home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:31:04 morfar Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1271 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Starten fra bunden - Villajoyosa C.F.
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal jeg gå tilbage til Gunnilse så jeg muligvis kan gå videre med bloggen?  (Afstemning slut: 15 Aug 2007, 16:07)
Ja! Helt klart
- 4 (66,7%)
Jaa, gør det hvis det er det du synes er bedst
- 1 (16,7%)
Det må du sku selv bestemme
- 1 (16,7%)
Nej, det ville være underligt at du bare sådan skifter tilbage uden videre
- 0 (0%)
Nej, skriv om Villajoyosa i stedet
- 0 (0%)
Følger ikke bloggen
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 6

Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Starten fra bunden - Villajoyosa C.F.  (Læst 8768 gange)
Soccerpop
Gæst

Starten fra bunden - Villajoyosa C.F.
« : 06 Jun 2007, 15:47 »

Ja så må i endnu engang trækkes med en blog fra min side, men jeg håber i vil tage i mod den. Jeg har valgt at starte uden job og give mig selv fortid som serie-6 spiller. Det giver ingen gode jobs, men jeg håber det kommer med tiden. Peace
Der vil ikke bliver gjort alverden ud af bloggen, lidt mere opsumering, med en del SS forhåbentlig.
Jeg har valgt følgende lande/ligaer:

Danmark: Alle ligaer
England: Alle ligaer
Frankrig: Alle ligaer
Italien: Alle ligaer
Norge: Alle ligaer
Spanien: Alle ligaer
Sverige: Alle ligaer
Tyskland: Alle ligaer
Ukraine: Alle ligaer

Jeg valgte fra start at ansøge om alle jobs, alt ligefra Nantes i Frankrig til Spartak i Ukraine. Jeg fik en forfærdelig masse job tilbud fra mindre klubber, bl.a. to i Ukraine, et af dem overvejede jeg meget seriøst, men til sidst faldt valget på den svenske klub Gunnilse IS.

Gunnilse spillede da jeg overtog dem i den dårligste svenske række (2. division, men er nummer 4 i rækken trods navnet), og var halvvejs i sæsonen. De lå der nummer 4, og jeg anså det for den klub der var bedst at komme videre fra.

Dette var lige en kort start, mere om første halvsæson senere Smiley

« Seneste Redigering: 13 Aug 2007, 16:07 af Soccerpop » Logged

Soccerpop
Gæst

Sv: Starten fra bunden
« Svar #1: 06 Jun 2007, 20:16 »

Gunnilse IS

Klubben er grundlagt i 1950, men er bestemt ingen tradionsklub. Der har aldrig vundet noget af betydning, ja deres bedste resultat er en 3. plads i Sveriges division 2. Vest Gotaland, hvor holdet til dagligt slår sin folder.
På papiret er holdets bedste spiller nok Daniel Lohm, som jeg vil bruge som defensiv midtbanemand. Holdet har et stort potientale og en udemærket økonomi, og på trods af holdets foreløbige 4. plads, så regner jeg med at der er gode chancher for opryking.
Det er forøvrigt kun en klub der rykker op, hvis nogen ikke skulle være eksperter i Sveriges 4. bedste division.
Klubben hører desuden hjemme i Göteborg og spiller på Hjällbovallen hvor der er plads til 2500 tilskuere.
« Seneste Redigering: 06 Jun 2007, 21:04 af Soccerpop » Logged

KD_Væk
Gæst

« Svar #2: 06 Jun 2007, 20:36 »

Tror det bliver en fed blog

Sehested47
Førsteholdsspiller

Sv: Starten fra bunden - Gunnilse IS
« Svar #3: 06 Jun 2007, 20:46 »

Lyder godt. Smiley
Men navnet på klubben er mærkeligt?
Gunnilse  funny

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

Soccerpop
Gæst

« Svar #4: 06 Jun 2007, 20:49 »

Tror det bliver en fed blog

Mange tak, skal gøre mit bedste.

