home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 745 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Cefn Druids - Den walisiske drøm
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Cefn Druids - Den walisiske drøm  (Læst 4514 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Cefn Druids - Den walisiske drøm
« : 07 Jun 2007, 00:30 »

Indledning


Så kom dagen, hvor jeg tænkte det kunne være sjovt at lave en blog. Og det gjorde jeg så. Valget er faldet på en noget alternativ måde, da jeg har brugt programmet LOLA til at finde mit hold. Da dette er min allerførste blog, vil I sandsynligvis opleve problemer med opsætning, og alle de ting der nu engang følger med. Herfra har jeg kun at sige; God fornøjelse (måske).




Cefn Druids bekræfter ny træner
Mandag d. 5 juni 2006

For blot 3 dage siden sagde engelske Dixie McNeil farvel til den walisiske klub NEWI Cefn Druids og allerede i dag kunne Wrexham-klubben præsentere en ny, hidtil ukendt træner. Italieneren, med tjekkisk afstamning, Gianpaolo Tómasz Cagazzi blev ansat som Druids nye manager i dag, og forventninger er høje hos italieneren, der har været bosat i Wales i 16 år: ”Jeg ser et stort potentiale i holdet her, hvorfor det er mig en gåde at de aldrig har vundet det walisiske mesterskab.” Cagazzi lagde da heller ikke skjul på at han forventede at hive mesterskabet til Plaskynaston Lane inden for de næste 3 år: ”Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg forventer og tror, at pokalen vil stå her i Cefn Mawr inden min kontrakt løber ud. Det er helt sikkert mit mål at komme ud og spille europæisk, hvilket lettest opnås ved at vinde den walisiske liga, men nu må vi se hvordan det går os.” Cagazzi har skrevet under på en 3 årig kontrakt med den walisiske klub, der sidste år sluttede som ligaens nummer 14.




Fakta om Cefn Druids



Fulde navn: NEWI Cefn Druids
Grundlagt: 1992
Land: Wales
Bestyrelses formand: Brian Mackie
Manager: Gianpaolo Tómasz Cagazzi
Assistent manager: Graham Jones
Ærkerivaler: Connah’s Quay, Lex XI
Stadion: Plaskynaston Lane, Cefn Mawr
Stadionkapacitet: 2000 (300 siddepladser, resten stående)





Nye trøjer
Tirsdag den 6. juni 2006

I dag blev Cefn Druids nye trøjer præsenteret for offentligheden. I år var det Nike der fik tjansen for designet, og de valgte naturligvis at beholde Cefn Druids farver. Hjemmebanetrøjen er sort og hvid, som den altid har været, mens Druids i år har fået nye mere alternative ude- og tredjetrøjer. Udebanetrøjen, som normalt er blå, har i år fået en ny farve, nemlig rød med en hvid strib. Tredjetrøjen er i en helt ny uset farve, da farvevalget i år er faldet på gul. Dog passer de tre hovedfarver fint med holdets logo, hvor farveelementerne sort, hvid, rød og gul indgår. I øjeblikket forhandles trøjerne kun i Cefn Druids egen fanshop, som findes ved Plaskynaston Lane, Cefn Mawr, Wrexham i Wales. Nyhedsbureauet NewsWales har været fremme med pengepungen og sponsoreret Druids hjemmebanetrøje, mens klubbens eget navn pryder de to andre trøjer.

