home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:39:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 720 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Folk fra FM du kender IRL
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Folk fra FM du kender IRL  (Læst 62238 gange)
AlexSN
Landsholdsspiller

Sv: Folk fra FM du kender IRL
« Svar #75: 07 Jun 2007, 22:22 »

Lad os lige få tråden tilbage på rette spor. Når vi siger kender, er det ikke bare at du har set ham gå tur med sine hunde eller lign.

andersfa123
Gæst

« Svar #76: 07 Jun 2007, 22:26 »

Jeg kender, Olcay Senogle (stav) Nikolaj Agger, Daniel Agger,

Niko
Gæst

« Svar #77: 07 Jun 2007, 22:36 »

Vil du så mene, du "kender" ham?

Jeg har da snakket med ham et par gange.

thomzen
Førsteholdsspiller

« Svar #78: 07 Jun 2007, 22:37 »

Jeg kender, Olcay Senogle (stav) Nikolaj Agger, Daniel Agger,

Du kender en pesrson hvis navn du ikke kan stave?  Huh

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #79: 07 Jun 2007, 22:37 »

Men du svarer jo ikke på mit spørgsmål.

Kender du ham, fordi du har snakket med ham et par gange?

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #80: 07 Jun 2007, 22:37 »

Uha, så skulle du høre mig og Gud (Jørgen Henriksen, Brøndbys og landsholdets målmandstræner), når vi evaluerer kampene ude ved bussen. Så er vi jo nærmest slyngveninder.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #81: 07 Jun 2007, 22:38 »

Uha, så skulle du høre mig og Gud (Jørgen Henriksen, Brøndbys og landsholdets målmandstræner), når vi evaluerer kampene ude ved bussen. Så er vi jo nærmest slyngveninder.

...Og Martin Jørgensen er min allerbedste ven!

ZhotLog
Gæst

« Svar #82: 07 Jun 2007, 22:44 »

Come on, i er da for svage at høre på... Helt ærligt, det virker til, at det ligefrem sårer din sjæl adzke, når folk nævner en de måske ikke lige har været bedste ven med i 35 år som en de kender... Det er da bare sjovt at høre, og jeg er ærlig talt lidt træt af din konstante negativitet i hver eneste tråd.
Vi er vel alle sammen herinde for at snakke med andre freaks, og jeg forstår ikke helt hvorfor du skal "nedgøre" andre for hver eneste bemærkning de kommer med.

hazebaze
Juniorspiller
**

« Svar #83: 07 Jun 2007, 22:46 »

Men du svarer jo ikke på mit spørgsmål.

Kender du ham, fordi du har snakket med ham et par gange?

Ja, det gør han da! Mere skal der da ikke til, før man kender dem.

Steven Gerrard

koldingenseren
Ynglingespiller

« Svar #84: 07 Jun 2007, 22:52 »

Akeem Agbetu og Justice Erhenede.. snakker en del med dem.. nu akeem bor i kolding og justice også flytter

United-styrer
Gæst

« Svar #85: 07 Jun 2007, 22:57 »

Come on, i er da for svage at høre på... Helt ærligt, det virker til, at det ligefrem sårer din sjæl adzke, når folk nævner en de måske ikke lige har været bedste ven med i 35 år som en de kender... Det er da bare sjovt at høre, og jeg er ærlig talt lidt træt af din konstante negativitet i hver eneste tråd.
Vi er vel alle sammen herinde for at snakke med andre freaks, og jeg forstår ikke helt hvorfor du skal "nedgøre" andre for hver eneste bemærkning de kommer med.

Må erklære mig dybt enig her. Det er en ret sørgelig attitude, at man sidder og nedsabler alle folk, fordi de nævner deres historier i denne tråd på baggrund af et par samtaler etc. Tråden er oprettet for sjov, og det er bestemt ikke, hvad den bliver gjort til. Er slet ingen grund til at sidde og lege fornærmet morfar.

TT: Jeg har haft en spiller som lærer \o/ Han er dog ikke med længere. Derudover har jeg gået i parallelklasse med et par stykker.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #86: 07 Jun 2007, 23:07 »

Jeg "nedgør" da ingen. Jeg stiller ham et fuldstændig tilforladeligt spørgsmål. Det kan endda besvares med ja eller nej.
Dog vil jeg sige, at jeg ikke kan se formålet med tråden, hvis det skal være sådan noget: "Jeg så engang Thomas Gravesen, da jeg var i Skotland", eller "Jeg har leget med en, der kendte Michael Laudrups bedste ven, dengang jeg var lille". Så synes jeg, tråden er helt ligegyldig. Overskriften bør i hvert fald ændres. Det er vi så åbenbart ikke enige i.

