home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 589 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Danmark - Sverige
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Danmark - Sverige  (Læst 6388 gange)
knudsen
Ynglingespiller

Sv: Danmark - Sverige
« Svar #30: 02 Jun 2007, 22:38 »

det er så latterligt af C. Poulsen! der 20 kameraer, og alligevel skal han gøre det pis altsåå! Men ham den tyske  dommer tuder da også max! Han sagde at blev slået i hovedet! Han lagde jo bare armen på hans hals! Hvis der er nogle der skulle tude over det, er det da Gravgaard! Latterligt! I'm out!

New Generation!
Young Guns is Loaded!

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #31: 02 Jun 2007, 22:38 »

Ja skulle han ! han er et fjols

tturbo1
Manager

« Svar #32: 02 Jun 2007, 22:38 »

Der er da ikke nogen spillere der kan gøres ansvarlige for at et fjols løber ind på banen og slår efter dommeren. Og var det ikke sket, skulle CP da også dømmes 1 års karantæne for at være skyld i straffespark?

Ja det skulle han. Det er utilgiveligt overfor sine holdkammerater efter sådan et comeback, at slå en modstander til jorden i feltet bare 1 minut før tid. Vi havde sikkert tabt kampen under alle omstændigheder.

MeeLo
Gæst

« Svar #33: 02 Jun 2007, 22:39 »

Jeg kom til, at tænke på om dette kan ske igen?
En dansker løber på banen i en landskamp. Kan dette ikke ligeså godt ske i en superliga kamp? Jeg frygter det!

Ja, det kunne godt gå hen og blive en tendens desværre.

crj
Ynglingespiller

« Svar #34: 02 Jun 2007, 22:40 »

Men taber dømmer dommeren danmark fordi tilskueren har en rød trøje på eller var det også sket hvis det var en svensk fan ?

Don Abramovich
Manager

« Svar #35: 02 Jun 2007, 22:40 »

Det værste var at der kom flere ''fans'' på banen bagefter - sagde kommentatorerne hvertfald!

tturbo1
Manager

« Svar #36: 02 Jun 2007, 22:40 »

Jeg kom til, at tænke på om dette kan ske igen?
En dansker løber på banen i en landskamp. Kan dette ikke ligeså godt ske i en superliga kamp? Jeg frygter det!
Det sker da af og til i en Superliga kamp. I den sidste runde i kampen mellem Randers og Silkeborg, var der da 3 tilskuer der løb ind på banen.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #37: 02 Jun 2007, 22:41 »

Fordi det er på Danmarks hjemmebane, og derfor dem der skal stå for sikkerheden. Wink

MeeLo
Gæst

« Svar #38: 02 Jun 2007, 22:41 »

Ja det skulle han. Det er utilgiveligt overfor sine holdkammerater efter sådan et comeback, at slå en modstander til jorden i feltet bare 1 minut før tid. Vi havde sikkert tabt kampen under alle omstændigheder.

Vil stadig mene den er lige hård nok. Men under alle omstændigheder kan man på ingen måde gøre CP ansvarlig for tilskuerhændelsen.

søgaard
Gæst

« Svar #39: 02 Jun 2007, 22:41 »

Men taber dømmer dommeren danmark fordi tilskueren har en rød trøje på eller var det også sket hvis det var en svensk fan ?
Det er DBU der står for sikkerheden, så det er lige meget om tilskueren kommer fra DK, sverige eller Costa Rica for den sags skyld..Smiley det vil altid være DK der står med ansvaret, når vi spiller i Parken..Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #40: 02 Jun 2007, 22:41 »

det er så latterligt af C. Poulsen! der 20 kameraer, og alligevel skal han gøre det pis altsåå! Men ham den tyske  dommer tuder da også max! Han sagde at blev slået i hovedet! Han lagde jo bare armen på hans hals! Hvis der er nogle der skulle tude over det, er det da Gravgaard! Latterligt! I'm out!

Jeg er enig med dig. Men jeg kan også forstår dommeren. Der er over 40k samlet i Parken, og der er sikkert et par af dem, der også kunne finde på noget lignende.
Så jeg er delt op i to meninger.

Ja, det kunne godt gå hen og blive en tendens desværre.

Og det kan gå hårdere udover dommeren end det gjorde i dag.

Ja, det er jeg 112 % sikker på. Det er lige meget om han er dansk, svensk, spansk eller zambiansk.

tturbo1
Manager

« Svar #41: 02 Jun 2007, 22:41 »

Det har sku da intet at gøre med hvilken tilskuer det var.
Man kunne da se at Dommeren var tydelig rystet, og havde det ikke været for Gravgaard var det da gået grueligt galt...

MeeLo
Gæst

« Svar #42: 02 Jun 2007, 22:42 »

Jeg er enig med dig. Men jeg kan også forstår dommeren. Der er over 40k samlet i Parken, og der er sikkert et par af dem, der også kunne finde på noget lignende.
Så jeg er delt op i to meninger.

Og det kan gå hårdere udover dommeren end det gjorde i dag.

Ja, det er jeg 112 % sikker på. Det er lige meget om han er dansk, svensk, spansk eller zambiansk.

Og det kan resultere i langt strengere sikkerhed, hvilket vil være til byrde for os andre.

DelPiero
Gæst

« Svar #43: 02 Jun 2007, 22:45 »

S - K - A - N - D - A - L - E

Føj forhelved, hvor jeg væmmer mig når jeg ser sådan noget. Vi har et godt ry, lad os voltage vores gode ry. Det er ikke for smart af Hr. Poulsen, men det kan være der har været noget før vi ikke har set.

Men at det alligevel kommer så langt at vi kommer bagud med tre mål bærer Thomas Sørensen en stor del af skylden af. Manden var jo som limet til græsset.

Men ham tilskuren skulle hænges på rådhuspladsen.

Niko
Gæst

« Svar #44: 02 Jun 2007, 22:55 »

S - K - A - N - D - A - L - E

Føj forhelved, hvor jeg væmmer mig når jeg ser sådan noget. Vi har et godt ry, lad os voltage vores gode ry. Det er ikke for smart af Hr. Poulsen, men det kan være der har været noget før vi ikke har set.

Men at det alligevel kommer så langt at vi kommer bagud med tre mål bærer Thomas Sørensen en stor del af skylden af. Manden var jo som limet til græsset.

Men ham tilskuren skulle hænges på rådhuspladsen.

Med utallige cirkelspark lige midt i hans FORBULEDE mave! Smiley Grin

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010