home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1096 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2007
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 63 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2007  (Læst 128348 gange)
Adzke
Landsholdsspiller

Sv: Tour De France 2007
« Svar #495: 19 Jul 2007, 17:18 »

Det er da bedere end at vi alle sammen lyder ens, det kan godt være jeg er sløv, det får jeg tit afvide så det er der nok noget om, du vil sikkert også syntes jeg lyder dum. Men Rolf er med for og give noget klogskab i stedet for tåblige kommentar.

Jeg synes nu godt, folk må lyde ens, hvis de taler et ordentligt dansk. Det er sgu for langt ude, hvis frygten for ensformighed spreder sig til sproget. Men skal vi ikke ladde Rolf ligge? Jeg skal nok svine ham igen i morgen Peace

Thore
Manager

« Svar #496: 19 Jul 2007, 17:22 »

Jeg synes nu godt, folk må lyde ens, hvis de taler et ordentligt dansk. Det er sgu for langt ude, hvis frygten for ensformighed spreder sig til sproget. Men skal vi ikke ladde Rolf ligge? Jeg skal nok svine ham igen i morgen Peace

Jeg kan nu godt lide forskellige dialekter, elsker og høre min gamle oldemor på 97 tale gammel nordjysk.
Men jo lad Rolf ligge, det er jo bare et spørgsmål om smag og behag  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

JonasP3
Reserveholdsspiller

« Svar #497: 19 Jul 2007, 17:29 »

Men en sprinteretape , som forudset . men et måske meget overaskende top10 . Måske vinder Robert Hunter ikk så overraskende . Man en Cancelarra og en Fischer havde man ikk lige tænkt på at de kunne kører ind på hhv. 2 og 3. pladsen . Men sgu også lidt nederen , da der blev skabt hul i feltet :s . Alle sprinterne sad bare i nr.2felt, næsten. Hushovd,Bennati,Chavanel,Zabel .. D'oh .. Tror sgu ikk mit DR managerhold klarer sig godt idag ;b.

LosCules
Gæst

« Svar #498: 19 Jul 2007, 18:13 »

Så føler man sig egentlig lidt dum, når man, i troen på at det ville blive en kedelig sprinteretape, tager en tur i biografen for at se Harry Potter Wink.

JonasP3
Reserveholdsspiller

« Svar #499: 19 Jul 2007, 19:52 »

Hehe ;b . Harry Potter er ogs' udemærket (: ..

molle
Landsholdsspiller

« Svar #500: 19 Jul 2007, 20:24 »

Det er da bedere end at vi alle sammen lyder ens, det kan godt være jeg er sløv, det får jeg tit afvide så det er der nok noget om, du vil sikkert også syntes jeg lyder dum. Men Rolf er med for og give noget klogskab i stedet for tåblige kommentar.

Rolf Sørensen = klogskab?Huh?

"Så var der dengang hvor jeg var i udbrud med 5 andre"

Ritter: "Her har vi så Greg Lemond"
Rolf: "Ham har også kørt i mod"

"Jeg har været ude og cykle de sidste 200 meter af etapen, afslutningen virker hård, men det var en god kop kaffe vi fik på toppen"

"Sørensen: "Det er da klart at det er hårdere, husker tilbage i '91 da jeg sad i udbrud med 3 andre klasseryttere...bla ...bla...bla. Jeg tabte desværre i spurten."

Kurt Asle-Arvesen - som min søster hun kalder ham - Kurt Asfaldt-Skrarvesen!

Min Arrogance er min doping - Citat Rolf Sørensen

Der er mange, der har kritiseret, at jeg siger for meget og for mange gange til
aviserne, at nu kan jeg dit og nu kan jeg dat. Nu vinder jeg det løb, og så vinder
jeg det løb, og når jeg så bare er blevet nummer fire eller nummer syv, så siger
folk, hvad fanden er det for en blærerøv.
    Men det er nu engang min måde at sætte mig op på, og den kan jeg nok ikke
lave om, selv om jeg godt ved, a mange bliver stødt af det. Det er min måde at
komme i psykisk balance på, og om det så taget mig et år eller to at få den sejr,
så ved jeg, at den nok skal komme.

Det er næsten altid værst de dage, hvor det ikke skal gøre ondt. Så gør det altid
dobbelt så ondt

Jeg kunne blive ved Peace

yes, ren poesi Wink Grin

« Seneste Redigering: 19 Jul 2007, 20:26 af molle » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #501: 19 Jul 2007, 21:36 »

Men en sprinteretape , som forudset . men et måske meget overaskende top10 . Måske vinder Robert Hunter ikk så overraskende . Man en Cancelarra og en Fischer havde man ikk lige tænkt på at de kunne kører ind på hhv. 2 og 3. pladsen . Men sgu også lidt nederen , da der blev skabt hul i feltet :s . Alle sprinterne sad bare i nr.2felt, næsten. Hushovd,Bennati,Chavanel,Zabel .. D'oh ..

Hvorfor er det nederen? Det er da ekstremt forfriskende at se et hold, der forsøger at sætte lidt kulør på de ellers meget lange og til tider lidt kedelige flade etaper. Dejligt initiativ fra Astanas side.

JonasP3
Reserveholdsspiller

« Svar #502: 19 Jul 2007, 22:38 »

Helt sikkert . Men var da lidt øv for alle sprinterne , og især for Moreau, som har kørt et rigtig godt TourDeFrance .. Men rigtig hvad du siger , rigtig flot kørt af Astana. Og Vinoukurov styrede holdet rigtig godt idag..

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #503: 19 Jul 2007, 23:56 »

Er der nogen, der har et bud på, hvordan etapen i morgen kommer til at forløbe?

Chelidze90
Gæst

« Svar #504: 20 Jul 2007, 00:19 »

Er der nogen, der har et bud på, hvordan etapen i morgen kommer til at forløbe?

Jeg tror på at et udbrud holder hjem, hvor ryttere som Moreni, Voeckler, S. Chavanel og lignende indgår. Ellers bliver det en lille masse spurt med ryttere som Pozzato osv

Vinokourov
Manager

« Svar #505: 20 Jul 2007, 00:21 »

Zabel, Bennati og Pozzato!

Vino er en dejlig man, der sikkert vil prøve. Derfor har jeg ham også på mit Tour-hold på DR Smiley

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

KF
Landsholdsspiller

« Svar #506: 20 Jul 2007, 00:24 »

Hvad med en gut som Schumacher? Skal han ikke snart afsted og vise sig?

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Vinokourov
Manager

« Svar #507: 20 Jul 2007, 00:27 »

Hvad med en gut som Schumacher? Skal han ikke snart afsted og vise sig?
Ham har jeg også på mit hold Thumbs Up

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #508: 20 Jul 2007, 00:30 »

Hvad med Moreau? Laver han ikke noget a la det, Landis gjorde sidste år (bare uden doping)?

Chelidze90
Gæst

« Svar #509: 20 Jul 2007, 00:32 »

Hvad med Moreau? Laver han ikke noget a la det, Landis gjorde sidste år (bare uden doping)?

Tror ikke på han gør det lige før enkelstarten, det ville være for dumt, for han er ikke helt dårlig på en TT. Men man kan aldrig vide med Moreau, når han er så indebrændt som han er nu

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 63 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010