Jeg synes, det er for slapt, hvis man kan slippe afsted med alt herinde, hvis man bare vil snakke med andre "freaks", som du åbenbart kalder dig selv. Der er vel en grund til, at der er en underendeling af forummet, og der er vel også en grund til, at man følge retningslinjer mv.

Desuden må det da for pokker være muligt at holde en vis standard herinde, så det hele ikke forfalder til bønehave hele tiden. Det er jo åbenbart det, chatten er der for, så det kan folk velsagtens bruge den til, så vi andre i det mindste slipper for at læse det i diverse tråde.

At du ikke kan lide mig, kan jeg ikke rigtig gøre noget ved. Men for min skyld må du gerne med vilje undgå mine indlæg, eller lade være med at svare på selvsamme.

Ja, jeg er negativ. Sådan er jeg. Det er min stil. Jeg er Adzke.

Men som du siger: Tråden er, hvad man gør den til.

TT: Jeg går i parallelklasse med et par stykker.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #87: 07 Jun 2007, 23:09 »

Emil Mikkelsen - Hobro. Har gået på efterskole med ham, og han er udelukkende med, fordi hans halv-storebror er en af dem der sender data ind. Smiley

Patrick Kristensen - AaB. Har nydt en enkelt øl med ham i Aalborg engang for år tilbage, igennem min kammerat.

Tina Boye - UEFA dommer. Passede mig som helt lille. Da jeg kom på efterskolen var hun min kontaktlærer.

Per Krøldrup - Trænede mig i fodbold som helt bette, kender hans de gamle.

Tjaa, Emil og Tina er da dem jeg kender bedst. De to andre kender jeg ikke, men har da snakket med dem før. Smiley Mener det var dem?

hazebaze
Juniorspiller
**

« Svar #88: 07 Jun 2007, 23:18 »

Jeg "nedgør" da ingen. Jeg stiller ham et fuldstændig tilforladeligt spørgsmål. Det kan endda besvares med ja eller nej.
Dog vil jeg sige, at jeg ikke kan se formålet med tråden, hvis det skal være sådan noget: "Jeg så engang Thomas Gravesen, da jeg var i Skotland", eller "Jeg har leget med en, der kendte Michael Laudrups bedste ven, dengang jeg var lille". Så synes jeg, tråden er helt ligegyldig. Overskriften bør i hvert fald ændres. Det er vi så åbenbart ikke enige i.

Jeg synes, det er for slapt, hvis man kan slippe afsted med alt herinde, hvis man bare vil snakke med andre "freaks", som du åbenbart kalder dig selv. Der er vel en grund til, at der er en underendeling af forummet, og der er vel også en grund til, at man følge retningslinjer mv.

Desuden må det da for pokker være muligt at holde en vis standard herinde, så det hele ikke forfalder til bønehave hele tiden. Det er jo åbenbart det, chatten er der for, så det kan folk velsagtens bruge den til, så vi andre i det mindste slipper for at læse det i diverse tråde.

At du ikke kan lide mig, kan jeg ikke rigtig gøre noget ved. Men for min skyld må du gerne med vilje undgå mine indlæg, eller lade være med at svare på selvsamme.

Ja, jeg er negativ. Sådan er jeg. Det er min stil. Jeg er Adzke.

Men som du siger: Tråden er, hvad man gør den til.

TT: Jeg går i parallelklasse med et par stykker.

Undskyld jeg siger det her, for det er fuldstændig OT, men hold kæft hvor er han bar suvreræn! Så kan i sige hvad i vil

Steven Gerrard

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #89: 07 Jun 2007, 23:24 »

Undskyld jeg siger det her, for det er fuldstændig OT, men hold kæft hvor er han bar suvreræn! Så kan i sige hvad i vil
? Jeg er egentlig ikke fuldstændig uenig med Adzke, men lugter det der ikke lidt af at i kender hinanden?

Eller er det bare mig der ser spøgelser Opstemt

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010