home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23339
  0 Brugere, 408 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: shophianargis
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Guide til PCM 2006
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Guide til PCM 2006  (Læst 2722 gange)
SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Guide til PCM 2006
« : 03 Jun 2007, 20:11 »

Jeg købte i sommers PCM 2006, men jeg er aldrig rigtigt kommet igang med det, og har kun vundet ganske enkelte små løb. Alt i alt nåede jeg vel kun en halv sæson, hvoraf mange løb blev simuleret, før jeg lagde det på hylden. Det er egentlig synd, for jeg vil enormt gerne rigtigt igang med det. Simpelthen udforske spillet, så man kan det, ligesom man bare kender FM ud og ind.

Jeg kunne derfor godt tænke mig at få nogle tips til spillet, og hvordan man kommer ordentligt igang. Det være sig fra alt til økonomi, rytterkøb, generelle gode råd, er der ting a'la patches osv. - kort sagt alle de tips i overhovedet har. Intet tip er for dårligt! Findes der evt. nogle guides/artikler (gerne på dansk), som der gør her på FMF?

Håber på en masse god respons!
Logged


Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guide til PCM 2006
« Svar #1: 03 Jun 2007, 20:14 »

Logged

I ain't playin', nigga

njandersen
Gæst
 
Sv: Guide til PCM 2006
« Svar #2: 03 Jun 2007, 20:15 »

Hvorfor her på fmf?

Du kan med garanti finde noget på www.pcmgeeks.dk  www.pcmscandinavia. com www.pcmdk.dk  www.pcmdaily.com
 
Edit: too late
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Guide til PCM 2006
« Svar #3: 03 Jun 2007, 20:34 »

Jeg troede bare, at det var at tage CSC og banke afsted med Basso, Sastre, Cancellara osv............

men jeg tog da i den grad fejl. Træningen og løbserfaringen har en kæmpe betydning, samt det at holde dine stjerneryttere glade.

Derfor er mit første gode råd, lad være med at gå imod ønskerne fra dine ryttere.

Mit andet gode råd er, at du skal for tilknyttet dig nogle trænere (helst gode trænere - hvis du altså har pengene), da det også er utrolig vigtig.

Det tredje, sidste og vigtigste råd er, at du skal have styr på din træningsprocenter. Har du en stjerne til et af etapeløbene, så sørger for at bygge ham op i månederne op til. Sørger for at han stiger gradvist i træningsprocent, så han er på 70-80% en måneds tid før Tour-start og lad være med at have ham helt oppe i løbsprocenten ved starten, hold ham ved 13-15 ud af 20, så han kan bruge den første uge af løbet til at køre sig i form.

Jeg håber, dette kan være med til at du komme igang, da det faktisk er et herresjovt spil.
« Seneste Redigering: 03 Jun 2007, 20:38 af Metsu1 » Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guide til PCM 2006
« Svar #4: 03 Jun 2007, 20:37 »

Tak Metsu1. Råd som dine er lige hvad jeg ønskede!

Jeg vil også gå igang med at spørge mig frem på de hjemmesider der er blevet linket til. Gode råd modtages stadig med kyshånd!
Logged


CrueTrue
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Guide til PCM 2006
« Svar #5: 04 Jun 2007, 11:52 »

Tak Metsu1. Råd som dine er lige hvad jeg ønskede!

Jeg vil også gå igang med at spørge mig frem på de hjemmesider der er blevet linket til. Gode råd modtages stadig med kyshånd!

Der er en guide på PCM.daily, hvor du kan lære om alle aspekterne i karrieredelen: http://www.pcmdaily.com/readarticle.php?article_id=6
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Guide til PCM 2006
« Svar #6: 04 Jun 2007, 14:37 »

Da du formegentlig spiller med spillets originale database bør du også hurtigt få fat i den unge Nordmand Edvald Boesson Hagen, da han hvis man træner ham som etapeløbs rytter er i stand til at vinde touren i en alder af 22 år... Og derefter vinde løbet de næste mange år... Køb også tyskeren Tony MArtin, han bliver også klasse... De er begge på fri transfer fra start...
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guide til PCM 2006
« Svar #7: 04 Jun 2007, 14:48 »

Hvad med sådan noget som økonomi, f.eks. køb af rytterer, køb af udstyr og sponsorer osv. Har i nogle gode råd?
Logged


Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guide til PCM 2006
« Svar #8: 04 Jun 2007, 14:55 »

tja køb ikke rytter i første sæson udstyr er ikke det mest nødvedtige og det er kun hvis jeg er større pro tour hold jeg køber det

sponsore er i mine øjne fuldkommen lige meget
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guide til PCM 2006
« Svar #9: 04 Jun 2007, 14:58 »

Jeg er self CSC...
Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010