Her ses trøjerne for den kommende sæson:


Hjemmebanetrøjen

Tredjetrøjen

Udebanetrøjen





I næste update:
Præsentation af nye indkøb
Førsteholdstruppen præsenteres
« Seneste Redigering: 07 Jun 2007, 19:47 af Blaugrana92 » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cefn Druids - Den walisiske drøm
« Svar #1: 07 Jun 2007, 08:05 »

Spændende...... glæder mig til at læse når du kommer igang......
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cefn Druids - Den walisiske drøm
« Svar #2: 07 Jun 2007, 08:49 »

God start og et anderledes, men spændende hold, du har valgt.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cefn Druids - Den walisiske drøm
« Svar #3: 07 Jun 2007, 08:57 »

Virkelig spænende start, meget god og jeg glæder mig meget til at følge den  Smiley
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cefn Druids - Den walisiske drøm
« Svar #4: 07 Jun 2007, 09:28 »

Sejt at der endelig er nogen, som bruger LOLA holdvælgeren. Super!
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cefn Druids - Den walisiske drøm
« Svar #5: 07 Jun 2007, 12:33 »

Tak til jer alle Smiley
Næste update kan forventes hen på eftermiddagen.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cefn Druids - Den walisiske drøm
« Svar #6: 07 Jun 2007, 13:42 »

Godt med et fremragende klubvalg. Det er noget man sjældent ser her i blogsektionen, desværre.

Glæder mig til at høre mere.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cefn Druids - Den walisiske drøm
« Svar #7: 07 Jun 2007, 18:27 »



Graeme Port præsenteret på Plaskynaston Lane
Onsdag den 7. juni 2006

Den 20 årige midtbanespiller Graeme Port blev i dag præsenteret på Plaskynaston Lane, og blev dermed den første forstærkning Gianpaolo Cagazzi har hentet til Cefn Druids. Skotske Graeme Port har fortid i selveste Manchester United, hvor han var i to sæsoner, dog uden at få spilletid. Port skiftede i 2005 til holdet East Fife i den skotske 3. division på en fri transfer. Han skrev dog kun under på en 1 årig kontrakt, og stod dermed uden kontrakt efter 2005/2006 sæsonen sluttede. Det tøvede den italienske Druids manager ikke med at udnytte og startede hurtigt forhandlingerne med den tidligere United spiller. I dag nåede de så til enighed og Port blev kort efter præsenteret på Cefn Druids stadion Plaskynaston Lane, hvor godt og vel 100 mennesker var mødt op for at se holdets nye stjerne.




Haman ny målvogter hos Druids
Torsdag den 8. juni 2006

Dagen efter at have skrevet kontrakt med 20 årige Graeme Port, præsenterede Gianpaolo Cagazzi endnu et nyt ansigt i Cefn Druids’ trup: ”Det var noget af en overraskelse jeg fik mig, da jeg fandt ud af at Druids manglede en målmand. Heldigvis vidste jeg at Gary stod uden kontrakt og jeg kontaktede ham med hast. Det glæder mig derfor at præsentere vores nye målvogter, Gary Haman.” 38 årige Gary Haman har spillet i den walisiske Premier League siden 1993 og det er blevet til spilletid for klubberne Aberystwyth, RTB Ebbw Vale, Newtown og Harverfordwest.




To nye ansigter i Cefn Druids
Mandag den 19. juni 2006

I dag skrev Cefn Druids kontrakt med 23 årige walisiske Michael Williams. Indtil nu har Williams spillet for Chester City i England og Buckley Town i Wales. Williams skulle efter sigende være blevet købt på en fri transfer. Michael Williams havde kun rosende indvendinger om sit nye hold og træner: ”Jeg ser utroligt meget frem til at komme til at spille i en større liga igen. Opholdet hos Buckley har været forholdsvis kedeligt, uden de store kampe og resultater. Men nu er jeg her hos Cefn Druids og jeg tror virkelig at vi har en chance i Premier League i år. Desuden tror jeg at Gianpaolo er den rette mand til at føre Druids til succes, og jeg ser spændt frem mod min første kamp.”

Cefn Druids skrev også kontrakt med en anden ny spiller i dag. Denne gang var det den 25 årige waliser Craig Evans, der kommer fra Pontypridd Town, er købt på en fri transfer og forventes at blive bænket, og brugt som indskiftningsspille r. Evans har dog gode fremtidsudsigter, da han er 25 år og spås som et af Cefn Druids store talenter. ”Jeg har stor tiltro til Gianpaolo, og jeg er derfor så godt som sikker på at vi snart kan løfte trofæet her i Cefn Mawr”, udtalte det nye ansigt i Druids’ trup.






