home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 389 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Handler]AS ROMA
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: [Handler]AS ROMA  (Læst 8149 gange)
Niko
Gæst
 
[Handler]AS ROMA
« : 05 Jun 2007, 10:39 »



Jeg har denne gang valgt at starte en blog om det italienske tophold AS Roma.
Jeg har forbedret mig en del, så jeg er klar til at få ordentligt gang i bloggen.
Jeg håber i vil tage godt imod den og læse med, jeg har valgt at skrive den som
et blad, af en slag som kun følger med i AS Roma - man kan godt sige den ligner Møllers Aab blog den del.
Blackhawk har været med sød og hjulpet mig med noget af hans smukke grafik
- det er jeg utrolig taknemlig for.
« Seneste Redigering: 05 Jun 2007, 20:41 af Cesc » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: AS ROMA
« Svar #1: 05 Jun 2007, 10:57 »





Fuld mand - fyret!
AS Roma, har i dag valgt at ophæve deres kontrakt med Luciano Spalletti, som var indblandet i et dramatisk slagsmål til i VIP-fest i London, hvor kendte mennesker som David Beckham, Will Smith og Paris Hilton var til stede. Til den flotte VIP-fest var han oppe og tottes med den tidligere fodboldstjerne Zinedine Zidane og det endte med at Luciano måtte på hospitalet, da Zidane havde været ude med panden efter ham. Zidane har før, nikket skalder, sidst mod Marco Materazzi i VM-finalen. De var begge stærkt påvirket af alkohol, så det kan skyldes deres hidsige temperament. De er begge på vej i retten, Zidane får efter sigende, den hårdeste straf.

Spalletti er kommet tilbage fra hospitalet i god behold, han har dog ingen job, men han er en eftertragtet herre ude på træner-markedet. Så han rygtes allerede på vej til Marseille.

”Vi kan ikke have en mand, som er oppe og skændes med en som er 10 år yngre end ham selv. Det er for ringe, at de ikke bare kan snakke ordentligt til hinanden og være flinke overfor hinanden. Det vil give os et dårligt rygte, hvis vi stadig havde Luciano ved roret.” Uddyber Franco Sensi

 Det bliver spændene, hvem som skal overtage efter fyringen – men navne som; Lippi, Jose Morinho og Arsene Wenger er indblandet. Intet er dog sikker, da Roma før har hentet uerfarne trænere til klubben. Senest var faktisk Luciano Spalletti, som enlig har gjort det nok, men nu er han væk - der skal en ny arvtager på, vi vil hvervfald følge meget med i hvad der sker i Roma ...
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Fuldmand]AS ROMA
« Svar #2: 05 Jun 2007, 11:08 »





Ung dansker overtager Roma-sædet
Radio AS, var med til pressemødet hvor den nye træner skulle vises, for alle journalisterne og får de opmødte tilhængere. Franco Sensi, satte sig bag et bord, hvor han fortalte at den nye manager, var dansker, han var meget velkommen og at han sad sikkert i boss-stolen.

Han sagde Nikolaj Emil Birk Poulsen, og der kom en mand ind, i fint hvidt jakkesæt og en lyserød skjorte – den nye AS Roma manager. Han lignede virkelig Totti, der kom et par kæmpe blitzregne og så kunne han begynde på at fortælle hans mening.

”Jeg er glad, for at blive valgt til jobbet – jeg vil vise at jeg kan være en manager af stor international klasse. Jeg vil meget gerne ud og spille Europæisk fodbold hvert år. De spillere, jeg har fået til min rådighed, kan også ’let’ klarer at komme langt i sådanne turneringer. Jeg er stolt af mig selv, jeg håber virkelig at vi ingen får gang i Roma.” Fortalte Nikolaj Poulsen.

Der var mange spørgsmål, gode som dårlige. Det lød som et smart træk, at tage noget nyt blod ind, som ikke var italiensk. Der var også en anden mand, med til pressemødet, Francesco Totti.

