|
FCK88
|
|
1. Big Tasty(MCD) 2. Chips & Cola 3. Marabou Appelsin Krokant NAAAAAAAAAAAAAAIIII IIIIIIIIIZZZZZZZZZZ Z 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
njandersen
Gæst
|
|
Salagne  ?? total ynglings ord.. ligesom "Jublikum Publer"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KD_Væk
Gæst
|
|
1Kims tomat Skruer 2Bacon OHH 3En dejlig Fanta Og nogle nuggets
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
1. Farmors frikedeller - Naaaice 2. Burger - Sikke en frækkert! 3. TOAST! SPISER DET HVER ENESTE DAG!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
1. Welldone Pebberbøf med pebbersauce og fritter/skive kartofler 2. Boller i karry 3. Nachooooos 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
1. Farmors frikedeller - Naaaice 2. Burger - Sikke en frækkert! 3. TOAST! SPISER DET HVER ENESTE DAG!
Fy for helved! Min: 1. Tortillas 2. Fiskefilleter (farmors!) 3. Paella (stave?)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkel2306
|
|
1. Durum fra Sjælør:P 2. Chilimarineret kyllingebryst:P 3. Mexikansk.
Så er alt vidst sagt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SLEORT
|
|
Min top-1 må være Famses dyreragout. OUTSTANDING!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
freddiem
|
|
Der er kun én yndlingsspise og det er koldskål, alt andet er bare god mad 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
min er nu rettet efter at jeg fik det virkelig dårligt sidst da jeg spiste Dominos så nu er mine 1: MC Donalds - burgere og fritter  2: Boller i Karry - lækkert  3: Min mors Frikadeller med de nye sommer-kartofler - daejligt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosu_power
|
|
 Så ville jeg sQ gerne vide hvad folk på FM Freaks spiser  . Personligt kan jeg lave min top 3 sådan her... 1: Tortillas klar førsteplads  2: Tæt forfuldt af en dejlig kurdisk pizza  3: og sidst men ikke mindst lidt eksotisk, tun bøffer  Tror nu hvor vi går over til sommertid ser den sådan her ud... 1: Tortillas klar førsteplads  stadigvæk 2: Koldskål med jordbær  3: Og alt grillmad, bare godt med BBQ 
|
|
|
|
|
|
George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. 
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Min er den samme... Måske homemade istedet 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Min er den samme... Måske homemade istedet  Koldskåld og tortillas skal være hjemmelavet! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|