home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 465 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Can You Make It ? - Duellen : Berendt vs John Spurs
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Can You Make It ? - Duellen : Berendt vs John Spurs  (Læst 11158 gange)
wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Can You Make It ? - Duellen : Berendt vs John Spurs
« Svar #15: 23 Maj 2007, 12:59 »

Hehe spændende Wink
Ved sgu ikke hvem jeg hepper på, så go John Berendt Opstemt
Haha! Fed kommentar! Jeg krydser fingre for jer begge! Smiley
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Can You Make It ? - Duellen : Berendt vs John Spurs
« Svar #16: 23 Maj 2007, 14:52 »

De skifter vel hvis muligheden byder sig og hvis det er muligt at vinde trofæer med den pågældende klub..  Thumbs Up

Det er helt rigtigt... vi må skifte som det passer os... ingen regler her...
Logged


Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Can You Make It ? - Duellen : Berendt vs John Spurs
« Svar #17: 24 Maj 2007, 16:34 »


Denne her blog vil jeg se frem til ligesom alle andre Peace
Held og lykke til jer begge.. og kom så i gang Opstemt
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

mrfair
Gæst
 
Sv: Can You Make It ? - Duellen : Berendt vs John Spurs
« Svar #18: 25 Maj 2007, 11:19 »

Vi vil gerne snart se noget kød.
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Can You Make It ? - Duellen : Berendt vs John Spurs
« Svar #19: 25 Maj 2007, 15:17 »

jeg snakker lige med John om, hvor vidt i skal have lov til at se vores truppper Peace
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Can You Make It ? - Duellen : Berendt vs John Spurs
« Svar #20: 25 Maj 2007, 22:57 »

så kom der da lidt kød fra min side... Smiley se mere HER
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Can You Make It ? - Duellen : Berendt vs John Spurs
« Svar #21: 26 Maj 2007, 01:10 »



Coupe de Champions Trophy
Sæsonens første kamp – altså efter træningskampen – sted mellem mestrene og pokalvinderne. Det vil sige mit Olympique Lyonnais hold mod Paul Le Guens PSG hold, og det blev min første pokal, da vi med en sikker 3-1 sejr sikrede os sæsonens første trofæ.

Mål: Baros, Ben Arfa, Benzerma

Ligaen
I ligaen skulle det også vise sig at vi fik let spil – vi startede med at sætte ny rekord med 12 kampe uden nederlag inden vi på udebane mødte PSG som vi lige havde besejret i Coupe de Champions Trophy, men på Parc des Princes fik de revanche, da de kunne juble efter en sejr på 2-0 – i en kamp hvor vi fik to mål annulleret.
Efter her kom vi igen tilbage i en god stime, og vi skulle helt hen til en kamp for de unge drenge(Syv U18 spillere spillede hele kampen), da vi måtte give fortabt med et 1-0 nederlag til Saint-Etienne.
Men det endte med et sikkert mesterskab, da vi med 20 point ned til rækkens nummer to kunne fejre det sjette mesterskab i træk, da der manglede 5 kampe. I de sidste fem kampe fik U18 holdet lov til at spille kampene, hvilket resulterede i tre nederlag, to sejre(2-1 hjemme mod Sochaux og 2-0 hjemme over Sedan) – Holdet til de sidste fem kampe havde en gennemsnitsalder på 18,36 år med Fred som den ældste med sine 23, men Sultan Cem var den yngste med sine 16 år.

Kåringer i Coupe de La lique – som vi vandt
Årets spiller: Hatem Ben Arfa
Mest lovende spiller: Fred
Sæsonens manager: John Petersen
Sæsonens stjernehold: Michael Lamey, Ron Vlaar, Hatem Ben Arfa, Mathieu Bodmer, Fred og Dawid Janczyk i startopstillingen, Alberto Zapater på bænken.
Årets topscorer: Fred – 26 mål
Årets mål: 1. Fred(vs Monaco), 2. Janczyk(vs Monaco), 3. Baros(vs Toulouse)
Årets hold: Michael Lamey, Ron Vlaar, Hatem Ben Arfa, Mathieu Bodmer, Fred og Dawid Janczyk i startopstillingen, Alberto Zapater på bænken.

Coupe de France
I Coupe de France nåede vi kun to kampe inden vi måtte takke af. Vi startede med en sejr på 2-0 over Caen i turneringens niende runde, men da vi i tiende runde mødte Strasbourg hjemme på Stade de Gerland, så måtte vi sige farvel til denne turnering. Et nederlag på 6-4 var hvad der satte en stopper for os – i en kamp vi førte 2-0, 3-2 og 4-3 inden det lykkedes Strasbourg med to mand i overtal at udligne i overtiden. I den forlængede løb vi tør for kræfter, og Strasbourg sikrede sig med to kasser en 6-4 sejr.

