home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 490 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FLYTTET: Hvor langt?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: FLYTTET: Hvor langt?  (Læst 7113 gange)
gerre
Førsteholdsspiller

Sv: FLYTTET: Hvor langt?
« Svar #15: 02 Jan 2006, 23:58 »

jeg er vist nået til december måned i sæsonen 2011/2012.

jeg plejer ikke at komme særlig langt da jeg ofte mister interessen for spillet men engang imellem så får jeg nogle spil hvor det bare er sjovt og jeg kan ikke slippe spillet

LosCules
Gæst

« Svar #16: 03 Jan 2006, 04:27 »

Er i gang med to spil lige pt.

CFC og Barcelona, og jeg er henholdsvis nået til år 2009 og år 2007

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #17: 03 Jan 2006, 04:40 »

Pt er jeg i sommeren 2018 i et spil, er dog arbejdsløs, startede ud i Doncaster, førte dem til The Championship, hvor jeg dog blev fyret midt i 3 sæson, røg så til Uniao Madeira i den portugesiske 2 division, førte dem op i den bedste række og kom bl.a. i UEFA cuppen, hvor Tottenham blev besejret, hvilket var rimeligt stort for sådan et lille hold, det blev til 5 sæsoner i Madeira, hvorefter jeg skiftede til Schalke, i slutningen af sæsonen, de lå nummer 4 og jeg blev så nummer 3 og nåede lige nøjagtig med i CL med dem, sæsonen efter blev jeg mester med Schalke og skiftede efter sæsonen til Milan, hvor jeg dog kun var i 3 måneder, så fik jeg nok. Så kom jeg til Lyon, som jeg førte til 4 pokaltitler, 2 franske super cuppe, 1 europæisk supercup, 1 UEFA cup titel og 3 franske mesterskaber. Efter et par mislykkedes forsøg på at vinde CL, valgte jeg i foråret 2018 at sige op som Lyon manager. Ny arbejdsgiver blev QPR i England, men det blev en kort fornøjelse, seks timer efter ankomsten til London, var jeg fløjet igen, og nu er jeg så på jagt efter nyt job, pt. er Aston Villa mest sandsynlige nye arbejdsgiver. Mens alt dette har forgået har jeg også været landstræner for Australien, USA og England, dog ikke med større succes....

Gosser
Manager

« Svar #18: 03 Jan 2006, 07:50 »

Pt er jeg i sommeren 2018 i et spil, er dog arbejdsløs, startede ud i Doncaster, førte dem til The Championship, hvor jeg dog blev fyret midt i 3 sæson, røg så til Uniao Madeira i den portugesiske 2 division, førte dem op i den bedste række og kom bl.a. i UEFA cuppen, hvor Tottenham blev besejret, hvilket var rimeligt stort for sådan et lille hold, det blev til 5 sæsoner i Madeira, hvorefter jeg skiftede til Schalke, i slutningen af sæsonen, de lå nummer 4 og jeg blev så nummer 3 og nåede lige nøjagtig med i CL med dem, sæsonen efter blev jeg mester med Schalke og skiftede efter sæsonen til Milan, hvor jeg dog kun var i 3 måneder, så fik jeg nok. Så kom jeg til Lyon, som jeg førte til 4 pokaltitler, 2 franske super cuppe, 1 europæisk supercup, 1 UEFA cup titel og 3 franske mesterskaber. Efter et par mislykkedes forsøg på at vinde CL, valgte jeg i foråret 2018 at sige op som Lyon manager. Ny arbejdsgiver blev QPR i England, men det blev en kort fornøjelse, seks timer efter ankomsten til London, var jeg fløjet igen, og nu er jeg så på jagt efter nyt job, pt. er Aston Villa mest sandsynlige nye arbejdsgiver. Mens alt dette har forgået har jeg også været landstræner for Australien, USA og England, dog ikke med større succes....

