|
chelsea-4ever
|
|
Fantastisk præstation af Michael. Så meget mere er der ikke at sige. Han er den eneste dansker i Touren, men hvilken en.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JonasP3
|
|
jeg havde 7 i top 10 .  , og så Fothen og Popovitch som de to andre ;s .. sgu have haft Mayo , men man ved sgu aldrig med den mand .. Nogen gange kørere han sygt godt, og nogen gange kan han intet . Han er en mærkelig mand  ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
njandersen
Gæst
|
|
Ham og moreau er dem jeg er 100% sikre på er dopede.. Specielt Moreau!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JonasP3
|
|
Helt sikkert  . han er syg god i de bjerge .. Men hva fanden sker der for Mayo ? :O . man kan sgu aldrig regne med den mand .. De seneste år har han floppet i touren og så kører han ind på ind 2.plads .. han er sgu mærkelig den mand 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JonasP3
|
|
tror sgu ikk Michael Rasmussen er på doping !!! .. overhoved man ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
njandersen
Gæst
|
|
Helt sikkert  . han er syg god i de bjerge .. Men hva fanden sker der for Mayo ? :O . man kan sgu aldrig regne med den mand .. De seneste år har han floppet i touren og så kører han ind på ind 2.plads .. han er sgu mærkelig den mand  " kan du lugte lunten DJ John?"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dusty78DK
|
|
Kæft hvor har han tynde ben og arme  Der stod i en artikel, at han vejer 43 kilo. Viiiiiiildt!  " kan du lugte lunten DJ John?"
Mon ikke de alle er på doping?  Men som en stand-up komiker sagde: Der skal mere end epo til at få mig til at køre 3500 kilometer på tre uger i den vildeste sommervarme. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nibali
|
|
Der stod i en artikel, at han vejer 43 kilo. Viiiiiiildt!  næh han vejer vidst 58 kilo men José Rujano vejer vidst kun 43 kilo i kamp form
|
|
|
|
|
|
DYDERNE- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Der stod i en artikel, at han vejer 43 kilo. Viiiiiiildt!  næh han vejer vidst 58 kilo men José Rujano vejer vidst kun 43 kilo i kamp form
Jeg hørte i ham være mopset over, at han vejede 59 kg. Han ville på seriøs slankekur 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Ham og moreau er dem jeg er 100% sikre på er dopede.. Specielt Moreau!
Glem nu ikke Valverde! Lå nr. sidst (tror jeg) på et tidspunkt og endte vidst i/lidt udenfor top 10.. Jeg hørte i ham være mopset over, at han vejede 59 kg. Han ville på seriøs slankekur  omg!  Jeg vejer vidst 74, og vil TAGE PÅ! 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 15 Jul 2007, 22:44 af Zone 43 »
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Glem nu ikke Valverde! Lå nr. sidst (tror jeg) på et tidspunkt og vidst i/lidt udenfor top 10..
Hvad har det nu med dope at gøre? Det er jo ikke noget, de tager midt på ruten? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nibali
|
|
Jeg hørte i ham være mopset over, at han vejede 59 kg. Han ville på seriøs slankekur  ja lige inden touren kaldte han sig selv tyk og at han gerne ville tabe et kilo så han kom ned på sin kamp vægt
|
|
|
|
|
|
DYDERNE- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Hvad har det nu med dope at gøre? Det er jo ikke noget, de tager midt på ruten?  De har (/havde) sikkert puttet noget i hans vand 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Hvad har det nu med dope at gøre? Det er jo ikke noget, de tager midt på ruten?  Hvorfor tror du ellers der var så mange kamera udfald idag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|