Lyder godt. Smiley
Men navnet på klubben er mærkeligt?
Gunnilse funny

Tak Smiley
Ja jeg stusede også selv over det Grin

Soccerpop
Gæst

« Svar #5: 06 Jun 2007, 21:04 »

Lille ekstra tilføjelse i sidste update, ca. en linie Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #6: 06 Jun 2007, 21:29 »

Er enig - tror det her kan blive superstort! Thumbs Up

Woodfarm
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 06 Jun 2007, 22:00 »

Altid spændende at læse om de små hold!

Har faktisk selv startet et spil på samme måde og er i Valencia og landstræner for Portugal i 2020. Det må da være en gulerod!

Soccerpop
Gæst

« Svar #8: 06 Jun 2007, 22:03 »

Her kommer en kort opsumering over den anden halvdel af sæsonen som jeg spillet i i Gunnilse. Nogen ved måske at man i Sverige har forskudt spilleplan i forhold til det meste af Europa, derfor spiller jeg kun en halv sæson i første sæson, da jeg starter spillet den 1. juli.

Da jeg overtog klubben, viste jeg at vi kun skulle have få forstærkninger for at sikre oprykning. Jeg havde udset mig en specielt taktik, som jeg mente passede perfekt til truppen og de spillere jeg havde i kikkerten. (SS taget fra ny sæson).

Taktiken viste sig at være ganske god, selvom vi i første kamp skulle ud i en gyser som endte 5-4 til os. En vanvittig kamp hvor vi ligeså godt kunne have tabt, men efter det begyndte spillet at flyde, og vi vandt på stribe.
På 2-3 runder lagde vi os i spidsen af ligaen, en plads det skulle vise sig vi kunne forsvare.
Senere på sæsonen, nærmere de sidste 3-4-5 kampe, begyndte det at går ned ad bakke for mine drenge, usikkert spil i angrebet og manglende scoringer hos min super angriber Olicio Lopez gjorde det svært. Til sidst var det næsten den unge 17'årige Ted Rosenberg der holdt os på førstepladsen af ligaen.  
Ted Rosenberg var en af fire spillere jeg hentede i min første sæson i klubben.

Ted Rosenberg: 17'årig angrebstalent fra Sverige, som jeg mener har en stor fremtid foran sig. Måtte slippe 10.000 kr. for ham. Han er hente i Bunkeflo IF.

Asa Pepia: 22'årig angriber fra USA. Jeg mente at vi manglede endnu en angriber ved siden af Ted Rosenberg og Olicio Lopez, dog skuffede han lidt og blev for det meste bænkevarmer i første sæson. Måtte ligeledes slippe 10.000 kr. for ham. Han blev hentet i Höllviken.

Glen Schöön: 22'årig svensk målmand. Vores målmænd var ikke helt gode nok, derfor valgte jeg at investere i Schöön. Måtte endnu engang slippe 10.000 kr. for ham. Han blev hentet i Arboga Södra.

Karsten Wittrup: 28'årig midterforsvarer og defensiv midtbanemand fra Danmark: Vores midterforsvar er ikke helt godt nok, så derfor har jeg investeret i denne danske forsvarskrumtap. Wink Han spillede før i i den danske klub Hagested/Tuse Næs, og jeg købte ham for 0 kr.

Grunden til at der ikke er SS af spillerne er at de har udviklet sig både positivt og negativt, ønsker i alligevel SS af dem, skal i bare sige til, men det bliver først i morgen så.

Det var så en kort opsumering, jeg sluttede som sagt som nummer et og rykkede direkte op i 1. division nord.

Dusty78DK
Manager

« Svar #9: 06 Jun 2007, 22:15 »

Sådan! Lad os få nogle flere førstepladser!

Soccerpop
Gæst

« Svar #10: 06 Jun 2007, 22:35 »

Altid spændende at læse om de små hold!

Har faktisk selv startet et spil på samme måde og er i Valencia og landstræner for Portugal i 2020. Det må da være en gulerod!