Det lyder som et rigtig godt spil! Thumbs Up

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #19: 07 Jan 2006, 09:53 »

Hvorfor skred du så hurtigt fra Milan og QPR? Det er vel ikke optimalt at få Schalke, Lyon og Milan, for derefter at gå til QPR og nu at håbe på Aston Villa? Hvad siger din reputation?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Well
Ynglingespiller

« Svar #20: 07 Jan 2006, 12:11 »

lige nu er jeg kun i sæson 2 med Cambridge

Jeg plejer at stoppe med et spil når jeg har vundet det meste - spiller jo små hold fra conference league og plejer at stoppe når jeg har vundet CL og PM.

Det plejer at tage 7-8 sæsoner (denne gang tager det nok måske lidt længere da jeg misede oprykningen i første sæson på at have alle 4 målmænd skadede i oprykningssemifinal en hehe  Skuffet

Intet som fm2008 på en duo 8400 @ 3500 mhz med 4 gb dual ram Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #21: 07 Jan 2006, 12:15 »

Tror også du finder at det tager længere end 7-8 sæsoner i FM06, da det er væsentligt sværere/mere realistiskt end FM05 Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Well
Ynglingespiller

« Svar #22: 07 Jan 2006, 12:19 »

Tror også du finder at det tager længere end 7-8 sæsoner i FM06, da det er væsentligt sværere/mere realistiskt end FM05 Smiley

Tog det ikke med morecambe - men ok de har jo også 26000 siddepladser fra start hehe  Thumbs Up

Intet som fm2008 på en duo 8400 @ 3500 mhz med 4 gb dual ram Smiley

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #23: 07 Jan 2006, 15:04 »

Jeg nu lige kommentere mit spil selv om jeg rent faktisk har haft skrevet kort om det. Men nu er jeg lige på nettet i dag, for en kort bemærkning pga flytning og har ikke fået net det nye sted endnu.

Som jeg har beskrevet i mit foregående indlæg, som måske ikke sagde så meget omkring hvordan jeg har spillet, jeg læste så newcastles illoyalitet overfor sine arbejdsskiver og derfor tænkte jeg hallo , der er en der måske ikke bevidst spiller som mig, men måske bare gør det for spændingens skyld eller udfordringen.

Jeg starter fra begyndelsen , det er det mest logiske.

Jeg startede i BIF, som jeg i første omgang kørte 2 sæsoner, hvor jeg vandt 2 mesterskaber og en Landspokalturnering, og så en Royal League og var Finalist engang, plus jeg yderligere kom i Uefa Kvartfinalen det første år, og CL kvartfinalen det andet år. Midt i 2. sæson, havde jeg skaffet et så godt reputation at Berlucsoni ville have mig til Milano, og jeg har det sådan, har jeg startet et arbejde jeg kan se der kan bygge videre på for en evt afløser så vil jeg ikke stoppe før sæsonen er slut, og det var så derfor mit krav til Milan, det ville berlusconi ikke hører tale om, og til sidst afbrød jeg forhandlinger. Samme Berlusconi kom 1½ måned før sæson afslutning og tilbød denne gang at jeg skulle overtage jobbet efter sæsonen, det sagde jeg ja til.

Jeg kom til Milan, tiltrak nogen spillere som havde en vis standard som berlusconi så som værdige, jeg synes det var fint med alle de penge, men jeg nægtede at handle konstant under ordre og få dikteret min 1. holdstruppe, som sagt så gjort, Chelsea havde fyret Mourinho fordi klubben endnu ikke havde vundet et mesterskabet, og i vinterpausen lå de nummer 6 - 13 point efter liverpool , jeg tog det som en udfordring, da man ikke kan komme uden om at chelsea har et godt hold.

