home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 527 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tour Manager '07
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Tour Manager '07  (Læst 16424 gange)
Soccerpop
Gæst

Sv: Tour Manager '07
« Svar #60: 21 Jun 2007, 18:08 »

Og Mortens avisbude  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #61: 21 Jun 2007, 18:08 »

Jo, for det cyanide har gjort til forandring dette år er, at de går efter de nye spillere.. De ved dem der har købt det de sidste år vil købe det igen, og så bruger de tour de france til at lokke nye spillere til.. tro mig vi var også dybt forvirrede i starten på diverse pcm sider Smiley

Ja det kan du www.pcmgeeks.dk men altså først når den kommer..

Jeps.. Gik selv ind og checkede.. Og overvejer lige nu at dl det, men nu er FMF jo kommet med et godt tilbud.. Er € ca. 7,5 dkr. værd?

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Soccerpop
Gæst

« Svar #62: 21 Jun 2007, 18:10 »

Jeps.. Gik selv ind og checkede.. Og overvejer lige nu at dl det, men nu er FMF jo kommet med et godt tilbud.. Er € ca. 7,5 dkr. værd?

Nordea kurs ligenu er 758.85, så jo du har ret Wink

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #63: 21 Jun 2007, 18:15 »

Nordea kurs ligenu er 758.85, så jo du har ret Wink

Tak Smiley

Men (T)TT

Det er da kanont at vi er så mange tilmeldte..

Er der nogen update på om vinderen får en speciel status herinde?

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #64: 21 Jun 2007, 18:20 »

Det kan sagtens arrangeres mht. rang.

Vinokourov
Manager

« Svar #65: 21 Jun 2007, 18:22 »

Det kan sagtens arrangeres mht. rang.
Bare giv mig den nu...  Wink

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

KF
Landsholdsspiller

« Svar #66: 21 Jun 2007, 18:28 »

Gab, lad mig lige bryde ind her. Jeg blev samlet 11'er sidste år i DRs spil.... Fantastisk, der kun var præmier til 10.

Det kunne være, man skulle lave et hold igen i år.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Soccerpop
Gæst

« Svar #67: 21 Jun 2007, 18:29 »

Hvilken? Titlen som FmFreaks største taber?

KF
Landsholdsspiller

« Svar #68: 21 Jun 2007, 18:31 »

Gab, lad mig lige bryde ind her. Jeg blev samlet 11'er sidste år i DRs spil.... Fantastisk, der kun var præmier til 10.

(OK, endte kun 16'er....)

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Soccerpop
Gæst

« Svar #69: 21 Jun 2007, 18:33 »

Hehe  Wink
Men hvordan gør i? Laver i et super hold til hver enkelt etape, eller køber i jeres kaptajn fra starten af osv? Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #70: 21 Jun 2007, 18:33 »

Så vidt jeg erindrer, sad du på IRC og nakkede vores gode tips! Jeg lå også over dig, indtil jeg skulle på ferie (sådan husker jeg det i hvert fald!!!!) crazy

KF
Landsholdsspiller

« Svar #71: 21 Jun 2007, 18:36 »

Hehe  Wink
Men hvordan gør i? Laver i et super hold til hver enkelt etape, eller køber i jeres kaptajn fra starten af osv? Smiley

Du laver et nyt hold til hver etape, dvs. til prologen napper et hold bestående af de 9 ryttere, som du tror kommer i top 9. Derefter skifter du dem ud, og laver nu et sprinterhold til de flade etaper. Når bjergene så kommer laver du et bjerghold. Simple.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #72: 21 Jun 2007, 18:37 »

Så vidt jeg erindrer, sad du på IRC og nakkede vores gode tips! Jeg lå også over dig, indtil jeg skulle på ferie (sådan husker jeg det i hvert fald!!!!) crazy

Du snakker, gør du. Du var aldrig i nærheden af at ligge 16'er, men du kan passende lige smide dine gode tips i år på msn :-). Det kunne da forresten være lidt lir, hvis vi kunne få FmFreaks.dk-puljen op blandt de bedste puljer, selvom jeg tvivler Wink

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #73: 21 Jun 2007, 18:38 »

Damn. Og jeg som synes jeg var god, da jeg i en periode lå i top 100...

Soccerpop: Uden at afsløre for meget, så lav dit hold ud fra hver enkelt etape. Du skal ikke bytte hele dit hold ud, hver gang, kun ved skiftet mellem flade etaper, og bjergetaper. Og udnyt at din første handel i hver runde er gebyrfri! Husk også at vælge din kaptajn ud fra dette, da han er gratis at skifte.

Okay, der afslørede jeg måske lidt for meget, men så må vi jo håbe der bliver konkurrence om pladserne!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #74: 21 Jun 2007, 18:45 »

Du snakker, gør du. Du var aldrig i nærheden af at ligge 16'er, men du kan passende lige smide dine gode tips i år på msn :-). Det kunne da forresten være lidt lir, hvis vi kunne få FmFreaks.dk-puljen op blandt de bedste puljer, selvom jeg tvivler Wink
indti
Jamen, jeg skulle på ferie jo! Vi lå omkring 80'erne indtil jeg tog på ferie, og så mens United-styrer kørte mig i sænk, fortsatte du opad :-D

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010