Coupe de La lique
Det blev kun til en enkelt kamp i Coupe de La Lique da Bastia hurtigt overraskede med en sikker 2-0 sejr. Dermed var denne turnering allerede slut.

Champions League
Årets Champions League var et af vores store mål, og da vi lagde ud i gruppespillet med først en 3-0 sejr hjemme over Arsenal og siden en 7-0 sejr ude over de tjekkiske mestre Slovan Liberec, så var linien ligesom lagt for videre deltagelse i turneringen. På udebane mod Anderlecht fik vi dog kun uafgjort, inden Arsenal satte os til vægs på Emirates Stadium med en 4-0 sejr. Vi kom videre fra gruppe på puljens andenplads, og i 1. knockoutrunde skulle vi stå overfor Inter i en meget svær kamp. Vi startede hjemme på Stade de Gerland, og efter en voldsomt imponerende indsats kunne vi fejre en 5-0 sejr over de italienske mestre. Returkampen endte 1-0 til Inter, men vi kunne ikke skjule vores glæde over den samlede sejr. I næste runde ventede Arsenal, og det blev vores stopklods, selvom vi nede 4-0 på Emirates Stadium fik kæmpede os tilbage til 4-3, og dermed stod med gode kort, så måtte vi stadig sige farvel, da det lykkedes Arsenal at besejrer os med 2-1 på Stade de Gerland. Endnu en skuffende pokalturnering.
Efter turneringen blev Juninho kåret til turneringens næstbedste spiller, mens Fred var det næstmest scorende i turneringen.
Til turneringens hold blev følgende af vores spillere udtaget:
Juninho, Ben Arfa og Fred starter alle inde
På bænken fik vi Coupet, Bonnet og Janczyk.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niko
Gæst
 
Sv: Can You Make It ? - Duellen : Berendt vs John Spurs
« Svar #22: 26 Maj 2007, 08:00 »

Det går skam godt John Spurs Wink
Tilykke med alle dine priser Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Can You Make It ? - Duellen : Berendt vs John Spurs
« Svar #23: 26 Maj 2007, 10:27 »

Det går skam godt John Spurs Wink
Tilykke med alle dine priser Smiley

Jo tak - i ligaen var det en ok sæson, mens jeg er skuffet over pokalturneringerne, men så der jo bare noget at rette op på i næste sæson. Intet er skidt uden det er godt for noget Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Can You Make It ? - Duellen : Berendt vs John Spurs
« Svar #24: 27 Maj 2007, 17:53 »

Hej John! Ser ud som om du er en sæson foran? og er det bare mig, eller har du forladt Frankrig?  Smiley
Glæder mig til at hører om de anden sæson! Jeg regner med at spille min første færdig idag!
Logged


Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Can You Make It ? - Duellen : Berendt vs John Spurs
« Svar #25: 27 Maj 2007, 18:04 »

Hej John! Ser ud som om du er en sæson foran? og er det bare mig, eller har du forladt Frankrig?  Smiley
Glæder mig til at hører om de anden sæson! Jeg regner med at spille min første færdig idag!

Det lader til at han er i Bayern...
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Can You Make It ? - Duellen : Berendt vs John Spurs
« Svar #26: 27 Maj 2007, 18:05 »

@ Bademesteren - Tror heller ikke er noget dumt valg, Bayern er nok det stærkeste hold i Tyskland på flere punkter.
Logged


Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Can You Make It ? - Duellen : Berendt vs John Spurs
« Svar #27: 27 Maj 2007, 18:34 »

@ Bademesteren - Tror heller ikke er noget dumt valg, Bayern er nok det stærkeste hold i Tyskland på flere punkter.

Nix. Det er og bliver Schalke! Men spændende klub-skifte alligevel Smiley
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Can You Make It ? - Duellen : Berendt vs John Spurs
« Svar #28: 27 Maj 2007, 18:57 »

@ Blackhawk - Har selv et meget dårligt forhold til Bayern, det jeg mener er bare at de måske har lidt bedre trup, omdømme, og økonomi Wink
Logged


Møller
Gæst
 
Sv: Can You Make It ? - Duellen : Berendt vs John Spurs
« Svar #29: 27 Maj 2007, 19:21 »

Hører vi noget fra Berendt ? Peace

NICE sæson JS Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010