|
Kaas
|
|
Hvorfor melder du dig ikke selv?  Gider ikke rigtig lave alt arbejdet.. Har jo nok at lave med at spille fodbold.. 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 07 Jun 2007, 18:39 af Kaas »
|
|
|
|
|
|
|
hedengran
|
|
Jeg kan se Næstved ikk er taget.. Jeg har nogle informationskilder i klubben, og følger dem tæt..
Så dem tager jeg mægtig gerne.. De blev jo også næsten sas-lige klub..
|
|
|
|
|
|
“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Jeg forstår ikke helt hvad det går ud på ? er det om man er inde og se alle kampe for et hold eller hvad ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nimb76
Lilleputspiller
|
|
Det eneste er bare at sørge for at holde den klub man har uptodate... enten via stadion besøg.. hjemmeside ressearch .. venner og bekendte.. i det hele taget bare man følger holdet via internettet burde man være klædt godt nok på til denne opgave.
Man ligger det arbejde i det som der er tid til.. og gerne flere scouts til een klub..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
speedy21
Lilleputspiller
|
|
Jeg tager mig gerne af Brøndby IF da jeg kan se at de endnu ikke er taget. Jeg kan lige så godt skrive det ind i excel når nu jeg alligevel følger dem i tykt og tyndt.
Håber du vil lave et skema som så bare skal udfyldes, så alle er enige om hvad udgangspunktet er.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nimb76
Lilleputspiller
|
|
Jeg er så småt igang med at lave excel arket.. jeg skal lige bede jer om jeres mail adresser.. kan dem der har meldt sig til ikke sende mig en PM med jeres fulde navn .. klub i scouter for... samt mail adresse / MSN
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Jeg vil også gerne have brøndby men er de optaget
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nimb76
Lilleputspiller
|
|
Jeg synes det er ok med 2 Brøndby scouts... det er ihvertfald det folk jeg har sværest ved at stole på..  hehe Så 2 er fint, jeg skriver dig på Brøndby sammen med speedy21
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
Gå ind på #fmfreaks på IRC, der finder du sikkert folk der vil scoute lidt.. Kunne fx godt forestille mig at der var emner til klubber som LFA, AB og måske FCK..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Tak nimp76
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heckmann
|
|
Kunne i bruge en til at scoute FC Fyn?
|
|
|
|
|
|
"Don't fuck with mediocrity eliminate it"
|
|
|
|
nimb76
Lilleputspiller
|
|
Bestemt.. du er hyret hvis du vil, Heckmann
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heckmann
|
|
Super... Hvordan foregår det?
|
|
|
|
|
|
"Don't fuck with mediocrity eliminate it"
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Horsens har lige købt en u-landsholdsspiller for Tyskland. Højreback/Defensiv midtbane og han har spillet i HSV - hans navn er Steffen Lauser.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jharn
|
|
Hvis Lyngby BK ikke er taget, kan jeg godt sørge for at lægge deres transfers herind  Skal man ligge dem her i tråden, eller?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|