”Jeg glæder mig til at arbejde sammen med Nikolaj, nu har jeg dog ikke rigtig snakket med ham – men han lyder vældig flink og jeg tror at han kan få holdet tilbage til vores gamle succeser.” Fortæller Totti.
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: [Fuldmand]AS ROMA
« Svar #3: 05 Jun 2007, 11:10 »

måske en ny succes blog?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Ny træner]AS ROMA
« Svar #4: 05 Jun 2007, 11:12 »




Ungt forsvars talent til Rom
Den kun 19-årige forsvarsspiller Ezequiel Garay, har før på dagen, underskrevet en  4 årig kontrakt med det største hold i Rom, nemlig AS Roma.
Det har kostet Roma 17 millioner at hente, den unge spiller, som regnes for at være en af verdens største forsvars talenter pt. – han forventes at komme ind i forsvaret med det samme, han vil formentlig danne duo med Mexés.

”Jeg er beæret over at en klub som AS Roma er interesseret i mig. Det er en drøm som er gået i opfyldelse, jeg glæder mig meget til at komme i gang, og jeg er meget glad for at være inde omkring førsteholdstruppen. Det bliver dog hårdt at komme på holdet, da der er mange virkelig gode forsvarsspillere. Men jeg er stolt af mit nummer 15 og jeg håber du succes!” Udtaler den lykkelige forsvarsspiller Ezequiel Garay.

Den unge spiller, har før i tiden, været i Newell’s Old Boys – som har produceret stjerner som Lionel Messi og Diego Maradona. Han er blandt de største af dem som de har lavet. Men han er købt i Racing Club Santander, der nåede han dog ikke at spille en eneste kamp, før at Roma var ude med riven.

Stjernen Rodrigo Ferrante Taddei, er sat til salg. Porto er allerede ude efter ham. ”Jeg har sat Taddei til salg, da jeg har brug for penge. Han er ikke en overskudspiller eller noget, men jeg tror godt jeg kan finde en bedre venstrefløj. Der er en tyrkisk topspiller, som jeg virkelig godt kunne tænke mig.” Fortæller Nikolaj Poulsen.
   
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Fuldmand]AS ROMA
« Svar #5: 05 Jun 2007, 11:13 »

måske en ny succes blog?

Det håber jeg, i min nok hidtil bedste blog "sluttede" jo med Roma Wink
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: [Garay]AS ROMA
« Svar #6: 05 Jun 2007, 11:17 »

Ser jo fint ud Cesc. Thumbs Up

Jeg har selv spillet med Roma og Taddei var faktisk en rigtig god spiller i første sæson så måske  vil jeg vente, men det er dit valg Wink

Ellers er Pocognoli god at hente Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Garay]AS ROMA
« Svar #7: 05 Jun 2007, 11:24 »





Venskabskampe spillet
AS Roma har i år spillet 4 kampe, som skulle gøre dem klar til at indtage Italien med storm. De har både været i Frankrig og Tyrkiet, plus de har spillet en kamp på hjemmebane – som virkelig gav penge i kassen.

Den første venskabskamp var i Frankrig mod det bund solide og utrolig rutinerede hold, Bordeaux, det gik meget hurtigt og så scorede Okaka
allerede efter 21 sek. Der kom ikke flere mål i denne kamp, som enlig ikke var værd at købe billet til.

Den anden kamp var på hjemmebane – det var mod storholdet Chelsea. Roma kom godt fra start og efter ca. en halv times spil, var Totti på lur bag Chelsea forsvaret, han kunne sikkert skyde bolden i målet. Men i de sidste 10 minutter, var der nærmest kun en mand på banen. Joe Cole – han lavede 2 mål og sikrede Chelsea sejren, men det var ellers godt spillet af Roma i 80 minutter.