Det lykkedes mig at få dem op på 2. pladsen og faktisk mulighed for mesterskab i sidste runde, med en sejre over Liverpool, som havde 1 point mere end mig. Jeg blev rundbarberet af Liverpool og tabte 1-5 , så kan man snakke om Off Day, nogen dage senere var jeg kommet i klubbens første CL finale nogen sinde, og vi snakker her om 3. sæson, der trak liverpool det længste strå igen. Jeg vandt dog Fa cuppen , så en titel var i hus - 3 sæsoner , 2 mesterskaber og 2 Pokal Turneringer, det gav mig en ide midt i spillet, som gik ud på at jeg enten stoppede i en klub efter en sæson uden titler, eller hvis jeg skaffede en titel, det vil kort sagt sige, jeg havde mere eller mindre 1 sæson til det hele. Afhængig af hvornår jeg blev ansat. Efter 2. sæson hvor der var kollektiv off season for Chelsea, nåede jeg at vinde Liga Cuppen, og fik en skuffende 10. plads.

Jeg blev fyret. 4 Dage senere tog jeg til Gremio i Brasilien, men her var det endnu mere grotesk, det flød med Talenter, men uanset hvad brasilianere har ikke nogen disciplin eller flair for indlæg osv, og da hele mit spil er baseret på hurtige winger blev dette ikke helt den store succes ud over jeg har samlet den største talentliste når jeg engang starter på ny. Fordi samtlige spillre på holdet var spillere der var med fra starten af spillet. Det lykkedes mig lige at tilspille mig en 11 plads. Jeg nåede spille gruppespillet i Camponato Capucho, men da jeg nåede til Februar, mente jeg ikke jeg vil kunne finde nogen taktiske egenskaber der ville hjælpe mig i fremtiden, så jeg trak mig tilbage. 4 Dage senere, bare for at få et job, tog jeg til Aab, fik hevet dem op fra en 8 plads til en 4. plads , men min Gamle Klub Brøndby, havde siddet på det mesterskab og var ikke til at skyde finger igennem.

Men jeg nåede at få samlet en masse unge spillere til klubben og 13 af de 16 spillere var stamspillere og spillere der var med til at vinde det første mesterskab efter Brøndbys Dominans i de foregående 8 år.

Her var jeg iøvrigt kun træner i 8 måneder, så ville jeg prøve noget jeg ikke har prøvet siden CM 3 , og det er at være træner for FCK. Overtog dem i Oktober 2011, sagde op i år 2012 Intet fungerede, intet wing spil, kort sagt håbløst, jeg forlød klubben i April 2013 på en 5 plads, men noget gik galt,fordi da sæsonen var overstået havde den nye træner ikke formået at gøre det bedre end mig, han tabte 12 ud af 14 kampe og FCK røg ned.

I mellemtiden tog jeg tilbage til Sydamerika, og denne gang argentina, de har lidt mere forstand på Fløjspil , og det gav pote. Jeg overtog holdet. Den 28 April  2012, og de var på daværende tidspunkt nummer 4 i den Argentinske Premier Division og i den sydamerikanske cl og sydamerikanske "Uefa cup" , der spiller mesteren i, i sydamerika. Allerede den 27.6-2012 vandt jeg den sydamerikanske CL , og de var blot i 2. runde da jeg overtog holdet, så det var ikke fordi jeg overtog dem i finalen eller noget. Det var faktisk min første internationale titel, men jeg havde mod på mere, kunne se selv om jeg ikke blev forårsmester så havde jeg et hold jeg ville kunne vinde det hele med. Det lykkedes mig at blive Eftårsmester og Forårsmester sæsonen efter og samtidigt vinde den lille cl "Uefa Cup".

21.7.2013 sagde jeg op, da sæsonen var færdig og havde netop afsluttet sæsonen, endda med et mesterskab, men pga fansene har set sig utilfredse med mine indkøb bla osv resultat mæssigt var River bedst i mange år, men når man begynder at have fanse der er skepsiske over for en og har nedsat en komitet der skal prøve at få mig fyret, så vælger man at smutte.

Jeg valgte noget utradionelt, og ikke pga lønnen eller noget, men ganske enkelt at komme væk fra presset og alt det postyr. Så jeg søgte til vores Naboer nord på , og det var Frederikstad, som var så "Heldige" at få mig på en kontrakt der gav mindre end man får i en klub som Herfølge. Det lykkedes mig at få sammenspillet holdet og vinde Pokalturneringen.