Cefn Druids 2-2 FC Barcelona C
1-0 Adam Watkins, 26'
1-1 Lee Martin (OG), 45'
1-2 Jeffren, 82'
2-2 Adam Watkins, 83'
Første træningskamp


Der var en spændingsfuld stemning på Plaskynaston Lane mandag den 12. juni da Cefn Druids hjemme havde besøg af de unge talenter fra FC Barcelonas C-hold. Der var kun fremmødt 170 tilskuere, hovedsageligt på grund af at det var mandag. Druids skabte kampens første chance allerede i det 3. minut da Lee Martin leverede et indkast til Adam Watkins der headede bolden tilbage til Martin. Martin tog chancen fra distancen, men bolden røg tæt forbi fjerneste hjørne. Og i det 11. minut var det endnu tættere på at blive 1-0, idet Richard McNeil slog et indlæg ind fra venstre side, som Paul Saunders kom højest på og headede bolden direkte ind på overliggeren. Det var dog først i det 23. minut at Druids’ lille fanskare kunne få noget at glæde sig over, da Adam Watkins sendte hjemmeholdet foran 1-0. Langt inde i dommerens overtid af første halvleg, fik FC Barcelona C udlignet, da Lee Martin sendte bolden i eget net, så holdene kunne gå til pause med stillingen 1-1.

I det 82. minut blev der endnu værre for Cefn Druids da Martínez González løb gennem Cefn Druids midtbane- og forsvarskæde og spillede Jeffren fri, der kunne sætte bolden ind i et tomt mål til stillingen 1-2. Det viste sig dog hurtigt at Adam Watkins ville anderledes, for minuttet efter slog Osian Jones et perfekt indlæg til Watkins der sikkert headede bolden i mål, og scorede dermed sit andet mål, til slutstillingen 2-2.

”Jeg synes gutterne gør et godt stykke arbejde i dag. FC Barcelona er en kæmpe fodboldklub og selv deres C-hold er intet mindre end fantastisk. Vi fik en smagsprøve på hvad disse unge talenter kan, og jeg er sikker på at vi får dem at se i fremtiden. Hvis jeg skal fremhæve nogle spillere der gjorde det specielt godt for os i dag, må det helt klart blive Adam Watkins og Osian Jones. Adam Watkins på grund af hans gode offensive arbejde, der blev kronet med to mål, og Osian Jones fordi han holdt gejsten oppe hos os i dag. Han kæmpede til slutfløjtet og gav sig 100%. Desuden spiller Gary Haman en god kamp og har flere afgørende redninger. Og ellers kan jeg kun sige at holdet kæmpede for det”, lyder det fra Cefn Druids’ manager Gianpaolo Cagazzi.




Præsentation af holdet
Tirsdag den 4. juli 2006


Så blev Druids førsteholdstrup endelig præsenteret. I år har Druids hele 26 spiller i førsteholdstruppen og mange af dem er under 21 år, hvorfor holdet må ses som et hold med gode fremtidsudsigter.

Målmænd:
Gary Haman, 38 år, Wales
Dave Allison, 16 år, Wales

Forsvarsspillere:
Lee Martin, 38 år, England
Steven Dicks, 16 år, Wales
Tim Edwards, 34 år, Wales
Gareth Barton, 24 år, Wales
Aled Rowlands, 34 år, Wales
Craig Evans, 25 år, Wales
Andy Graham, 16 år, Wales
Ryan Howe, 16 år, Wales
Andy Shaw, 16 år, Wales

