home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 931 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Olympiakos
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Olympiakos  (Læst 1561 gange)
Erique
Gæst
 
Olympiakos
« : 15 Jun 2007, 15:17 »




FRA WIKIPEDIA:

Olympiakos (OSFP - Olympiakos Syndesmos Filathlon Pireaus) er den mest succesfulde sportsklub i Grækenland. Klubben vandt i 2007 sit 35. mesterskab, og det er mere end lokalrivalerne Panathinaikos og AEK Athen tilsammen.

På grund af tilskuervold er det kun hjemmepublikum der har adgang til stadion når Olympiakos og Panathinaikos (vazeloi) møder hindanden. Historisk kom Olympiakos-tilhængerne (gavroi) fra arbejderklassen og Panathinaikos-tilhængerne fra den højere klasse. Men alligevel er der flest gavroi i Grækenland, og statistikken taler også for sig selv; Olympiakos har vundet 68 af de i alt 168 spillede kampe, Panathinaikos har blot vundet 43, (53 uafgjorte).


Takis Lemonis forlader Olympiakos
1. juli 2006

Takis Lemonis har sagt op som cheftræner for det græske storhold Olympiakos. Det sker efter interne skænderier mellem ham og bestyrelsen. Det er endnu uvist hvem der skal være Lemonis' efterfølger, men favoritterne er Michael Laudrup, Didier Deschamps og Sven-Göran Eriksson. Olympiakos har indkaldt til pressemøde d. 5. juli.

Takis Lemonis
« Seneste Redigering: 15 Jun 2007, 15:40 af Erique » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Olympiakos
« Svar #1: 15 Jun 2007, 15:21 »

Kun Okay? Meget - meget - lidt tekst! Wink
Logged

Erique
Gæst
 
Sv: Olympiakos
« Svar #2: 15 Jun 2007, 15:27 »

Kun Okay? Meget - meget - lidt tekst! Wink

Beklager, mere tekst i næste update! Thumbs Up
Logged

Erique
Gæst
 
Sv: Olympiakos
« Svar #3: 15 Jun 2007, 18:00 »


5. juli

LAUDRUP NY OLYMPIAKOS-MANAGER!

I dag kunne Olympiakos præsentere Michael Laudrup som ny manager for deres fodboldhold.

"Det er fantastisk at hr. Laudrup har skrevet under med os. Han var en verdensklasse fodboldspiller, og vi er sikre på at han vil blive en verdensklasse manager!" sagde bestyrelsesformande n  for Olympiakos.

"Jeg er glad for at være kommet til Olympiakos! Grækenland er et fantastisk land og jeg glæder over at kunne bo her. Mit mål er selvfølgelig at vinde mesterskabet, men jeg vil også gøre en stor indsats for at få succes i Europa. Det bliver måske ikke i denne sæson, men jeg lover jer at Olympiakos kan nå langt!" udtalte en glad Michael Laudrup.

Liste over Olympiakos' transfers:

IND
- Kasper Schmeichel | Manchester City | Målmand
- Kasper Bøgelund | Mönchengladbach | Højreback
- Branamir Kosstadinov | Hearts | Angriber
- Lasse Qvist | FC København | Angriber

(*K. Smeichel skifter til Olympiakos d. 1. januar 2007)

UD
Ingen...


VENSKABSKAMPE

1-1: Antepspor
5-0: Osmanpasa
1-0: Aydinspor
4-0: Büyüksehir
0-2: Fernerbache
2-0: Darica


LIGA-KAMPE
3-3: Panathinaikos

Logged

Benja91
Gæst
 
Sv: Olympiakos
« Svar #4: 15 Jun 2007, 18:05 »

Jeg synes der er for lidt tekst .

Skriv lidt mere i dine updates , så gør du også bloggen mere spændende .  Thumbs Up
Logged

Erique
Gæst
 
Sv: Olympiakos
« Svar #5: 15 Jun 2007, 18:47 »


Fra nu af skriver jeg som om, at jeg er Michael Laudrup.


20. august 2006

Det var en vild kamp mod Panathinaikos den anden dag. 3-3 er vel et okay resultat, især hvis man tænker på at vi var nede med 1-3. Desværre var der ballade efter kampen, og enkelte fans fra hvert hold måtte en tur på skadestuen... Jeg er rigtig glad for at have hentet Kasper Bøgelund og Lasse Qvist herned. Det er rart at have andre danskere at kunne snakke med. Måske skulle jeg undersøge om det er muligt at købe Mads og Andreas. Jeg kunne jo evt. leje dem ud resten af sæsonen.

Rivaldo har fortalt mig at han stopper karrieren når denne sæson er slut, så jeg skal finde én der kan afløse ham. Jeg er i øjeblikket i kontakt med et 17-årigt Arsenal-talent ved navn Carlos Vela. Jeg har set ham i kamp to gange for nogle måneder siden, og han var fantastisk. Han spiller samme plads som Rivaldo, og jeg er sikker på at han har nivauet til den græske liga. Spørgsmålet er bare, om Arsenal vil slippe ham, for han er et kæmpetalent.

Vores målmand, Nikopolidis, er efterhånden blevet 34 år, så jeg leder i øjeblikket efter en erstatning. Jeg har købt Kasper Schmeichel, men det er meningen at jeg først vil bruge ham om et par år. Han spiller i øjeblikket i Bury, så jeg får ham først d. 1. januar 2007. Derefter vil jeg udleje ham til han er klar til førsteholdsfodbold her i klubben. Manuel Almunia klager i øjeblikket over manglende spilletid i Arsenal, så han er måske en mulighed? Jeg har midlerne til at få ham herover, så han er et af mine meget seriøse transferemner.

På lørdag skal vi spille mod Aris. Jeg glæder mig meget, og forventer en sejr. Men vi får se. Nogle gange går det ikke som man forventer. Specielt ikke i fodbold.

Rivaldo stopper karrieren efter denne sæson.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Olympiakos
« Svar #6: 15 Jun 2007, 19:13 »

SÅ KOM DER TEKST! Flot lavet, en masse underholdning. Bliv ved med det! Smiley
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Olympiakos
« Svar #7: 15 Jun 2007, 19:46 »

Udemærket sat op indtil videre KUTGW
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Olympiakos
« Svar #8: 15 Jun 2007, 20:55 »

god start.. Jeg vil prøve at følge med..!  Wink
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010