home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 409 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Mads Junker til Vitesse
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Mads Junker til Vitesse  (Læst 3185 gange)
Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Mads Junker til Vitesse
« : 04 Jan 2006, 10:45 »

Mads Junkers fortsætter karrieren i Holland. Den 24-årige angriber skriver i dag eller senest i morgen under på en kontrakt med Vitesse Arnhem frem til 2010. Det oplyser hollandsk presse onsdag.

SAS Ligaens topscorer koster hollænderne omkring halvanden million euro, hvilket svarer til cirka 10 millioner kroner.

Mads Junker har for alvor slået igennem i denne sæson, der er hans anden i FC Nordsjælland, efter at han havde sværere ved at slå sit navn fast i Brøndby og Lyngby.

http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=4790
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mads Junker til Vitesse
« Svar #1: 04 Jan 2006, 11:25 »

Super handel af FCN...

Junker bliver ikke bedre end han er nu, så ud med ham og ind med nogle kroner, så forretningen kan løbe videre.
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Mads Junker til Vitesse
« Svar #2: 04 Jan 2006, 12:19 »

Synes det er et dårligt valg af Junker..

Tror ikke han kommer til at trives i Holland. Men en god handel af FC Nordsjælland, da de fik 10 mio. dkk for Junker, hvilket er mere end tilfredsstillende Wink.
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mads Junker til Vitesse
« Svar #3: 04 Jan 2006, 12:46 »

Synes det er et dårligt valg af Junker..

Tror ikke han kommer til at trives i Holland. Men en god handel af FC Nordsjælland, da de fik 10 mio. dkk for Junker, hvilket er mere end tilfredsstillende Wink.

Mon Junker havde et valg?

tror bare at han ville afsted og Vitesse var eneste bud  Ubeslutsom
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Mads Junker til Vitesse
« Svar #4: 04 Jan 2006, 14:22 »

Nej det havde han nok ikke, men hvis jeg var i hans sko, så ville jeg alligevel blive, men jep, kan godt være fordi at han VILLE afsted..
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Mads Junker til Vitesse
« Svar #5: 04 Jan 2006, 15:34 »

Er også overrasket over at det blev Vitesse. Havde hellere set ham i Heerenveen, hvis de ellers havde haft interesse for ham.
Men hvis jeg skal være helt ærlig, tror jeg at han ender som mange andre danskere i udlandet - i glemmebogen.
Efter det første ½ hvor han har klaret den OK, går alt ned, hans succes vender og bliver til nederlag efter nedelag. Så skifter han til en klub på nevau med Randers. Beklager FCN fans. Men det er hvad jeg tror. Også kan vi jo se til næste nytår, og jeg har fået ret..

Cool

(Og af hensyn til smileyen, mente jeg det jeg skrev! (Det kunne jo misforståes))
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mads Junker til Vitesse
« Svar #6: 04 Jan 2006, 16:26 »

Kan ikke se hvorfor folk både på FMd og herinde er så skeptiske, Junker scorer uden tvivl en fed hyre i Vitesse og han har store chancer for at spille hver uge, og så skidt en klub er Vitesse heller ikke, de ligger da generelt i top8 hver sæson...
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mads Junker til Vitesse
« Svar #7: 04 Jan 2006, 18:04 »

Kan ikke se hvorfor folk både på FMd og herinde er så skeptiske, Junker scorer uden tvivl en fed hyre i Vitesse og han har store chancer for at spille hver uge, og så skidt en klub er Vitesse heller ikke, de ligger da generelt i top8 hver sæson...

Man kan sige, at i en klub som Vitesse, burde han få flere chancer end i en større klub...

Tænk bare på hans tid i henholdsvis BIF og FCN  Ubeslutsom
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mads Junker til Vitesse
« Svar #8: 04 Jan 2006, 21:54 »

Vi må da håbe han slår igennem.
Det bliver i hvert falde spændende og følge ham.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mads Junker til Vitesse
« Svar #9: 05 Jan 2006, 00:38 »

Synes det er et dårligt valg af Junker..

Tror ikke han kommer til at trives i Holland. Men en god handel af FC Nordsjælland, da de fik 10 mio. dkk for Junker, hvilket er mere end tilfredsstillende Wink.

Hvorfor skulle han dog ikke trives? Hvad peger i retning af det?

Synes det er et udmærket valg. En "mindre" klub, hvor han kan få noget spilletid på et højere niveau end i FC Nordsjælland. Om han så kan levere varen bliver spændende at se. Det kan kan naturligvis gå begge veje.


mvh,
mathias
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mads Junker til Vitesse
« Svar #10: 05 Jan 2006, 18:10 »

Fedt at endnu en dansk angriber kommer til udlandet - får han succes vil der ikke være langt til det kommende landshold - jeg er sgu nok lidt skeptisk om det lykkes men man må a sige at Vitesse har fået lidt af en joker  Wink
Logged

YNWA

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Mads Junker til Vitesse
« Svar #11: 07 Jan 2006, 00:26 »

Jeg må indrømme at jeg er meget skeptisk overfor dette skifte. Vi har set flere gode spillere, der har taget turen til Holland, men simpelthen er gået i stå. Fx dannede Sammy Youssef jo et perle angreb sammen med Zidan, indtil han blev solgt til Holland, og gik helt i stå. Han er dog ikke den eneste. Der er så spillere der har haft mere succes, såsom Bøgelund, og vi må da håbe at Junker får den samme succes. Jeg håber det i hvert fald, men har svært ved at tro på det.
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Mads Junker til Vitesse
« Svar #12: 07 Jan 2006, 03:14 »

Hvorfor skulle han dog ikke trives? Hvad peger i retning af det?

Synes det er et udmærket valg. En "mindre" klub, hvor han kan få noget spilletid på et højere niveau end i FC Nordsjælland. Om han så kan levere varen bliver spændende at se. Det kan kan naturligvis gå begge veje.


mvh,
mathias


Jeg tror at han får en plads på bænken i Vitesse..

Greeeat!
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Mads Junker til Vitesse
« Svar #13: 07 Jan 2006, 10:42 »

Fantastisk skifte for både FCN og Junker.

FCN får en bunke penge for en spiller som var raget uklar med klubben og medspillerne
Junker får en chance for at udvikle sit talent (som han trods alt har), og samtidig for at starte på en frisk efter en noget blandet sæson i Danmark. Held og lykke til ham

Om Vitesse så vil få glæde af ham vil tiden vise! Han får nok en plads på bænken til at starte med ja, men hvis han gør det godt til træning og når han bliver skiftet ind, og griber chancerne, skal han nok blive en kandidat til en plads i startopstillingen, uden at gøre mig klog på hvilke spillere Vitesse har i angrebet.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Wacker
Gæst
 
Sv: Mads Junker til Vitesse
« Svar #14: 07 Jan 2006, 11:00 »

Hvis han får god vind dernede, så kan han og Søren larsen blive det perfekte angrebspar på landsholdet
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010