home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1329 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Silkeborg IF - Vejen Til Succes
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad synes du om mit arbejde?
Spild af tid
- 2 (10,5%)
Bliiv ved !
- 17 (89,5%)
Antal Stemmer: 19

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Silkeborg IF - Vejen Til Succes  (Læst 2485 gange)
TheGiallorossi
Gæst
 
Silkeborg IF - Vejen Til Succes
« : 12 Jun 2007, 10:50 »

INTRODUKTION;
Klubben der ikke har formået at bringe guld til klubhuset siden 1994 hvor de trak det længste strå. Årene gik, og det gik længe og længere ned for drengene i de røde trøjer. Med de ord tryller jeg bloggen frem:

Silkeborg IF

Vejen til succes



Med denne blog vil jeg gøre et ihærdigt forsøg på at bringe Silkeborg i toppen af tabellen. Det bliver en udfordring da der er hold der er klart mere udviklet på nuværende tidspunkt, så jeg skal nok ikke regne med succes på første blik. Det er min første blog her på siden, så i er mere en velkomne til at komme med feedback.
« Seneste Redigering: 12 Jun 2007, 11:06 af TheGiallorossi » Logged

TheGiallorossi
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - Vejen Til Succes
« Svar #1: 12 Jun 2007, 10:51 »

Endnu en fyring i Silkeborg
Politikken d. 1. juli

Efter kort tid på træner posten, fik Preben Lundbye en fyreseddel i hånden. Lundbye var ikke den eneste der blev bedt om at forlade klubben, førsteholds træner Michael Nielsen er nemlig også blevet fyret. Fyrringerne kommer pga. Lundbye & Nielsen var kommet op at toppes under træningen, hvor det udvikler sig til slåskamp. Nærmere detaljer får vi ikke fra Silkeborgenserne, på trods af vi får en kommentar fra bestyrelses formand Kent Madsen:
Kent Madsen


"Hvad synes du om situation?"

"Jeg synes virkelig det er ærgeligt at det skal ende på denne her måde, for jeg syntes egentlig Preben var en flink fyr. Men opførelser som disse kan vi ikke fortolke, især fordi vi har store ambitioner for fremtiden. Men vi bliver nød virkelige nød til at fokusere os på fremtiden, og komme på rette spor igen.

"Kan du sige hvem der klar til at tage over i Silkeborg IF?"

"Jeg kan glædeligt meddele at vores afløser er fundet. Vi er ekstatiske over den nye tiltrådte træner, og jeg er sikker på at det bliver en stor gevinst for klubben. Mere kan jeg ikke sige på nuværende tidspunkt, end afløseren bliver præsenteret om et par dage.


Michael Ravn 01.07.06
« Seneste Redigering: 12 Jun 2007, 14:21 af TheGiallorossi » Logged

TheGiallorossi
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - Vejen Til Succes
« Svar #2: 12 Jun 2007, 11:18 »

Danmark i chok !

Efter fyrringen af Preben Lundbye meddelte bestyrelsesforman Kent Madsen at der ville komme svar inden for et par dage om en ny hyrring. Danmark stod med hagen ned til gulvet  til pressemødet, hvor den nye træner skulle præsenteres. Det var ikke hvem som helst der trådte frem på podiet, det var Kent Madsen og selveste Brian Laudrup.

"Vi er meget stolte over at præsentere Silkeborgs nye træner, Brian Laudrup. Vi havde svært ved at tro at vi kunne få ham til vores klub, men her er han så, og vi er utrolige glade for denne bedrift - Kent Madsen.

Ekslusivt Inteview med Brian Laudrup:

"Hvad fik dig til at tage jobbet?"

Jamen det er så enkelt at jeg elsker fodbold, og synes det kunne være interresant at få sit eget hold. Jeg tager mit job yderst seriøst, og jeg gøre mit bedste til at få hivet nogen medaljer med hjem til Silkeborg.

"Hvilke planer har du for Silkeborg?"

