home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 471 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Rygter om managerfyringer
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Rygter om managerfyringer  (Læst 2016 gange)
Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Rygter om managerfyringer
« : 04 Jan 2006, 14:22 »

Denne gang i Newcastle: http://www.bolddk.com/nyt/?vis=52246
Logged

Fisken
Gæst
 
Sv: Rygter om managerfyringer
« Svar #1: 04 Jan 2006, 14:55 »

det er der vel ikke så meget nyt i, det eneste der kan undre er vel at han ikke er blevet smidt på porten for længe siden... med de spillere og de penge han har og har haft til transfer indkøb er det slet ikke tæt på at være for dårligt der hvor de ligger, det er dårligere end det...
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Rygter om managerfyringer
« Svar #2: 04 Jan 2006, 15:23 »

Er enig med Fisken!
Det er meget skuffende at de ikke leverer mere end det de gør. I sidste kamp spiller de 2-2 på hjemmebane mod Middlesbrough. Og sidste gang igen, taber de med 2-0 til Tottenham. Nu er Tottenham også et godt hold, men efter min mening burde Newcastle godt kunne give dem kamp til stregen.

Nu vil mange måske sige at det er fordi Owen er ude. Men det sku ikke nogen undskyldning, med det hold de har, burde de godt kunne undvære en spiller eller to.

Er kke vred - men skuffet, meget skuffet.
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rygter om managerfyringer
« Svar #3: 04 Jan 2006, 16:29 »

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_objectid=16546563%26method=full%26siteid=50081%26headline=freddy%2dweighs%2dup%2dhis%2doptions-name_page.html
 
Står en meget spændende artikel der, Shepherd vil ikke fyre Souness, men han indrømmer dog at der skal til at ske noget...
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rygter om managerfyringer
« Svar #4: 04 Jan 2006, 18:06 »

Er enig med Fisken!
Det er meget skuffende at de ikke leverer mere end det de gør. I sidste kamp spiller de 2-2 på hjemmebane mod Middlesbrough. Og sidste gang igen, taber de med 2-0 til Tottenham. Nu er Tottenham også et godt hold, men efter min mening burde Newcastle godt kunne give dem kamp til stregen.

Nu vil mange måske sige at det er fordi Owen er ude. Men det sku ikke nogen undskyldning, med det hold de har, burde de godt kunne undvære en spiller eller to.

Er kke vred - men skuffet, meget skuffet.


Øhh, en spiller to?

De mangler 8 eller 9!
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Rygter om managerfyringer
« Svar #5: 04 Jan 2006, 21:17 »

Jeg kan kun give jer ret! Utroligt at de så længe vil leve med at et så stort et hold som Newcastle jo er, og med de ambitioner som de har, ikke tidligere har gjort noget ved Souness. Manden er jo berømt for at have kontroverser med spillerne, og det er sådanset det sidste som Newcastle mangler! De mangler derimod noget sammenhold i truppen, og det får de ikke med Souness. Det var mig også en gåde at de i det hele taget ansatte manden, men det kan jo være at de har lært af det...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rygter om managerfyringer
« Svar #6: 05 Jan 2006, 10:01 »

Hejsa

Jeg er slet ikke Souness fan, men det må være svært med de mange skader der er i truppen i øjeblikket.

De kan jo slet ikke finde ind i en rytme som hold.

Jeg har hørt lidt om, at de gerne vil have fingre i Allardyce fra Bolton, hvis det lykkes, tror jeg virkelig at de kan blive farlige, han er jo lidt kendt for hans "Bargain Buys", den gode Allardyce.

Det med at Shepherd ikke vil fyrer Souness, kan man jo ikke regne med, det siger han jo bare fordi der ikke skal blive endnu mere uro i truppen.
Logged

Fisken
Gæst
 
Sv: Rygter om managerfyringer
« Svar #7: 05 Jan 2006, 12:51 »

er ked af at sige det men skader er vel den dårligste undskyldning man kan finde... forrige sæson havde feks Liverpool i snit over hele sæsonen lidt over 7 mand skadet konstant men fik dog alligevel en 4 plads... og der var mange der påpegede dette men de blev banket på plads både i tide og utide om at det var en dårlig undskyldning...
og vil stadig påstå at men den økonomi Newcastle har burde de kunne få nogle spillere som sagtens kan erstatte de spillere der pt er skadet...

så tør øjnene og spis en kiks men man finder på en anden undskyldning end lige skader...
Logged

Well
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rygter om managerfyringer
« Svar #8: 05 Jan 2006, 13:47 »

Er newcastle fan

og sad da de annoncerede GS som manager og kastede med ting. Det er utroligt at de bliver ved med at hente alt alt for old school trænere (og altid dem der ikke har udviklet sig siden 1980 trænermæssigt)

Så håber virkeligt at han bliver fyret. Han har købt ind for enorme summer og de ligger stadig og roder. Ja ja de har haft skader osv. men de skal altså stadig ligge med den økonomi og trup til eufacup kvalitikation
Logged

Intet som fm2008 på en duo 8400 @ 3500 mhz med 4 gb dual ram Smiley

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rygter om managerfyringer
« Svar #9: 05 Jan 2006, 17:55 »

Souness var en super spiller på det gamle Liverpool hold - men som manager har han ikke slået igennem -
Har aldrig forstået hans indkøbs politik - jeg kan ikke se at han har særlige evner på det taktiske plan og erindrer at en Jan Bartram engang beskrev hans træner egenskaber som uhyggelig ringe - men måske husker jeg forkert - det jeg ikke fatter er hvad der gør at så mange klubber bliver ved med at give ham chanser - ud med ham - det er en ommer.
Logged

YNWA

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rygter om managerfyringer
« Svar #10: 05 Jan 2006, 18:07 »

Er ganske enig med Fisken, skader er ingen undskyldning nu om dage, self hæmmer det holdet, men det er noget man må tage med.
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rygter om managerfyringer
« Svar #11: 05 Jan 2006, 19:11 »

Er ganske enig med Fisken, skader er ingen undskyldning nu om dage, self hæmmer det holdet, men det er noget man må tage med.

Alle hold har skader, men ikke alle har så mange...

Så jeg vil nu være lidt på tværs og sige,, at man ind imellem godt kan bruge den undskyldning.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010