home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 612 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2007
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2007  (Læst 109845 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #915: 28 Jul 2007, 18:12 »

OK, det er da bestemt også penge Thumbs Up
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #916: 28 Jul 2007, 18:30 »

OK, det er da bestemt også penge Thumbs Up

Nej, det er det desværre ikke.

 Thumbs Up
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #917: 28 Jul 2007, 19:04 »

Pis.. Havde sgu været fedt, hvis Evans eller Leipheimer lige havde nappet den. Nå, men naturligvis en ufortjent sejr til Contador. Som Henrik Jul så rammende sagde: "Ja, hvis man kan acceptere, at den næstbedste vinder, så er han (en værdig Tour-vinder)".
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #918: 29 Jul 2007, 00:13 »

Skandale at ASO og UCI går fra hinanden.

Nu kan ASO selv udvælge hvem de vil have med i Tour de France --- og her frygter jeg lidt (meget) for Team CSC, anført af Bjarne Riis. Tour-ledelsen har før vist deres utilfredshed med, at Riis leder et hold - mon de vil tillade hans hold at deltage i touren?
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #919: 29 Jul 2007, 01:55 »

Skandale at ASO og UCI går fra hinanden.

Nu kan ASO selv udvælge hvem de vil have med i Tour de France --- og her frygter jeg lidt (meget) for Team CSC, anført af Bjarne Riis. Tour-ledelsen har før vist deres utilfredshed med, at Riis leder et hold - mon de vil tillade hans hold at deltage i touren?

Det er ikke en god udvikling...

Støt Kyllingen ved at smide en underskrift her :http://www.kyllingen.com
Logged

Gumpe
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #920: 29 Jul 2007, 02:15 »

En god idé!

Hvem der så end har fundet på det
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #921: 29 Jul 2007, 02:27 »

Tjaa... Kan sgu ikke rigtig se ideen i det...

JG: Kan sagtens se din pointe, og med det nationalstolte fjols Patrice Clerc eller hva han nu hedder, ja så er chancen jo egentlig bare større..
På den anden side er touren jo også en salgsvare og vil du have de bedste ja, så hører CSC i blandt. Smiley
Til gengæld ligger min forståelse for at man bliver ved med at opfatte CSC som danske på et lavt sted. Jo vist kører de på dansk licens og har hovedsæde i Lyngby. Holdet har da også en del danskere, men alle holdets stjerne er jo udelændinge. Det er self rigtig nok at der ikke er så mange gode danskere, men så kunne CSC måske hjælpe lidt til med at udvikle dem...
Logged

Gumpe
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #922: 29 Jul 2007, 02:32 »

Tjaa... Kan sgu ikke rigtig se ideen i det...

JG: Kan sagtens se din pointe, og med det nationalstolte fjols Patrice Clerc eller hva han nu hedder, ja så er chancen jo egentlig bare større..
På den anden side er touren jo også en salgsvare og vil du have de bedste ja, så hører CSC i blandt. Smiley
Til gengæld ligger min forståelse for at man bliver ved med at opfatte CSC som danske på et lavt sted. Jo vist kører de på dansk licens og har hovedsæde i Lyngby. Holdet har da også en del danskere, men alle holdets stjerne er jo udelændinge. Det er self rigtig nok at der ikke er så mange gode danskere, men så kunne CSC måske hjælpe lidt til med at udvikle dem...


Vi skal alle sammen bakke om ham, for han er den bedste cykelrytter i verden, og de havde ikke rigtig nigen grund til at fyre ham, for intet var bevist Skuffet
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #923: 29 Jul 2007, 02:34 »


Vi skal alle sammen bakke om ham, for han er den bedste cykelrytter i verden, og de havde ikke rigtig nigen grund til at fyre ham, for intet var bevist Skuffet

Det kan da godt være, men hva fanden for han ud af måske 1500 underskrifter? Ikke en skid..! Wink
Logged

Gumpe
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #924: 29 Jul 2007, 02:37 »

Du har en pointe, men det er bare godt for min moral
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #925: 29 Jul 2007, 11:22 »

Tjaa... Kan sgu ikke rigtig se ideen i det...

JG: Kan sagtens se din pointe, og med det nationalstolte fjols Patrice Clerc eller hva han nu hedder, ja så er chancen jo egentlig bare større..
På den anden side er touren jo også en salgsvare og vil du have de bedste ja, så hører CSC i blandt. Smiley
Til gengæld ligger min forståelse for at man bliver ved med at opfatte CSC som danske på et lavt sted. Jo vist kører de på dansk licens og har hovedsæde i Lyngby. Holdet har da også en del danskere, men alle holdets stjerne er jo udelændinge. Det er self rigtig nok at der ikke er så mange gode danskere, men så kunne CSC måske hjælpe lidt til med at udvikle dem...

Ja altså så længe CSC ikke har danske rytter med, er jeg total ligeglad med om de kommer med til touren.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #926: 29 Jul 2007, 12:17 »

HUSK AT SE INTERVIEWET MED KYLLINGEN I DAG PÅ TV2!!!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #927: 29 Jul 2007, 13:11 »

Ja altså så længe CSC ikke har danske rytter med, er jeg total ligeglad med om de kommer med til touren.

Nu har CSC jo også to generationer af danskere - den gamle del (Blaudzun, Nicki Sørensen, Allan Johansen) og den unge del (Lars Bak, Chris Anker Sørensen (Den næste superklatrer sammen med Nicki Østergaard), Anders Lund (ungdomsmedalje tager ved VM), bare for at nævne nogen af dem. Specielt Chris Anker Sørensen virker lovende (Kørte op med de aller bedste i Dauphiné Libéré. Jeg synes, det ser lovende ud, og især fordi CSC før har vist, at de er gode til at udvikle ryttere (Gusev, Gerdemann, Basso, Sastre, Hamilton)

Jeg tror, at fremtiden i CSC bliver mere dansk. Ingen tvivl om det.
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #928: 29 Jul 2007, 13:25 »

Det er ikke en god udvikling...

Støt Kyllingen ved at smide en underskrift her :http://www.kyllingen.com
En af mine venner der har lavet sitet..
Logged

I ain't playin', nigga

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #929: 29 Jul 2007, 13:29 »

En af mine venner der har lavet sitet..

Herligt. En af mine venner, der har lavet fmfreaks.dk :-P
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010