home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 789 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2007
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 63 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2007  (Læst 121244 gange)
Chelidze90
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #60: 07 Jun 2007, 13:34 »

Jeg mener bare at der er nogle som er mere stabile Smiley Jeg ved godt at Cunego skuffede i Giroen, men hvis han kommer i form, så er han sku mere stabil

Cunego er ikke andet end et evighedstalent, desværre. Det virker han meget som

Omkring Brajkovic er jeg langt mere optimistisk, for han kan det hele (køre solidt op og har en formidabel enkelstart). Han har stort potientale til den hvide trøje. Ellers er der nogle som Løvkvist eller Fothen
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #61: 07 Jun 2007, 15:34 »

Hvem tror i vinder på Bastilliedagen, som jo er den franske nationaldag, hvor ryttere som Moncutie og Virenque tidligere har vundet?

Jeg tror et hold som A2GR skal holdes meget øje med.

John Gadret, Moreau og Dessel er alle farlige. De kører nok for Gadret. Dessel skal bruges senere i løbet, som klassementhåb og Moreau tror jeg ikke meget på. John Gadret er en god bjergrytter og der er også nogle bjerge på Bastilliedagen, den 14. juli under alle omstændigheder skal man holde øje med A2GR på Bastillie-etapen


Nåeh ja, jeg glemte også Thomas Voeckler Opstemt Han er altid så stædig! Han forstår sku og forme et cykelløb og jeg vil væde med at han kører på det mest håbløse tidspunkt på Bastilliedagen
« Seneste Redigering: 07 Jun 2007, 15:37 af El Kun » Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #62: 07 Jun 2007, 15:40 »

Med kategori 1-stigningen kort før mål i baghovedet kan man fristes til at tro, at klassementsrytterne vil udfolde sig på etapen, hvorfor det kan blive svært for franskmændene at gøre sig gældende. Umiddelbart er etapen så tilpas stejl, at Moreau eller Dessel burde være de bedste bud. Ellers kan Sylvain Chavanel fra Cofidis måske sejre qua et udbrud.
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #63: 07 Jun 2007, 15:44 »

Hvem sagde Fränk Schleck? Det gjorde jeg!
Logged


El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #64: 07 Jun 2007, 15:48 »

US: Det er en oplagt mulighed for klassementsrytterne at angribe på det bjerg, men der er ingen der er desperate mht. til at ændre der stilling i klassementet så tidligt, at de vil angribe der. Udover det, så har de nok også nok respekt til at lade franskmændene vinde der
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #65: 09 Jun 2007, 11:22 »

Caisse d'Epargnes hold:

Alejandro Valverde (Esp)
Oscar Pereiro Sio (Esp)
Vladimir Karpets (Rus)
Xabier Zandio (Esp)
Luis Leon Sanchez Gil (Esp)
Florent Brard (Fra)
Nicolas Portal (Fra)
José Vicente Garcia Acosta (Esp)
Francisco Perez (Esp)

Dette hold er et vinder hold ! Men hvad kan en Valverde ..... kan han gøre det store eller fortsætter han med at gå ned - kan Periro gøre det igen ..... mon dog han får så lang snor som sidste år udover det glæder jeg mig til at se hvor holdbar en Karpets er - og mon ikke vi ser Garcia Acosta tage en etape  Thumbs Up
Logged

YNWA

njandersen
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #66: 09 Jun 2007, 11:24 »

Det får du at se på mont ventoux i liberé Wink
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #67: 09 Jun 2007, 12:21 »

Caisse d'Epargnes hold:

Alejandro Valverde (Esp)
Oscar Pereiro Sio (Esp)
Vladimir Karpets (Rus)
Xabier Zandio (Esp)
Luis Leon Sanchez Gil (Esp)
Florent Brard (Fra)
Nicolas Portal (Fra)
José Vicente Garcia Acosta (Esp)
Francisco Perez (Esp)

Dette hold er et vinder hold ! Men hvad kan en Valverde ..... kan han gøre det store eller fortsætter han med at gå ned - kan Periro gøre det igen ..... mon dog han får så lang snor som sidste år udover det glæder jeg mig til at se hvor holdbar en Karpets er - og mon ikke vi ser Garcia Acosta tage en etape  Thumbs Up

Tja, tjo. Valverde er bestemt en af mine favoritryttere, men jeg tror blot Tour de France bliver en gentagelse af sidste års Vuelta - Valverde ligger bedst ud og tager trøjen først i form af sine mange talenter, men Vinokourov er den mest stabile af de to over 3 uger - selvom han før har vist, at han er meget ustabil :-P
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #68: 09 Jun 2007, 13:17 »

Jeg er stadig så naiv at tro at ikke alle cykelryttere i feltet er dopet.. MEN! aldrig har jeg været i tvivl om 3 ryttere.. Vino, Bettini og valverde.. de er nok de mest dopede i hele feltet.. ud med dem!  Rullende Øjne
Logged

Sehested47
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #69: 09 Jun 2007, 13:35 »

Der er så mange dopet i det felt, at jeg tror jeg ikke engang gider
se det, det her år.

Men i sidste ende kommer jeg nok til at se det. Wink
Logged

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

njandersen
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #70: 13 Jun 2007, 16:46 »

apropos fmfreaks, så kan man nu sætte sit cykelhold på tv2..

http://tourmanager.tv2.dk/spille.php/forside
Logged

freddiem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #71: 13 Jun 2007, 17:13 »

apropos managerspil, så starter DR tilmelding til deres den 21. juni kl. 14.00, så vær klar!
Logged

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #72: 21 Jun 2007, 13:05 »

Cunego er ikke andet end et evighedstalent, desværre. Det virker han meget som

Omkring Brajkovic er jeg langt mere optimistisk, for han kan det hele (køre solidt op og har en formidabel enkelstart). Han har stort potientale til den hvide trøje. Ellers er der nogle som Løvkvist eller Fothen
Angående cunego som "ikke virker andet end et evighedstalent" føler jeg at du er helt på gale veje Shockeret Han har vundet giroen, vundet ungdomstrøjen i touren sidste år det siger ikke så lidt.. Det han mangler nu er at komme til et andet hold eks. CSC som kan videre udvikle ham til en af de største favoritter i touren om 2-3 år  Smiley
« Seneste Redigering: 21 Jun 2007, 13:11 af Chriz » Logged

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #73: 21 Jun 2007, 14:15 »

nogle der ved om man kan få det musik nr. som TV 2 bruger i deres reklame for dette års tour ?
Logged

JonasP3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #74: 24 Jun 2007, 19:02 »

Michael Rasmussen vinder sgu nok den prikkede igen i år :d .. Kunne være fedt med et vaskeægte hattrick . Men vinderen er svær at spå om .. Kunne være fedt med Markus Fothen . har satset på ham . gav 34 gange igen , sååe .. Men ikk den store chance for han gør.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 63 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010