home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:31:04 morfar Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1062 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Starten fra bunden - Villajoyosa C.F.
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal jeg gå tilbage til Gunnilse så jeg muligvis kan gå videre med bloggen?  (Afstemning slut: 15 Aug 2007, 16:07)
Ja! Helt klart
- 4 (66,7%)
Jaa, gør det hvis det er det du synes er bedst
- 1 (16,7%)
Det må du sku selv bestemme
- 1 (16,7%)
Nej, det ville være underligt at du bare sådan skifter tilbage uden videre
- 0 (0%)
Nej, skriv om Villajoyosa i stedet
- 0 (0%)
Følger ikke bloggen
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 6

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Starten fra bunden - Villajoyosa C.F.  (Læst 8751 gange)
Soccerpop
Gæst

Sv: Starten fra bunden - Gunnilse IS
« Svar #15: 07 Jun 2007, 22:25 »

Kom nu i omdrejning. Wink
Ej, hehe. Tunge

Kan godt lide din måde at skrive på. Smiley

Hehe, det kommer Opstemt

Det er da dejligt jeg allerede efter 1-2 updates har noget der ligner en tilfreds læser Smiley

Sehested47
Førsteholdsspiller

Sv: Starten fra bunden - Gunnilse IS
« Svar #16: 08 Jun 2007, 18:04 »

Hehe, det kommer Opstemt

Det er da dejligt jeg allerede efter 1-2 updates har noget der ligner en tilfreds læser Smiley

Vil da følge med så meget jeg kan! Smiley

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

Soccerpop
Gæst

Sv: Starten fra bunden - Stalybridge Celtic
« Svar #17: 10 Jun 2007, 15:08 »

Ja så er det blevet tid til en update fra min side.

Gunnilse IS sluttede sæsonen på en udemærket 7. plads, men jeg følte ikke at klubben levede op til mine forventninger så jeg besluttede at gå af.
Derefter skulle jeg jo finde nyt arbejde. Der var ingen rigtige ledige steder, så jeg måtte vente lidt med at finde jobs, selvom der naturligvis blev ansøgt om alle realistiske og interessante jobmuligheder.
Til sidst fik jeg dog tre jobtilbud fra Düsseldorf (Tyskland), Stuttgart Degerloch (Tyskland) samt Zurya Lugansk (Ukraine).
Jeg overvejede alle tre, men til sidst faldt valget på Düsseldorf.

Spillematerialet i klubben virkede godt og jeg mente der var noget potientale i klubben, trods den ringe placering som nummer 12, selvom de var et hold som skulle slås om oprykning.
Det blev dog kun til 5 kampe, alle blev tabt og vi scorede ikke et mål. Spillerne virkede modløse og klubbens lønninger var 19 millioner(!) over hvad de måtte være. Meget for en klub i Regional division nord. Jeg tog mit gode tøj og gik efter en kamp vi havde tabt 0-2.

Desværre var der intet ledigt managerjob på det tidspunkt. Dog blev manageren i Stalybridge Celtic (England) dog fyret kort efter. Jeg ansøgte og fik jobbet.

Klubben lå og ligger nu efter 3 kampe med mig som manager nummer 15 i den Engelske Conference nord.
Alle Tre kampe er spillet uafgjort, men jeg tror snart vi hiver vores første sejr hjem.

Det var så updaten for denne gang... Ikke den bedste, men det kommer når jeg for mere tid og lyst
Smiley

Blackhawk
Landsholdsspiller

Sv: Starten fra bunden - Stalybridge Celtic
« Svar #18: 10 Jun 2007, 16:59 »

Måske lidt kort, men hva' fa'en. God bolg Thumbs Up

Soccerpop
Gæst

Sv: Starten fra bunden - Villajoyosa C.F.
« Svar #19: 10 Jun 2007, 18:55 »

Farvel Stalybridge!

Ja så blev det også et farvel til Stalybridge... Jeg siger bare gudskelov for det!
Klubben var ikke god nok til noget som helst, folk var umotiverede og viste overhovedet ikke noget af det spil der kunne have ført dem til en 5. plads som medierne havde spået dem.

Når nu skulle jeg ud og finde en ny klub og der var ikke rigtig nogen smp klubber som søgte manager, men til sidst fandt jeg dog nogen som var interesserede i mine evner (eller mangel på samme Wink).

Villajoyosa! Klubben ligger i den Spanske Division B3, lige nu på en 12. plads, efter 34 kampe. Der skal i alt spilles 36.
Jeg er blevet overrasket over klubbens gode spillere og tror klubben kan drive det vidt med den rigtige taktik, men lad os nu se. Jeg troede det samme med Düsseldorf Wink

Det var updaten for denne gang, den blev ikke så lang, men det var også mere information Smiley

Soccerpop
Gæst

« Svar #20: 10 Jun 2007, 20:36 »

Villajoyosa reddet på Målstregen!

