home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 650 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Scout din favorit klub i Danmark!!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Scout din favorit klub i Danmark!!  (Læst 12485 gange)
Niko
Gæst

Sv: Scout din favorit klub i Danmark!!
« Svar #30: 07 Jun 2007, 15:08 »

Super ACH! Smiley

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #31: 07 Jun 2007, 15:09 »

I så fald kan jeg da hurtigt skrive ned, hvem der spiller serie 3 bold her i Grenaa FC, deres pladser på banen og kontrakter Tunge

Også det jeg tænkte, men kunne godt lige tænke mig at vide om det kunne bruges overhovedet..

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #32: 07 Jun 2007, 15:10 »

Jamen så lad os da vente på Jesper svarer - jeg er da klar, men tvivler på det kan bruges til så meget Wink

nimb76
Lilleputspiller
*

« Svar #33: 07 Jun 2007, 15:43 »

nå drenge.. ang. jeres spørgsmål til Serie 3 spillere .. eller andre serier...

Jeg vil gå lidt diplomatisk til værk..

jeg vil ikke afvise at man er scout for et serie 3 hold.. dog forbeholder jeg mig ret til IKKE at skrive ability eller potentiel, da det ikke vil have relevans for spillet.

Derimod er der måske nogen der synes det er fedt at scoute deres eget fodbold hold .. og have ALLE SPILLER MED fra Danmark i databasen man starter med, så man kan købe sig selv... Opstemt

personligt vil jeg helst have folk meldte sig til fra Superligaen og nedefter... men som jeg kan se her på siden er "scouts'ne" mere interesseret i middelholdene.. det forbavser mig ... men omvendt gør det mig klogere på jer.

Så jeg vil ikke sidde og nægte serie 3 spillere.. eller andre for den sags skyld. Men omvendt vil jeg sige at updaten ikke bliver til meget hvis vi ikke som minimum for besat superliga klubberne som det første.

g00n du kan vel tage FCM udover Grenaa FC.. hvor jeg forventer snart at skifte til irl.

Jeg er åben for alting... dog er det vigtigt at man tager dette med en hvis seriøsitet, da updaten vil gå verden over! Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #34: 07 Jun 2007, 15:48 »

Derimod er der måske nogen der synes det er fedt at scoute deres eget fodbold hold .. og have ALLE SPILLER MED fra Danmark i databasen man starter med, så man kan købe sig selv... Opstemt

Ja ok, det er naturligvis lidt sjovt.

g00n du kan vel tage FCM udover Grenaa FC.. hvor jeg forventer snart at skifte til irl.

Tjah, det kommer an på hvor meget der forventes af mig. Det er desværre ret sjældent jeg ser FCM spille, så de informationer jeg vil kunne få fat i, vil vel kun være hvad jeg kan finde på FCM's egen side og evt. andre sider på internettet.

Lyder i øvrigt godt med dit skifte! Bliver det i sommerpausen? Så kan du jo passende hjælpe os med at undgå nedrykning Wink

Zone 43
Manager

« Svar #35: 07 Jun 2007, 15:53 »

ALT data skal sendes til undertegnede, da jeg skal sørge for en vis balance i updaten.

Via PM's?

Så er det der at man ville ønske man ikke var allergisk for græs Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

nimb76
Lilleputspiller
*

« Svar #36: 07 Jun 2007, 15:53 »

Jeg forventer af mine scouts at truppen er 100% korrekt!.. pladser som de spiller på banen.. osv.. alt dette kan findes på deres hjemmeside.. så det er perfekt.

Grunden til mit tiltag er at få så mange til at lave så lidt som muligt.. og samtidig lave Danmarks bedste DK database

:: Jeg er ved at sælge min andelsbolig.. så jeg kommer så snart den er skudt af... hvem ved.. måske bliver det til sommer.
Ja jeg så godt I ligger skidt i det.

nimb76
Lilleputspiller
*

« Svar #37: 07 Jun 2007, 15:54 »

Via PM's?

Så er det der at man ville ønske man ikke var allergisk for græs Ubeslutsom

1. gerne via excel ark og email (måske laver jeg et ark som bare skal udfyldes af jer..

2. Det er da noget satans lort.. du må til Sverige og spille på deres kunstgræs... hehe Opstemt

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #38: 07 Jun 2007, 15:55 »

I så fald skal jeg nok klare FCM. (og evt. Grenaa FC Tunge)

Hehe okay, flytter du så herud igen eller?

Zone 43
Manager

« Svar #39: 07 Jun 2007, 15:56 »

1. gerne via excel ark og email (måske laver jeg et ark som bare skal udfyldes af jer..

2. Det er da noget satans lort.. du må til Sverige og spille på deres kunstgræs... hehe Opstemt

Det ville være dejligt nemt Opstemt

Naah.. Der er langt over.. Peace Jeg må nøjes med AB70 kunstgræs baner Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

nimb76
Lilleputspiller
*

« Svar #40: 07 Jun 2007, 16:00 »

I så fald skal jeg nok klare FCM. (og evt. Grenaa FC Tunge)

Hehe okay, flytter du så herud igen eller?

Ja jeg kigger i øjeblikket på hus i Grenaa og har vel også snart fundet det jeg gerne vil have.. men jeg køber ikke før det andet er blevet solgt..

Vi har haft 3 fremvisninger på 1 måned .. så der kan hurtigt ske noget.

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #41: 07 Jun 2007, 16:15 »

Jamen så vil jeg tage ud til KLG (kollund-lind-gymnastikforening) og tage en snak med spillerne Wink
Hvor meget skal med. Kontrakt, fødselsdato og sted ? Højde og vægt ?

nimb76
Lilleputspiller
*

« Svar #42: 07 Jun 2007, 16:32 »

ALT det du ønsker !... PT er mine ønsker at truppen er 100% korrekt (navne, plads på holdet), dernæst kan du selv skyde ind.. evt højde vægt, trøjenummer, kontrakt, special moves.. osv..

Jeg forventer selvfølgelig det er sandt de oplysninger der kommer osv.. samtidigt med at arbejdet skal fuldføres og ikke slutte efter 1 gangs ressearch.

Kaas
Reserveholdsspiller

« Svar #43: 07 Jun 2007, 18:29 »

Super fed idé.
Ingen der kunne have lyst til at tage Hobro?? Tunge
Hvis en anden melder sig kunne jeg hjælpe til da jeg selv spiller der.  Thumbs Up

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #44: 07 Jun 2007, 18:34 »

Super fed idé.
Ingen der kunne have lyst til at tage Hobro?? Tunge
Hvis en anden melder sig kunne jeg hjælpe til da jeg selv spiller der.  Thumbs Up

Hvorfor melder du dig ikke selv? Smiley

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010