home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1291 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  PC Spil
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 28 Udprint
Forfatter Emne: PC Spil  (Læst 83569 gange)
Philips
Gæst

Sv: PC Spil
« Svar #360: 10 Okt 2010, 07:00 »

både GTAI og GTAII kan hentes gratis på rockstargames hjemmeside specielt etteren er ovveraskende underholdene og fylder ikke noget

Dusty78DK
Manager

« Svar #361: 13 Dec 2010, 16:11 »

Har kige købt Borderlands - ret fedt selv når man spiller single

Jeg har også købt en af de officielle spiludviddelser (Zombie Island). Men hvordan kommer jeg til at spille den?

Gungner
Gæst

« Svar #362: 13 Dec 2010, 16:28 »

Spiller kun FM11 og TEW2010 på min pc. Ellers bruger jeg min Playstation til spil.

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #363: 02 Jan 2011, 16:46 »

Hey nogen der ved om kan få NFL Head Coach 09 til PC?

Kan kun finde det til PS3 og Xbox på amazon...

PS hvis der findes en nyere udgave af spillet så skriv det lige  Rullende Øjne

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #364: 02 Jan 2011, 16:49 »

Hey nogen der ved om kan få NFL Head Coach 09 til PC?

Kan kun finde det til PS3 og Xbox på amazon...

PS hvis der findes en nyere udgave af spillet så skriv det lige  Rullende Øjne

Der findes ikke en nyere version, og nej den er kun til ps3 og xbox det orginasle nfl head coach fra 2006 er også til pc.

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #365: 02 Jan 2011, 17:21 »

Okay tak  Smiley

Skipper
Gæst

« Svar #366: 20 Feb 2011, 22:08 »

Jeg vil bare lige skrive om de 2 nyeste spil jeg har bestilt Grin

I marts måned modtager jeg Shogun Total war, et spil jeg har tårnhøje forventninger til, og jeg regner ikke med at blive skuffet. Strategi spil af højeste skuffe.
Også i marts måned modtager jeg Homefront, et action spil der foregår i USA anno 2027, hvor et splittet USA der er ødelagt af den økonomiske krise, er blevet besat af den Kommunistiske stormagt (wait for it) Korea!. Grunden til jeg tror det her spil bliver helt exceptionelt godt, er fordi vi er lovet at vi vil se den grimme side af krig. Citat af en af designerne: Om du er Koreaner, amerikaner, modstandmand eller russer vil du komme til at opleve krigens sande væsen og gøre nogen ting så du nok vil sidde med en grim smag i munden bagefter  Djævel.
Ikke helt ordret, da jeg ikke lige har artiklen liggende, men essensen er rigtig. Hvis det lever op til mine forventninger, og ikke bare blive ligesom den vattede lufthavns scene i Modern Warfare 2, står vi nok over for et af årets bedste spil Thumbs Up.

Men nu må vi jo se, og man må jo også tænke på at følgende spil også kommer i år, Duke Nukem, Elder scrolls 5 skyrim, diablo 3 (forhåbentligt) og ikke mindst FM12 Grin

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #367: 20 Feb 2011, 22:40 »

Jeg vil bare lige skrive om de 2 nyeste spil jeg har bestilt Grin

I marts måned modtager jeg Shogun Total war, et spil jeg har tårnhøje forventninger til, og jeg regner ikke med at blive skuffet. Strategi spil af højeste skuffe.
Også i marts måned modtager jeg Homefront, et action spil der foregår i USA anno 2027, hvor et splittet USA der er ødelagt af den økonomiske krise, er blevet besat af den Kommunistiske stormagt (wait for it) Korea!. Grunden til jeg tror det her spil bliver helt exceptionelt godt, er fordi vi er lovet at vi vil se den grimme side af krig. Citat af en af designerne: Om du er Koreaner, amerikaner, modstandmand eller russer vil du komme til at opleve krigens sande væsen og gøre nogen ting så du nok vil sidde med en grim smag i munden bagefter  Djævel.
Ikke helt ordret, da jeg ikke lige har artiklen liggende, men essensen er rigtig. Hvis det lever op til mine forventninger, og ikke bare blive ligesom den vattede lufthavns scene i Modern Warfare 2, står vi nok over for et af årets bedste spil Thumbs Up.