"Mine planer er klart at få størst succes muligt med Silkeborg, og få taget det til et højere stadie i fodbold. Det kræver en masse da vi er langt bagud, men jeg er fast besluttet på at Silkeborg kan opnå store ting. Når det er sagt, vil jeg prøve at skabe en ny spillestil, og ligesom gøre tingene på en anderledes måde, end de gør i dansk fodbold."
« Seneste Redigering: 12 Jun 2007, 11:30 af TheGiallorossi » Logged

TheGiallorossi
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - Vejen Til Succes
« Svar #3: 12 Jun 2007, 12:23 »

Silkeborg forstærker Zambiansk
Dominic Yobe

Silkeborg har været ude på transfermarkedet og har bragt Dominic Yobe fra svenske Örgyte til klubben. Dominic er en meget alsidig spiller, som kan spille næsten alt fra den bagerste til den midterste. Han siges at være købt for summen DKK 450.000, og tjener 9.000 om ugen. Dominic er blevet lovet en fast plads, for han skal indstilles til en 100% højreback. Brian Laudrup har igen været på indkøb, denne gang en lovende ung mand ved navn Marcus Pedersen. Marcus er hentet fra norske Ham Kam på en bosman og er blot 17 år. På banen spiller Marcus Pedersen angriber, men han bliver nød til at tilbringe noget af sin tid i B-holdet, og så må vi bare se hvordan han blomstrer, men der er høje forvetniger til stjernefrøet. Et nyt rygte påstår at Silkeborg også er ude efter en af Dominic's tidligere hold kammerater Mickael Hackzell. Mickael slår fødderne til i midten af banen, og gøre det også godt i højre kanten. Det siges at Silkeborg skulle tage et kort frem snart, da han kan erhveres gratis.

Spillertruppen ser således ud:

Målmænd:                       
Lasse Sørgensen
David Preece

Forsvar:
Dominic Yobe                                                                 
Jesper Nielsen
Anders Veller                             
Christian Iversen
Bjarni Ólafur Eriksson                                                     
Jens Berthel Askou                         
Steven Lüstu

Midtbane:
Henrik Schnedler                                                        
Thomas Olsen
Michael Hansen (c)
Dennis Flinta
Casper Henningsen
Thomas Raun
Antti Okkonen
Holmer Örn Runnarson
Stefan Schimdt

Angriber:
Søren Ulrik Vestergaard
Hassan Mubiru
Marcus Pedersen
Hörour Sveinsson



Næste Gang : SAS-Ligaen sparket igang!
« Seneste Redigering: 12 Jun 2007, 13:49 af TheGiallorossi » Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - Vejen Til Succes
« Svar #4: 12 Jun 2007, 12:32 »

Det ser Meget lovende ud syntes jeg..  Du skriver meget godt, og har en god opsætning. Men istedet for at skrive en masse små updates, så kunne det være bedre hvis du skrev dem samlet.. Men det er selvfølgelig op til dig..

Glæder mig også til at se hvordan du vil skrive om de enkelte kampe..  Peace

Men god start..  Og kom så med en ny update snart..   Thumbs Up
Logged

TheGiallorossi
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - Vejen Til Succes
« Svar #5: 12 Jun 2007, 12:46 »

Det ser Meget lovende ud syntes jeg..  Du skriver meget godt, og har en god opsætning. Men istedet for at skrive en masse små updates, så kunne det være bedre hvis du skrev dem samlet.. Men det er selvfølgelig op til dig..

Glæder mig også til at se hvordan du vil skrive om de enkelte kampe..  Peace

Men god start..  Og kom så med en ny update snart..   Thumbs Up

Tak for kommentarn' . Det min første blog , men jo , skal nok prøve at skrive en samlet .. går bare ind og redigere "Silkeborg forstærker Zambiansk" . Men tak for ordene Smiley
Logged

TheGiallorossi
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - Vejen Til Succes
« Svar #6: 12 Jun 2007, 14:59 »

SAS-Liga sparket igang!
De sidste 3 kampe;
M.O.M; Thomas Olsen


OB 2-3 Silkeborg
1-0 Kim Christensen (45)
1-1 Vestergaard (45)
1-2 Thomas Olsen (62)
1-3 Marcus Pedersen (65)
2-3 Kim Christensen (79)
Man of the match: Thomas Olsen

Kamprapport;
Vi havde en god dag i Fionia Park, og var istand til at hente 3 point mod alle odds. Jeg mentalt ned da Kim Christensen lige inden halvelgs fløjtet efter et par smukke træk, og sikkert kan banke den ind til 1-0. Men der gik blot 30 sek. før Degn sætter et perfekt indlæg til Vestergaard der sikkert placere den i nettet. I halvegs pausen sagde jeg til mine spiller jeg var tilfredse med indsatsen, da jeg trods alt regnede med et nederlag før kampen. Vestergaard virkede en smule forpustet, så jeg valgte at give unge Marcus Pedersen debut i hans nr. 31. Et kvarter inde i 2. halveg får vi et frispark som Thomas Olsen rammer med panden og gør det til 1-2. Marcus Pedersen skulle vise sig at få den bedst tænkte debut. Henrik Schnedler med nogen lækkerier, kort og smuk aflevering til Marcus som trækker sig fri, og banker den i nettet til 1-3. I 79. minut får OB et trøstemål da Kim Christensen der scorer igen. Han sætter den ind til slutresultatet 2-3.
M.O.M; Michael Hansen