Så var der tid til at tage til Frankrig igen, dog ikke mod et ligeså stort hold. Det var Bastia som var modstanderen. Der var under hele kampen kun et hold på banen og første halvleg var specielt god, hvor der blev lavet 3 mål af Roma. Perrotta, Taddei og De Rossi, var målskytterne. I anden halvleg nåede Roma kun ud til kamp, der gik 4 minutter – så scorede Tavano kampens sidste mål.

Den sidste venskabskamp, var i Tyrkiet mod et bundhold i den bedste tyrkiske række. Rizespor, skulle smage Roma offensiven. Efter en halv times spil, så scorede Alberto Aquilani. Dette var et meget flot sololøb, helt nede fra egen banehalvdel. I anden halvleg, scorede kæmpestjernen Totti og ungdomstalentet Lorrini, derfor vandt vi endnu engang.

Så Roma vandt 3 ud af 4 kampe, de burde dog være vinder af kampen mod Chelsea, men sådan er fodbold. Vi vil i den kommende tid tage fat om Super Cup opgøret.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Opladning]AS ROMA
« Svar #8: 05 Jun 2007, 11:28 »

ser godt ud indtil videre.. er det mon Sanli Tuncay, der skal erstatte Taddei?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst
 
Sv: [Opladning]AS ROMA
« Svar #9: 05 Jun 2007, 11:29 »

ser godt ud indtil videre.. er det mon Sanli Tuncay, der skal erstatte Taddei?

Det vil tiden vise Smiley
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: [Opladning]AS ROMA
« Svar #10: 05 Jun 2007, 11:30 »

flotte venskabskampe Smiley

er ham Okaka god i FM?

og må jeg se et ss af ham Lorrini?
Logged

fcm-star
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [Opladning]AS ROMA
« Svar #11: 05 Jun 2007, 11:35 »

God blog, vel skrevet, og meget flot enkelkt grafik..
Logged

Arsenal!

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: [Opladning]AS ROMA
« Svar #12: 05 Jun 2007, 11:36 »

flotte venskabskampe Smiley

er ham Okaka god i FM?

og må jeg se et ss af ham Lorrini?
Okaka er rigtig god, blev wonderkid for mig Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Opladning]AS ROMA
« Svar #13: 05 Jun 2007, 11:38 »

flotte venskabskampe Smiley

er ham Okaka god i FM?

og må jeg se et ss af ham Lorrini?

Ja, han er et af spillets allerstørste talenter.

Det kan du da godt, det kommer lige omlidt. Jeg skal lige spille Super Cup kamp og vinde over Inter (HAHA Emillionaire WinkOpstemt) - Jeg ved jo hvem du holder med Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Opladning]AS ROMA
« Svar #14: 05 Jun 2007, 11:39 »





Endnu et kæmpe talent til Roma
AS Roma, har før på dette år, købt den unge argentiner ved navn Ezequiel Garay, nu er det også et andet talents tur til at komme et smut til Italiens hovedstad Rom.
Navnet er Iago, han er sammenlignet med Ronaldinho, han er 16 år og offensiv midtbanespiller. Han regnes som en af Spaniens allerstørste talenter pt. 

”Jeg er bare stolt over at være kommet til Roma, det er en klub, som har en af verdens bedste ungdoms akademier, der vil jeg gerne spille. Jeg håber måske også der tilfalder en skade eller 2. Så jeg kan få et par kampe på førsteholdet.” Siger den smilene Iago.

”Det er virkelig en god fornemmelse jeg har i maven, jeg tror Nikolaj gør det rigtige ved at hente 2 unge spillere, som virkelig er store talenter. Jeg kan nemlig ikke se hvor vi kan styrke vores hold henne af.” Udtaler Roma’s talentspejder Bruno Conti.

AS Roma har også indgået en stor aftale med Real Salt Lake, som er blevet samarbejdsklubber. Det vil give et godt beløb til Roma hvert år og Roma kan hente talenter i Salt Lake, hvor der er store talenter som Freddy Adu, som sikkert kan danne en vild offensiv om et par år sammen med den nyindkøbte Iago.
« Seneste Redigering: 05 Jun 2007, 18:46 af Cesc » Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010