13.07-2014 sagde jeg stop efter sæsonen , selv om jeg måske godt kunne bygge videre på det, men jeg fik min titel og måtte videre for ikke at få ødelagt mit Continental  Reputation som kunne give mig hurtigt adgang til større klubber igen. Valget faldt på Bologna, en spændende klub, med en masse talenter. Jeg lade godt ud og lå på en 6 plads i vinterpausen. Men noget trak mig, en anderledes klub og jeg søgte i job oversigten og kunne se Salt Lake søgte ny træner .. USA det er stedet, og til en klub der aldrig har været så meget i en finale. I noget som helst hverken lokalt eller internationalt. Der fik jeg beskeden byg et nyt hold op og investere i nye spillere, som sagt så gjort, det var noget af en udfordring når man har minus 2 millioner i egenkapital og ingen transfer indtægter, eneste mulighed for at få spillere er via Draft, og det lykkedes mig at få en Ungarnsk Forsvar, en der ville kunne være med i Superligaen på mellem niveau , men det var det bedste kort jeg havde på hånden i forsvaret, den offensive fungerede perfekt med en Græsk Angriber som var 27 år og lige udtaget til sin første landskamp osv .. Og for at gøre en lang historie kort, så vandt jeg US Open Cup, og MLS. Hvordan jeg bar mig af, aner jeg ikke. Det gjorde min lyst til at prøve kræfter af i sæsonen efter, fordi nu måtte der da være lidt mulighed for spiller køb, men ag, til trods for jeg skulle CONCACAF Gold Club Cup, var der IKKE nogen penge, jeg nægtede at arbejde under disse vilkår og sagde op. 3 Dage senere overtog jeg Benfica, de var i 10 spillerunde, det vil sige der var 18 igen, og der var 18 point op til ubesejret porto, jeg tog chancen og tænkte kan jeg bare få dem i top 4, plus jeg ved Portugal kan min taktik spilles i. Jeg lavede det umulige, jeg hentede 18 point, mødte Porto i Sidste spillerunde og slog dem med 4-1 , det var præcis det modsatte der var sket med Chelsea 7 år før hvor jeg havde halet ind, men blot tabte i sidste kamp mod nummer 1. Så nu var jeg portugisisk mester. Jeg var fast besluttet på holdet var exceptionelt og jeg ville nu slå mig ned. Men af en eller anden årsag, holdte den tanke ikke længe, da Malaysiske Melaka Telekom, og nykåret i Indonesien kom og tilbød en kontrakt, jeg så ingen anden udvej end at tage denne udfordring, og min første opgave nu er deres Malaysia Cup. Og PT har jeg vundet 3 ud af 4 kampe og fører min gruppe, om denne cup tæller for noget i hall of fame må tiden vise. Men synes selv jeg nok har faret mest rundt og jeg forsætter til jeg har nummer 1 på World of Hall Off Fame, ja det kunne måske være muligt ved at blive i samme klub, men hvor er udfordringen samtidigt her.

Angående Landshold er det blevet til Rusland i 2 x 4 års periode. Glippede 2 EM slutrunder, men kom i VM kvartfinalen mellem de 2. Jeg sagde så stop da jeg ikke mente jeg kunne hive mere ud af de bedste russiske spillere, så blev jeg træner for Syd Afrika, det holdte i knap 4 måneder, så havde jeg ikke overskud til at skulle lede efter en ordentlig Talentmasse, til African Nation Cup. Så var det Tjekkiet, dem kom jeg til VM med, hvor målet var VM Kvartfinalen, og jeg røg ud i gruppespillet med dårligere målscore end Togo, og så overtog jeg Frankrig efter VM , hvor jeg kørte igennem EM kvalen med 11 sejre og 1 Uafgjort, med et hold der havde en gennemsnits alder på ca 30, så jeg satte en effektiv scouting igang så jeg havde spillere til VM kvalen efter EM, men skulle jeg kunne bruge dem krævede det jeg vandt EM, og jeg var i pulje med Tyskland, Rumænien og Holland, meget svær gruppe også for Frankrig, og jeg lagde også ud som jeg ikke måtte med et nederlag til tyskland. Jeg gik dog videre med 2x 4-2 sejre over Holland og Rumænien, i 1/4 finalen slog jeg Spanien, som var regerende Europa Mester, i Semifinalen i en hæsblæsende kamp nogensinde set, 10-6 i Ordinær spilletid, til min fordel. Modstanderen var nok det stærkeste landsholdet i spillet PT. I finalen mødte jeg England. Kampen Endte 4-1 til min fordel, og jeg er derfor nu gået igang med opbygningsfasen, bla fordi Squallici, Mexes, Frey, Patrice Evra alle er for Gamle, sidste nævnte træk sig dog fra Landsholdet efter EM Slutrunden. Men nu er VM holdet nede på en gennemsnits alder på 25, og alderen vil falde efterhånden som jeg kommer hen mod VM slutrunden og de gamle stille og roligt bliver siet fra.
« Seneste Redigering: 07 Jan 2006, 16:07 af Svend Rugaard » Logged