Puha... Det blev godt nok en tand for spændende.
Efter to nederlag skulle jeg i nedrykningsslutspil og det blev meget intens affære.

Men hvorfor skulle det komme så vidt at en klub med et spillemateriale som Villajoyosas skulle kæmpe så hårdt for ikke at rykke ned? Svaret er enkelt.
De skide spanske regler omkring registrering spillerne!
Jeg havde et ganske udemærket hold og spillerne så faktisk gode nok ud til at kunne slås med de store, men, da jeg skulle til ud at spille den første kamp var 5-6 af mine spillere ikke registreret. Vi snakker altså om et halv hold, så det var et meget hårdt slag.
Så efter nederlag på henholdsvis 3-4 og 1-2 skulle vi op mod den værste af de hold som jeg allermindst ville møde, nemlig Ejido.
Den første kamp var en dræber på udebane som sluttede 0-0. En uge efter kom afgørelsens time, da udebanemål i tilfælde af uafgjort tæller dobbelt så skulle jeg vinde for ikke at komme i en afgørende kamp om nedrykning

Vi havde oveni de mange uregistrerede spillere en del skader og karantæner så det så ikke godt ud da vi løb på banen. Men på en eller anden forunderlig måde lykkedes det vores angriber Antonio Jesus Madrigal at score til 1-0 efter bare 2 min. Ejido overtog derefter spillet og vores måmand Juanma sørgede ene mand for at de ikke scorede. I anden halvleg skiftede jeg til at spille med 6 forsvarer og en defensiv midtbane.
Ejido blev dog ved med at presse, men vi klarede den og dermed var Villajoyosa reddet!

Det var så update for denne gang Smiley

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #21: 10 Jun 2007, 21:01 »

Du kan måske godt fylde lidt mere på dine update, men du ska' jo også lige igang. Glæder mig til at hører nærmere om den kommende sæson i det spanske. Thumbs Up

Soccerpop
Gæst

« Svar #22: 10 Jun 2007, 21:03 »

Du kan måske godt fylde lidt mere på dine update, men du ska' jo også lige igang. Glæder mig til at hører nærmere om den kommende sæson i det spanske. Thumbs Up

Er det for kort? Prøver at moderere det lidt da jeg i min sidste blog om Hertha en enkelt gang blev "beskyldt" for at skrive for meget Smiley

EDIT: Kommentarer er meget velkommne Smiley

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #23: 10 Jun 2007, 21:09 »

Er det for kort? Prøver at moderere det lidt da jeg i min sidste blog om Hertha en enkelt gang blev "beskyldt" for at skrive for meget Smiley

Lad mig sige det således: Jeg ville ikke være modstander af lidt længere updates Smiley

Guldbrand
Gæst

« Svar #24: 11 Jun 2007, 09:56 »

Syntes meget godt om selve ideen om bloggen, og den er da også udemærket..  Lidt mere fyldige updates ville måske være dejligt.. men uden at komme til at skrive for meget, så kan du jo dele den op i flere updates!    en anden ting som jeg syntes er lidt en skam, er at du giver for nemt op med dine hold.. Men håber du snart finder en klub der passer til dig, så du for alvor kan få lov at bygge klubben op efter dit behov..

fcm-star
Reserveholdsspiller

« Svar #25: 11 Jun 2007, 10:00 »

Jeg synes så til gengæld at dine updates har en passende længde.. Så er jeg synes det skal blive sådan her..

Arsenal!

Soccerpop
Gæst

« Svar #26: 13 Jun 2007, 09:24 »

Afstemning tilføjet, så stem løs Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #27: 13 Jun 2007, 10:23 »

De der registreringsregler er simpelthen et helvede! MEn skidt, i den nye sæson har du jo mulighederne for selv at registrere spillerne  Thumbs Up

Soccerpop
Gæst

« Svar #28: 13 Jun 2007, 13:20 »

De der registreringsregler er simpelthen et helvede! MEn skidt, i den nye sæson har du jo mulighederne for selv at registrere spillerne  Thumbs Up

Har ikke rigtig haft lyst til at skrive om den nye sæson da det ikke går super godt Ubeslutsom
men i for en update snart eller når sæsonen er færdig Tunge
« Seneste Redigering: 20 Nov 2007, 18:09 af Soccerpop » Logged

Lindskov6ooo
Førsteholdsspiller

« Svar #29: 13 Jun 2007, 13:37 »

tillykke med overlevelsen Thumbs Up

//Lindskov6ooo

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010