Silkeborg 2-2 Esbjerg
0-1 Berthel Askou O.G (28)
1-1 Marcus Pedersen (47)
1-2 Lars Christian Nielsen (57)
2-2 Antti Okkonen (58)

Kamprapport; Idag havde vi en dyst mod Esbjerg fB på hjemme bane i kære Silkeborg Stadion. Man må sige vi møder nogen svære modstandere i de første spillerunder på sæsonen. Kampen mod Esbjerg var lige i store dele af kampen, selvom vi havde gjordt nok til en sejr med store chancer de sidste 10 min. af opgøret. Åbnings målet kommer da Askou i forsøg på at tackle bolden væk i en presset situation, ender bolden uheldigt i eget net. Dårlig start. Vi får tilgængeld reduceret 2 min. efter pausen hvor Marcus Pedersen igen er på spil med et friskpark i Beck's stil til 1-1! Vi kommer dog bagud igen da Lars Christian Nielsen finder plads i feltet og banker den ind til 1-2. Der går blot 1 min. og Antti Okkonen er på spil. Han sætter to mand af ved kanten af målfeltet, og i en skarp vinkel sætter han den smukt ind til slutresultatet 2-2. Jeg er godt tilfreds med dette resultat da vi var dømt tabere inden kampen. Gode resultater indtil videre, og den næste bliver endu sværer; FCK.


FCK 0-0 Silkeborg
M.O.M; David Preece


Kamprapport; Idag skulle vi på besøg hos Løverne i det berygte Parken. Vi lagde godt ud, med gode kombinationer op lang banen, og effektive korte afleveringer. Inde i det 35 min. tager Dennis Flinta en friløber og hamrer den på overlæggeren, og vi er tæt på føring. Det var en meget stille rolig kamp i de største perioder, med godt defensivt arbejder fra begge parter. Lidt inde i 2. halveg kommer Marcus Pedersen ind istedet for Flinta. Første boldberøring bliver et smukt træk der åbner en chance, kort aflevering til Degn der rammer sidenettet. De sidste 10 min. skulle vise sig at være en ren gyser. FCK får et stort overtag med masser af fantastiske redninger i buret fra David Preece. Utalige gange rammer FCK målet, men bolden kunne ikke komme forbi den engelske mur. Slutresultatet bliver et tilfredstillende 0-0.

Det var Juli måneds udfordringer, og jeg synes vi klarede det uhyre godt taget i betragting til, at det var mod Danmarks giganter. Vi ser positivt frem på udfordringerne der dukker op i August måned, og vi forventer at holde den gode stil hele vejen. Angående de 2 transfers, synes jeg det har været perfekt indkøb. Dominic Yobe har gjordt et smukt stykke arbejde i det defensive, og Marcus Pedersen har spillet 3 og scoret 2. Kampe jeg ser frem til i August måned er klart d. 13 hvor jeg møder FC Nordsjælland ude, og udekampen mod Brøndby d. 28. Meget mere i næste update. Glæd Jer !
« Seneste Redigering: 12 Jun 2007, 15:29 af TheGiallorossi » Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen Til Succes
« Svar #7: 12 Jun 2007, 15:01 »

Både udesejren over OB og ude 0-0 mod FCK er mere end almindeligt godt gået. Jeg tror ikke SIF rykker ned under din ledelse  Thumbs Up
Logged

TheGiallorossi
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - Vejen Til Succes
« Svar #8: 12 Jun 2007, 15:03 »

Både udesejren over OB og ude 0-0 mod FCK er mere end almindeligt godt gået. Jeg tror ikke SIF rykker ned under din ledelse  Thumbs Up
Tak skal du ha' Dusty. Smiley
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - Vejen Til Succes
« Svar #9: 12 Jun 2007, 15:13 »

Sku nogle gode rsultater du lægger ud med, og kan du forsætte den her form, så skal du nok ende i toppen af tabellen.. men jeg må være realistisk og sige at jeg ikke helt tror du ender så højt..  men er villig til at satse en plovmand på at du slutter i top 7   Thumbs Up
Logged

TheGiallorossi
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - Vejen Til Succes
« Svar #10: 12 Jun 2007, 15:15 »

Sku nogle gode rsultater du lægger ud med, og kan du forsætte den her form, så skal du nok ende i toppen af tabellen.. men jeg må være realistisk og sige at jeg ikke helt tror du ender så højt..  men er villig til at satse en plovmand på at du slutter i top 7   Thumbs Up