Thore
Manager

« Svar #24: 07 Jan 2006, 16:18 »

Det lyder sku som et spændende spil, gad godt min computer kunne køre med mange liga'er.
Syntes det lidt af glæden væk når man skal vente 10 min. hver gang man skal til en ny dag.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #25: 08 Jan 2006, 06:31 »

Hvorfor skred du så hurtigt fra Milan og QPR? Det er vel ikke optimalt at få Schalke, Lyon og Milan, for derefter at gå til QPR og nu at håbe på Aston Villa? Hvad siger din reputation?

Med Milan fik jeg knap 2 mia danske kroner til spillere, de blev brugt alle sammen på 11 nye spillere, så jeg endte op med et, hvad jeg vil kalde, mega superhold, men da sæsonen begyndte var de bare et stort flop, den ene var dårligere end den anden, og efter 4 måneder fik jeg nok.

QPR overtog jeg 4 kampe før slut, de lå til nedrykning og jeg tabte første kamp med dem, hvorefter de var sikker på nedrykning, så ja, jeg stak halen mellem benene og flygtede som den kryster jeg nu engang er.

Men jeg er siden hen ikke endt i Villa, som jeg ellers bebudede, er endt i Celtic, som jeg i første sæson førte til the treble, nu venter jeg så på at komme igang med sæsonen 2019/20...

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #26: 09 Jan 2006, 03:22 »

2 sæsoner i Celtic 8 titler, heriblandt 5 skotske pokaltitler, 2 mesterskaber og mit første CL trofæ, meget godkendt Opstemt

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #27: 09 Jan 2006, 23:23 »

Ja så var det tid til at komme videre, efter de 2 guldsæsoner i Celtic, er turen nu gået til det sydtyske. 1860 München er blevet min nye arbejdsgiver Opstemt

wirenfeldt
Gæst

« Svar #28: 09 Jan 2006, 23:57 »

Du er satme kommet rundt omkring Opstemt Kunne vi se nogle screenshots, evt. ? Og se hvordan det går med spillere som er på topplan nu? Er nogle blevet trænere? Og hvordan går det med rige og gode klubber fra nutiden? Smiley ville være sjovt at se, synes jeg ..  Cool

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #29: 10 Jan 2006, 00:49 »

Du er satme kommet rundt omkring Opstemt Kunne vi se nogle screenshots, evt. ? Og se hvordan det går med spillere som er på topplan nu? Er nogle blevet trænere? Og hvordan går det med rige og gode klubber fra nutiden? Smiley ville være sjovt at se, synes jeg ..  Cool

De fleste nuværende stjerner er blevet coaches eller asistant manager, jeg havde f.eks. van Bommel som assistent i Celtic, men også Steven Gerrard, Ashley Cole og Gavel Givet i trænerstaben. Klubmæssigt er der sket forandringer, Man Utd og Milan er f.eks. sjældent med i CL. Favoritterne til sidste års CL var Celtic, Lyon, Porto og Parma, så det er meget de mellemstore klubber der er kommet frem...

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010