Men nu må vi jo se, og man må jo også tænke på at følgende spil også kommer i år, Duke Nukem, Elder scrolls 5 skyrim, diablo 3 (forhåbentligt) og ikke mindst FM12 Grin
Det bliver et ganske godt år hvad angår PC og konsollerne. Har overvejet at købe Shogun men det bliver nok bare ved overvejelsen i første omgang. Homefront har jeg hørt en masse godt om, og det bliver nok købt før eller senere. Er dog en smule træt af de utallige fps på markedet snart, men det er åbenbart hvad folket ønsker.

Duke Nukem har en fantastisk og humoristisk trailer, men bliver nok et spil jeg undgår med vilje for at gøre plads til et par andre titler.

Elder scrolls vil jeg meget gerne prøve, har absolut intet erfaring med den serie og kunne godt tænke mig at vide hvordan det er? Indtil videre ser Dragon Age 2 ud til at blive mit "rpg" spil i år.

Diablo III er jo også et must til spil hylden, men er det sikkert at det kommer i år?!

Men på PC ser Dragon Age 2 samt Homefront til at blive mine køb. Med hensyn til konsol er kun Uncharted 3 100% sikker.  Opstemt

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #368: 20 Feb 2011, 23:09 »

Diablo III er jo også et must til spil hylden, men er det sikkert at det kommer i år?!

Blizzard har lige udtalt at de har sat et mål der hedder slutningen af 2011 skulle det udgives. Så jeg tror du kan være ret sikker på at det kommer i år. Og det er selvfølgelig et spil der skal købes !

Lige et udklip her fra interview :

Der bliver spurgt om vi kan forvente Diablo 3 til vores pc i år?

We really, really hope so. That's our goal. Our goal is to get there. But you know, at the end of the day, we are going to get it right. That's more important.

Rob Pardo, Blizzard Entertainment

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #369: 21 Feb 2011, 12:31 »

Ud fra den udtalelse ville jeg nok nærmere konkludere at det ikke kommer i år. Blizzard plejer at tage den tid det tager, også hvis det betyder forsinkelser, hvilket det ofte gør.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #370: 21 Feb 2011, 12:34 »

Tror sgu ikke det kommer i år, det har de jo sagt i ti år nu Wink

Skipper
Gæst

« Svar #371: 21 Feb 2011, 15:01 »

Elder scrolls vil jeg meget gerne prøve, har absolut intet erfaring med den serie og kunne godt tænke mig at vide hvordan det er? Indtil videre ser Dragon Age 2 ud til at blive mit "rpg" spil i år.

Elder scrolls er det ultimative inden for First person adventure rollespil. Fantastisk grafik, fantastiske baner og en fantastisk måde at personalisere sine characters på. Og den eneste fejl jeg syntes der var ved elder scrolls 4, som var at monstrerne leveled op sammen med 1, det bliver lavet om i 5eren. Thumbs Up
Kan også oplyse at Elder Scrolls 5: Skyrim, bliver indspireret meget af nordisk mytologi, og et nyt koncept de har lavet, der hedder tilfældigheds konceptet, gør at det bliver mege awesome. Lad mig forklare, hvis du går hen til person og slår ham ihjel og bliver opdaget, kan det være han har en bror i den anden ende af landet. Denne bror samler så nogle venner og drager ud for at smadre en, se det er awesome Thumbs Up Udover det er der også drager, som i følge chefdesigneren, på ethvert tidspunkt kan dukke op Opstemt

Fernando
Gæst

« Svar #372: 05 Mar 2011, 12:55 »

Hej alle. Smiley

Vil bare høre om det kommende Diablo III kommer til at koste penge månedligt altså ligsom World of Warcraft?

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller

« Svar #373: 05 Mar 2011, 13:16 »

skal ikk kunne sige om det gør .. men det tror jeg.. det er jo blizzard vi snakker om:D

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #374: 05 Mar 2011, 13:44 »

Det er jeg ret sikker på at det ikke gør.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 28 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010