home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:48:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  1 Bruger, 626 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Landsforræderne i sverigekampen!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Landsforræderne i sverigekampen!  (Læst 26105 gange)
cube
Manager

Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #75: 03 Jun 2007, 00:09 »

Hvorfor var det flabet? De takkede jo bare for støtten? Det er da meget normalt?

Når de har vundet på den måde!! De står og jubler som om de har fortjent det. Satme flabet.

Desuden var deres fans ikke noget at råbe hurra for.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

absalonsen
Gæst

« Svar #76: 03 Jun 2007, 00:14 »

I kan komme ud med jeres frustrationer her:

http://www.tollak.dk/idiot/index.asp

La Camiseta
Ynglingespiller

« Svar #77: 03 Jun 2007, 00:26 »

Han er at finde på Bellahøj, så efter politiet har givet ham en omgang, så venter vi uden foran, og giver ham 2. omgang.. Mon han kan holde alle 13 omgange ??
Forstår Poulsen, da han bliverslået ud efter, men han skal da ikke begynde at lege Mike Tyson.. Det er for dumt.. Flot comback af DK, og UTROLIGT ærgeligt at det koster dem et nederlag.. Det er bare ik deres år.. De spiller så flot fodbold til tider, men ak...
Daniel Jensen, rommedal, gravgaard og den sidste fck spiller der er skiftet til Nüernberg.. De skal skiftes ud fra det landshold.. Kahlenberg skulle ALDRIG være blevet skiftet ud, og bendtner den egoist, skulle have været Duncan der spillede i stedet for.. Blot min mening.. AAAARRRGGGG, har lyst til at smadre alt i det muntre køkken i tivoli he he

Vil DK nogensinde få en god real EM/VM oplevelse Huh

N17
Manager

« Svar #78: 03 Jun 2007, 00:33 »

Rommedahl var sku da en af vores bedste spillere i dag, han udfordrede konstant, og spillede en god back til sidst! IMO

Kalle skulle rigtig nok være blevet inde, men Bendtner skulle ind, og er altså også med i både 2. og 3. mål, så han havde meget stor indflydelse på at vi kom tilbage - noget jeg ikke, selvom jeg er Brøndby fan, tror på at Duncan kunne have gjort! Bendtner er en rigtig angriber hvad egoisme angår. Indimellem burde han lige kigge op, men havde vi brokket os, hvis han havde sparket dem i kassen!?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager

« Svar #79: 03 Jun 2007, 00:44 »

Desuden skal det jo lige siges at Rosenberg selv indrømmer at have slået - omend han stadig mener der er straffe og rødt, hvordan det så kan lade sig gøre når han slår først..

Rosenberg: Jeg slår da også lidt til ham

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

PaulyLong
Reserveholdsspiller

« Svar #80: 03 Jun 2007, 01:20 »

Manden var jo næsten svensker http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfodbold/article304857.ece sådan en idiot

Chelsea FC

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #81: 03 Jun 2007, 01:20 »

Det er jo en fuldstændig ligegyldig observation i forhold til emnet... Måske er jeg lidt oprevet, men hva faen.. Nu syns folk der skal hegn om stadions.. Se dét(!) syns jeg er uforsvarligt.

Det var ironi, noget vi danskere gør stor brug af.

Er det uforsvarligt at der skal hegn op ved tribunerne? Den må du gerne uddybe. I den hjemlige liga, har vi i denne sæson set rigtig mange folk løbe på banen, og situationer som i aftes med en tilskuer der er ved at slå en dommer ned, kan sku' ligeså godt forekomme til en liga kamp.

Soccerpop
Gæst

« Svar #82: 03 Jun 2007, 01:26 »

Hvem var inde og se den? Jeg var og ham idioten sad lige foran mig! Sur
Dommeren var en idiot, ham og hans linjedommere fløjtede ting ingen kunne se, ja der sad sågar 3 svenskere foran mig som var enige.
Dommeren var pisse arrogant, hvis man var inde og se den, ved man at der blev råbt og piftet en del af dommeren, og det kunne han ikke klare. Da der stod på skærmene at dommeren tænkte over om kampen skulle genoptages, var det med 99% garanti en løgn. Man kunne se på ham at han besluttede dig med det samme (husk på jeg sad ud foran ham). Det jeg mener er at man trak tiden så man kunne få nok politi.
Men stemninegn var ultra fed indtil da, jeg tror aldrig jeg har råbt så meget som da Leon udlignede. Vi havde slået dem, ingen tvivl om det. Jeg tror ikke stemningen har været så høj i mange år i Parken. Danskere og svenskere drak og havde det skide hyggeligt, men ham idioten ødelagde det hele...

PaulyLong
Reserveholdsspiller

« Svar #83: 03 Jun 2007, 01:27 »

Når men hvis det værste sker at vi skal spille i udlandet   så for guds   lad dem dog spille i Hamborg  der kan de sku også få god opbakning

Chelsea FC

Soccerpop
Gæst

« Svar #84: 03 Jun 2007, 01:27 »

Er det uforsvarligt at der skal hegn op ved tribunerne? Den må du gerne uddybe. I den hjemlige liga, har vi i denne sæson set rigtig mange folk løbe på banen, og situationer som i aftes med en tilskuer der er ved at slå en dommer ned, kan sku' ligeså godt forekomme til en liga kamp.

Han slog ham sgu ikke ned. Han ramte ham knap nok... En ting er sikkert, har det gjordt ondt, så er han et ligeså stort tudefjæs som svenskerne...

PaulyLong
Reserveholdsspiller

« Svar #85: 03 Jun 2007, 01:30 »

Korrekt  Gravgaard  tog da meste af slaget   eller hvad man skal kalde det

Chelsea FC

PaulyLong
Reserveholdsspiller

« Svar #86: 03 Jun 2007, 02:39 »

Chelsea FC

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #87: 03 Jun 2007, 06:45 »

Håber sq den såkaldte "danske fan" kommer ind og bure den og får en mega bøde - så man er sikker på, at der er ingen der kan finde på det samme i fremtiden ticked off

En gang FM - altid FM Smiley

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #88: 03 Jun 2007, 08:08 »

Hillsborough.

Derfor tog de hegnene ned.

Ingen kan beskytte os imod tåber. Heller ikke et hegn...

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #89: 03 Jun 2007, 09:37 »

Håber sq den såkaldte "danske fan" kommer ind og bure den og får en mega bøde - så man er sikker på, at der er ingen der kan finde på det samme i fremtiden ticked off

DBU sender ham et girokort på evt. bøder og indtægter der kunne været kommet efter kampen  funny Damn han bliver en fattig mand

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010