home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23343
  0 Brugere, 236 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Angelo90R
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:  (Læst 17758 gange)
-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #90: 13 Aug 2007, 23:30 »

Monogram stilen er jeg ikke sikker på, jeg kender?

KNM fx?
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #91: 13 Aug 2007, 23:34 »

Monogram stilen er jeg ikke sikker på, jeg kender?

KNM fx?

Mærker der klasker deres monogram ud over hele beklædningsgenstand en.
Logged

Go you Gunners!

thomzen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #92: 13 Aug 2007, 23:34 »

Nu kan I få min egen lille historie. Sæt jer godt til rette...

For 2-3 år siden var jeg en lille dreng, der ikke tænkte så meget på sin stil. Gik for det meste i jogging- eller træningsbukser og en eller anden t-shirt, som min mor havde købt. Tænkte ikke over hvad det var. Selvom nogle af mine kammerater gik i en smule anderledes tøj, så har jeg aldrig, aldrig hørt en kommentar til det! Nu vidste folk sikkert også hvad der ville ske, hvis de kritiserede mig (slag)..
Men en dag tog det hele en drejning. Jeg købte et par cowboy bukser i Jack and Jones. Et par, som jeg blev meget, meget glad for. Og efter det er jeg begyndt, at gå rigtigt meget op i hvad jeg går i.

P.t. står den på Hugo Boss bkser til 1200 stk. - regner med at investere i et par Tommy Hilfiger eller Hugo lige om snart - mens Lacoste og Tommy Hilfiger polo'er pryder min smukke overkrop. En gang i mellem står den på Burberry skjorte med Samsøe t-shirt under. Skoene hedder Lacoste, og det vil det sikkert også gøre ud i fremtiden. Er blevet meget glad for Lacoste sko.

Mine bukser er ikke nogle vilde baggy!! Hader folk, som går i bukser der hænger nede om lårene. Der er en smule baggy på dme jeg har, men ikke meget voldsomt.

Og dte med moden? Tja... Er fint tilfreds med det øj jeg går i nu. Hvis moden skulle blive noget med pircinger, så bliver det uden mig. Er jeg i øvrigt den eneste der syntes, at mange tatoos er kommet på mode?

Et godt tip: Kan du lide Lacoste/Burberry polo'er, men syntes at 650/700 er for dyrt, så skal du prøve at kigge hos Tommy Hilfiger. På udsalg i Magasin fandt jeg en hvid Hilfiger polo til det ½ af Lacoste's pris, og det er jo samme kvalitet!

Tatoveringer styrer max - jeg skal da også selv have et par stykker eller 10.
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #93: 13 Aug 2007, 23:37 »

Mærker der klasker deres monogram ud over hele beklædningsgenstand en.


ahhh.

Ja det er en ærgelig idé. Men jeg kan heller ikke lide folk, der kalder sig ved deres monogrammer  Opstemt
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #94: 13 Aug 2007, 23:39 »

Der snakkes meget om mode og stil i denne tråd, to ting der ikke hænger sammen pt. Synes vi er inde i en ny Buffalostøvle-periode, og det er slemt!

Ting jeg absolut ikke kan klare er:

Monogram-stilen
Kawasaki-sko
Pindsvine-håret

Disse tre tegner for mig den dårlige stil, eller bare mangel på samme.


Well spoken. Personligt har jeg dog intet imod kawasaki-skoene, så længe folk kan finde ud af, at gå med dem som sko og ikke klip-klapper.... Siden hvornår har det været smart?
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

freddiem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #95: 13 Aug 2007, 23:43 »

Har heller ikke noget i mod kawasaki sko, især eftersom de er dansk design, men kan nu bedre lide et par old school converse. Desuden er jeg enig i det meste arsenalistic siger.
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #96: 13 Aug 2007, 23:49 »

Well spoken. Personligt har jeg dog intet imod kawasaki-skoene, så længe folk kan finde ud af, at gå med dem som sko og ikke klip-klapper.... Siden hvornår har det været smart?

ENIG!!!
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #97: 13 Aug 2007, 23:53 »

Generelt virker det som om, at folk herinde har rimelig god stil! Tjek denne danske designer ud; www.annhagen.com, det er fandme fedt meget af det!
Logged

Go you Gunners!

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #98: 14 Aug 2007, 00:01 »

Generelt virker det som om, at folk herinde har rimelig god stil! Tjek denne danske designer ud; www.annhagen.com, det er fandme fedt meget af det!

Det må være din spøg?
Ja undskyld, men det er sku noget af det grimmeste tøj jeg længe har set, men man har self forskellig smag  Peace
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #99: 14 Aug 2007, 00:04 »

Jeg synes hun er ekstremt spændende og hun bruger noget anderledes stof, plus hun arbejder med pudsige snit og størrelser. Desværre er prisen også godt deroppe af, da alt sys i DK og af gode tekstiler.
Logged

Go you Gunners!

thomzen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #100: 14 Aug 2007, 00:05 »

Det er fandme afskyeligt, det tøj, arsenalistic!
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #101: 14 Aug 2007, 00:14 »

Nu må i holde op! Indrømmet der er helt sikkert noget af det, der er grimt, men hvis i kigger nærmere på det og giver det lidt tid, så er der guldkorn i blandt.
Logged

Go you Gunners!

LosCules
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #102: 14 Aug 2007, 22:33 »

Nu må i holde op! Indrømmet der er helt sikkert noget af det, der er grimt, men hvis i kigger nærmere på det og giver det lidt tid, så er der guldkorn i blandt.

Hmm... Undertegnede tilslutter sig altså også blandt de, som synes, at tøjet er hæsligt :-).
Logged

La Camiseta
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #103: 14 Aug 2007, 22:41 »

arsenalistic: Er du tilhænger af star wars, ringenes herre, underworld Huh Det tøj er da kun noget man bliver betalt for at gå i... Har da set noget af det i star wars, og underworld.. Meeen kunne sikkert også forekomme i RH he he... Men fair nok hvis du synes det er smart.... Smag og behag champ..
« Seneste Redigering: 15 Aug 2007, 09:46 af La Camiseta » Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #104: 14 Aug 2007, 22:47 »

Jeg synes det er fint nok, dog har man valgt at brug nogle ret slemme modeller, i hvert fald på den mandlige kollektion, den kvindelige har jeg ikke set.
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010