Midtbanespillere:
Matthew Cook, 19 år, Wales
Ian Williams, 26 år, Wales
Wayne Phillips, 35 år, Wales
Michael Williams, 23 år, Wales
Graeme Port, 20 år, Skotland
David Harper, 15 år, Wales
Paul Mazzarella, 25 år, Wales
Osian Jones, 22 år, Wales
Andrew Edgar, 22 år, England
Jamie Wright, 16 år, Wales
Adam Watkins, 16 år, Wales

Angribere:
Richard McNeil, 32 år, England
Steve Watkin, 35 år, Wales
Mike Heverin, 26 år, England
Jon Potter, 16 år, Wales






I næste update:
Træningskampe
« Seneste Redigering: 07 Jun 2007, 21:15 af Blaugrana92 » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Cefn Druids - Den walisiske drøm
« Svar #8: 07 Jun 2007, 19:06 »

Din opsætning er rigtig flot. Men der hvor det står dato, synes jeg at du skal sætte størrelsen lidt op Smiley

Men må nu sige at dit billede ikke lige er min smag, men ved du er begynder indenfor PS. Dog er dine trøjer rigtig flotte.
Så KUTGW med bloggen og grafikken Thumbs Up
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cefn Druids - Den walisiske drøm
« Svar #9: 07 Jun 2007, 19:13 »

Din opsætning er rigtig flot. Men der hvor det står dato, synes jeg at du skal sætte størrelsen lidt op Smiley

Men må nu sige at dit billede ikke lige er min smag, men ved du er begynder indenfor PS. Dog er dine trøjer rigtig flotte.
Så KUTGW med bloggen og grafikken Thumbs Up

Tak for de rosende ord. Prøve lige at lave datoen en gang større. hvilket billede mener du? Er det min signatur eller er det, det med Plaskynaston Lane. Er  heller ikke helt tilfreds med det dér med Plaskynaston Lane  Skuffet
Dejligt at nogen synes trøjerne er flotte Smiley
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Cefn Druids - Den walisiske drøm
« Svar #10: 07 Jun 2007, 19:15 »

Tak for de rosende ord. Prøve lige at lave datoen en gang større. hvilket billede mener du? Er det min signatur eller er det, det med Plaskynaston Lane. Er  heller ikke helt tilfreds med det dér med Plaskynaston Lane  Skuffet
Dejligt at nogen synes trøjerne er flotte Smiley
Så lidt da Smiley

Det er det med Playskynaton Lane (Weird navn Opstemt )
Jeg vil gerne hjælpe med grafikken hvis det er Smiley

Keep it up Thumbs Up
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cefn Druids - Den walisiske drøm
« Svar #11: 07 Jun 2007, 19:26 »

Så lidt da Smiley

Det er det med Playskynaton Lane (Weird navn Opstemt )
Jeg vil gerne hjælpe med grafikken hvis det er Smiley

Keep it up Thumbs Up

Det tænkte jeg nok. Prøver lige at lave det om, og skal nok sige til hvis jeg får brug for noget hjælp (Tak!).

Det vil jeg gøre  Thumbs Up
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Cefn Druids - Den walisiske drøm
« Svar #12: 07 Jun 2007, 20:24 »

Det tænkte jeg nok. Prøver lige at lave det om, og skal nok sige til hvis jeg får brug for noget hjælp (Tak!).

Det vil jeg gøre  Thumbs Up
Det er meget bedre nu! Thumbs Up

Update ?
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cefn Druids - Den walisiske drøm
« Svar #13: 07 Jun 2007, 20:57 »

I morgen Smiley
Har ikke haft så meget tid til at spille i dag, så den næste update bliver først i morgen, hen på eftermiddagen eller om aftenen.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Cefn Druids - Den walisiske drøm
« Svar #14: 07 Jun 2007, 21:02 »

Flot start, spændende hold, rigtig god blog. Et lille råd til graffiken; lad skrifte være lille og anonym, samtidig med den er let at læse. Thumbs Up
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010