home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 365 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hamborg SV tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Hamborg SV tråden  (Læst 18198 gange)
Bave
Gæst
 
Sv: Hamborg SV tråden
« Svar #45: 02 Jul 2009, 16:11 »

http://www.bold.dk/nyt/Ze-Roberto-skifter-til-Bayern-rivaler
Ved at blive lidt af en tradiotion at vi skal nakke Bayern rejects :-D
Piotr, Jarolim, Guerrero, Marcell Jansen osv.
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg synes om denne mulighed.
Da han er ved at være meget gammel.
Men han er jo selvfølgelig en forstærkning.

in other old news...
Så har vdV også ytret et ønske om at vende tilbage på et tidspunkt.
Og det kan allerede blive til Vinterpausen i denne sæson.
En transfer jeg ville se meget frem til Smiley
Logged

Dicki
Gæst
 
Sv: Hamborg SV tråden
« Svar #46: 05 Jul 2009, 17:17 »

http://www.bold.dk/nyt/Hollandsk-stjerne-skifter-til-HSV Har ikke et særligt stort kendskab til ham , men nu må vi se Opstemt
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: Hamborg SV tråden
« Svar #47: 05 Jul 2009, 17:23 »

van der Vaart ville være en klasse sign for jer. For han lov til at være stjernen på et hold, er der ikke begrænsninger for hvad han kan udrette.

Tror det transfermæssigt har været en god uge for jer. Elia skulle være meget talentfuld og PSV Eindhoven var eftersigende også ude efter ham. Så er der jo Zé Roberto, gammel, men stadig klasse. http://www.youtube.com/v/87sthyaXEho
Logged

Dicki
Gæst
 
Sv: Hamborg SV tråden
« Svar #48: 06 Jul 2009, 01:10 »

Og vi har også købt Robert Tesche i Bielefeld, kender heller ikke særligt meget til ham, men han skulle vist være fremtidens mand Opstemt
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hamborg SV tråden
« Svar #49: 22 Maj 2013, 21:32 »

Så blev Arnesen fyret. Han havde åbenbart ikke den store opbakning i klubben. Synes han har lavet nogle fine indkøb med bl.a. Badelj og Adler.

Hvor havner han mon henne nu?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hamborg SV tråden
« Svar #50: 22 Maj 2013, 21:54 »

Han har ikke bare lavet nogle fine indkøb, han har lavet nogle helt fantastiske indkøb. René Adler og Milan Badelj, som du nævner, hentede han henholdsvis på en fri transfer og for 30 millioner kroner. Artjoms Rudnevs gav han 26 millioner kroner for. At han hentede Rafael van der Vaart tilbage er i sig selv ganske imponerende. Michael Mancienne har været en profil for HSV i denne sæson og ham tog Arnesen med fra Chelsea for 19 millioner kroner. Dertil er det et yderst mærkeligt tidspunkt at fyre ham på. I sin første sæson var han tæt på at rykke ned, med 5 point ned til stregen, men det var en klub der skulle ryddes op i og der skulle stabiliseres. Det fik han gjort og i denne sæson missede HSV de europæiske pladser med sølle 3 point. De gør det ikke specielt meget lettere for sig selv i Hamburg.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hamborg SV tråden
« Svar #51: 23 Maj 2013, 07:48 »

Van der Vart kan han vist ikke tage æren for, da det ikke var ham der stod for handlen. Som du skiver har de haft en meget bedre anden sæson end den første. En mand tæt på klubben sagde noget med, at når man ikke havde så mange penge, var det der han skulle vise sit værd, og med de indkøb han har lavet, har han da gjort det til topkarakter. Grunden må vel være, at Arnesen og HSV var et dårligt match.

Men hvad bringer fremtiden nu?
Han bliver vel i sportsdirektør-rollen. Han bliver vel også uden for Danmarks grænser. En retur til England kunne være en mulighed.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010