En trup, med stjernen Alessandro Rosina på midtbanen. Torino havde også fået ny anfører, det bliver den 23 nigerianer Vincent Enyeama, der skal bære bindet i den kommende sæson.



Bare spørg om SS af spillere taktik o.s.v.





Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010