Det ville da være dejligt hvis det skete, selvom det gerne må gå lidt hurtigere, selvom jeg tvivler Opstemt

Sådan! Lad os få nogle flere førstepladser!

Hehe ja Opstemt
Men tror en 1. plads i næste sæson bliver meget svært.

Soccerpop
Gæst

« Svar #11: 07 Jun 2007, 20:19 »

Efter sidste sæsons flotte 1. plads, så er vi nu rykket op i 1. Division nord i Sverige, som er den 3 bedste række i Sverige. 1. pladsen for direkte oprykning og 2. pladsen kommer i opryknigs slutspil, mod 2. pladsen fra 1. division Syd.

Men nu må vi hellere komme til det der betyder noget, nemlig hvordan det ser ud i Gunnilse IS.

Op til denne sæson havde jeg faktisk planlagt op til flere forstærkninger, mere præcist på fløjene hvor jeg mente vi var for svage, desværre blev der ikke gjort noget ud af mine planlægninger og jeg kom for sent i gang og det lykkedes mig ikke at skaffe Dalibor Nacev, som jeg ellers havde planlagt.
Den eneste spiller jeg sikrede mig var Svensk-albaneren  Shkelcim Mustafa, som jeg pga. hans kun 17 år forventer mig meget af i fremtiden, men allerede nu regner jeg med at han skal være fast mand på den offensive midtbane istedet for sidste sæsons mand på posten Niklas Karlsson. Han blev hentet for 0 kr. i sin albanske klub Miniera '89

Så da sæsonen gik i gang havde vi følgende startopstilling.
En nogenlunde stærk start opstilling, desværre med at par meget unge gutter, bl.a. vores højrekant Viktor Månsson, som jeg havde håbet på at få skiftet ud inden sæsonen gik i gang, men sådan skulle det ikke være.

Vi spillede 6 venskabskampe, hvor vi vandt dem alle undtagen en hvor vi blot tabte 0-1, og det lovede rigtig godt da vi slog Torsdalen 2-0 i første runde af pokalen. Desværre tabte vi allerede i næste runde, svigende 0-6 og fik en bagefter en ordentlig overhaling af både ledelsen og pressen.

Da sæsonen i ligaen gik i gang kom vi godt fra land. To sejre på henholdsvis 3-2 og 3-0 blev efterfulgt at endnu et pinligt nederlag på hele 0-5.
Næste kamp blev en tæt affære hvor vi tabte 2-3, hvorefter vi kom tilbage på sporet med en 3-1 sejr over Brage, men så vente heldet helt.

I de tre efterfølgende kampe tabte vi 1-4, 0-5 og 0-3, hvilket placerer os på en foreløbig 10. plads ud af 14. De tre nederste rykker forresten ned.
Desuden må jeg vist tilbage til tegnebrættet og ændre lidt på de holdindstillinger.

Det var så en den første update om Gunnilses første sæson i 1. division nord.
I er meget velkommne til at bede om SS, jeg har god tid i aften
Wink

Metsu1
Manager

« Svar #12: 07 Jun 2007, 21:25 »

God og realistisk ide at starte som Serie 6 spiller  Wink

Blandede resultater, men når du først får styr på taktikken, tror jeg på at du nok skal spille med om oprykningen til den næstbedste række.

Held og lykke med missionen  Thumbs Up

Soccerpop
Gæst

« Svar #13: 07 Jun 2007, 21:55 »

God og realistisk ide at starte som Serie 6 spiller  Wink

Blandede resultater, men når du først får styr på taktikken, tror jeg på at du nok skal spille med om oprykningen til den næstbedste række.

Held og lykke med missionen  Thumbs Up

Jeg takker mange gange Smiley
Og jeg kan også røbe at jeg i de sidste 2 kampe har mit hold vist godt spil...

Sehested47
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 07 Jun 2007, 22:03 »

Kom nu i omdrejning. Wink
Ej, hehe. Tunge

Kan godt lide din måde at skrive på. Smiley

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010