home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 721 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2007
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 63 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2007  (Læst 122269 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #720: 25 Jul 2007, 22:01 »

Men han hyldes jo nu, som en af de store i fransk cykelhistorie. De er snu de franskmænd, snu!   Rullende Øjne

Ja da! Fordi Festina brugte da slet ikke systematisk doping! Ligesom Manolo Saiz, dermed også Team ONCE og dermed også Laurent Jalabert var helt doping frie! Ingen tvivl der! Manolo Saiz er jo kendt som en af de største dopingbekæmpere - især efter Operacion Puerto!  Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #721: 25 Jul 2007, 22:55 »

Det var nu en dejlig nyhed og vende hjem til, kan michael holde den venter der 450 kr til mig
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

absalonsen
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #722: 25 Jul 2007, 23:19 »

« Seneste Redigering: 25 Jul 2007, 23:31 af Absalonsen » Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #723: 25 Jul 2007, 23:25 »

Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #724: 25 Jul 2007, 23:28 »

Hvis den tumpe er dopet kræver jeg mine 450 kr af ham  ticked off
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #725: 25 Jul 2007, 23:31 »

Nej. Jeg nægter at tro det! Jeg vågner nok snart op fra dette mareridt! Ligesom Thore kræver jeg erstatning, hvis doping er sandt!
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Simoni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #726: 25 Jul 2007, 23:39 »

STOP NU DETTE VANVID! Hvordan i alverden kan han blive smidt ud?? Fatter det bare ikke, manden er jo uskyldig (indtil andet er bevist). Hva er vi efterhånden oppe på? 15 negative tests? Gud herrebevares.     
Håber sgu at TV2 trækker sig med at sende fra Touren som en konsekvens af dette. Det er jo alligevel ikke noget ved at se det l*** mere.   
 
Men når det nu er sagt er det en skandale uden lige af Michael Rasmussen hvis det viser sig, at han har taget doping.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #727: 25 Jul 2007, 23:41 »

Han er jo ikke smidt ud, men truppet ud, Simoni. Der er forskel. Wink

Jeg er overbevist om, at han har noget at skjule. Ellers ville man ikke bare trække ham ud, da han er/var jo meget tæt  på sejren.
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #728: 25 Jul 2007, 23:41 »

STOP NU DETTE VANVID! Hvordan i alverden kan han blive smidt ud?? Fatter det bare ikke, manden er jo uskyldig (indtil andet er bevist). Hva er vi efterhånden oppe på? 15 negative tests? Gud herrebevares.     
Håber sgu at TV2 trækker sig med at sende fra Touren som en konsekvens af dette. Det er jo alligevel ikke noget ved at se det l*** mere.   
 
Men når det nu er sagt er det en skandale uden lige af Michael Rasmussen hvis det viser sig, at han har taget doping.

Hvis Rabobank og Rasmussen trækker sig, er det jo nok fordi han ikke er uskyldig. Der ligger jo vanvittigt mange timers forberedelse, og enorme pengesummer på spil, så det er jo ikke ligefrem fordi de normalt reagerer på rygter. Jeg venter dog på en lidt mere fyldstgørende nyhed før jeg tror på det, og hvis det er sandt (jeg antager at Rasmussen er dopet, eftersom holdets reaktion er MEGET voldsom hvis det er andet), så er Rasmussen en alvorlig skamplet på cykelsporten, og dansk cykling i særdeleshed.
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

JonasP3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #729: 25 Jul 2007, 23:43 »

Hvor det fucking latterligt ! .. Rabobank kan kraft'edme ikk smide deres vinder af holdet pga. nogen fucking advarsler .. Han er jo ikk dopet=han ikk har snydt . Han er blevet testet masser af gange i løbet af turen med negativ. Så hvorfor det her ?! . FUCK RABOBANK,DCU og Jesper Worne osv.. !
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #730: 25 Jul 2007, 23:45 »

@Dau: deres talsmand har sagt at det ikke er sikkert at NOGEN fra holdet stiller til start så du kan nok godt tro på det.

Men jeg tror heller ikke at rasmussen er uskyldig. Så havde reaktionen ikke været så voldsom. reuters skriver, han er fyret
Logged

Morientes
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #731: 25 Jul 2007, 23:45 »

Nu stopper festen, der skal nogle klare svar på bordet nu, ellers kan det efterhånden været ligemeget med det hele.... ØV
Logged

"You´ll Never Walk Alone"

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #732: 25 Jul 2007, 23:46 »

Well, jeg synes, det er rigtigt af Rabobank at trække ham fra løbet. For det første, har løbsarrangørerne udtalt, at han ikke var blevet inviteret, hvis de havde vidst det om advarslerne før løbet, og for det andet, sender han som løbets (mulige) vinder et forkert signal. Derudover, bliver der ved med at komme oplysninger op til overfladen omkring ting, som han har hemmeligholdt, og det virker som om, at han dækker over noget.

Hvis de oveniøbet har fyret ham, vidner det vel om en klar overtrædelse af regler. Regler som også gælder for ham, på trods af at han er dansk. Alt i alt, virker det som det rigtige signal at sende, og det er i mine øjne godt for cykelsporten, hvis der for alvor bliver renset ud.
Logged

niels1711
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #733: 25 Jul 2007, 23:48 »

Skuffet
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #734: 25 Jul 2007, 23:48 »

http://ekstrabladet.dk/sport/cykling/article321618.ece  

Han har løjet omkring sit ophold i Mexico, da han også har været i Italien i perioder.
Logged

Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 63 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010