Haha , nu må vi se hvad det bliver . Håber jeg kan få slynget mig op til en top 3. Men nu må vi se ..
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - Vejen Til Succes
« Svar #11: 12 Jun 2007, 15:21 »

Haha , nu må vi se hvad det bliver . Håber jeg kan få slynget mig op til en top 3. Men nu må vi se ..
top 3 ligefrem ?  Shockeret  sku nogle store ambitioner du har !  Hævet Øjenbryn men der skal vel flere forstærkninger til før du har truppen til det ?  Men selvfølgelig, hvis du er et taktisk geni, så kan du da sikkert godt klare det..  Thumbs Up
Logged

TheGiallorossi
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - Vejen Til Succes
« Svar #12: 12 Jun 2007, 15:23 »

top 3 ligefrem ?  Shockeret  sku nogle store ambitioner du har !  Hævet Øjenbryn men der skal vel flere forstærkninger til før du har truppen til det ?  Men selvfølgelig, hvis du er et taktisk geni, så kan du da sikkert godt klare det..  Thumbs Up

Ja det er det jeg sigter efter. Du har ret i jeg skal have forstærkninger ,   og regner også med nogen udskiftninger når transfermarkedet genåbner. Men updater hver måned, så ser vi på det senere hen Smiley
Logged

TheGiallorossi
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - Vejen Til Succes
« Svar #13: 12 Jun 2007, 18:27 »

Resultater fra SAS Liga;
Silkeborg 1-2 Vejle
Nordsjælland 1-0 Silkeborg
Silkeborg 1-2 Viborg
Silkeborg 0-0 Brøndby

Resultat fra Pokalturnering 2. runde;
B39 0-3 Silkeborg

August: Den sorte box

Efter en helt fantastisk start på Superligaen, var Silkeborgensener utrolige optimistiske. Sejre mod OB, uafgjort mod FCK og Esbjerg! Det kunne ikke se bedre ud. I August måned skulle stablerne falde fra hinanden. Det blev ikke til en eneste sejr i SAS-Ligaen i August mån. og tingene ser sort ud. Der skal virkelig forstærkes i holdet, problemet er bare at pengene ikke er der. Vi har et ekslusivt interview med en nedtryk Brian Laudrup:

"Hvad går der galt ? I havde ellers en drømmestart!"

"Vi er simpelthen ikke skarpe nok foran målet. De fleste af vores kampe styrer vi virkelig, men ender alligevel med at tabe, og det er virkelig et stort problem. Jeg havde store ambitioner for klubben, men nu ligger vi anden sidst. Det er virkelig skuffende fra min og holdets side. Jeg vil selvfølgelig gøre mit allerbedste på at vende kanonen til den rigtige side" -

"Hvad vil du gøre for at fohindre nedryking?"

"Jeg vil helt klart søge forstærkning via lån da vi ikke har pengen til at købe på nuværende tidspunkt. Jeg vil prøve at skabe en ny motivation, og få det yberste ud at mine spillere. Jeg sigtetede efter toppen, som det os så ud i starten af ligaen, men så gik alting nedaf. Sådan er det. Men jeg lover at vi ikke nedrykker !" - slutter en skuffet Brian Laudrup

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___


Brian Låner Nevø!
Mads Laudrup


Den pressede manager søger forstærkniger til sit hold da de ligger rundt og rodder i bunden af tabellen. Til den opgave har han bragt sin stjerne nevø Mads Laudrup. Mads Laudrup er indstillet på at få en start op stillingen i hidtil nedryknings frygtet Silkebog IF. Det siges at Mads skal tage plads i midten sammen Michael Hansen der skaber en slid stærk samt teknisk midt-midt. Brian Laudrup har taget en Mads' hold kammerater med, nemlig Lasse Qvist. Den unge angriber vides ikke sikker på en plads i de "gyldne 11", men det ved vi ikke til Silkeborgs næste kamp mod AC Horsens d. 09.09.06.

Brian Laudrup rygtes at være meget aktiv i transfer markedet til lån af spillere. Det rygtes også at det bliver afgang til nogen af de røde fra Silkeborg. Spillere deres rygtes væk fra klubben er følgende;

Jesper Nielsen
Hassan Mubiru
Hörnur Sveinsson




Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - Vejen Til Succes
« Svar #14: 12 Jun 2007, 20:42 »

Trist med de dårlige resultater i ligaen..   Skuffet  Men heldigvis er du da videre i pokalen.. så gå du bare efter at vinde den !
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010