home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 812 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  En dansk opgave !
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: En dansk opgave !  (Læst 3523 gange)
Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
En dansk opgave !
« : 20 Maj 2007, 22:20 »

Dette er en dansk opgave jeg har skrevet, håber i kan lide den, dette er godtnok en anden del af den, har nemlig osse skrevet en 1'er. Den ligger jeg op senere, den ligger ikke på den her com. Historien skulle handle om skuffelse


Fodbold drengen 2 - Skuffelsens time

Nøj hvor var jeg træt, mig og holdet, ja og så Finn havde festet det meste af natten. Vi var jo blevet mestre med vores 3-1 sejr over Hvidovre. Jeg havde senere hen fundet ud af at der havde været en talentspejder og kigge i sidste kamp, han var meget interesseret, i mig og Alex. Han kom fra min yndlingsklub, Barcelona, tænk sig de ville have mig til Spanien og træne, altså bare på prøvetræning, så den kan se hvor god jeg egentlig er, men jeg er jo kun 13 år! Hvad mon mine forældre siger til det, de ved det jo ikke endnu.
Yes, jeg har lige snakket med mine forældre, de sagde ja. Jeg skal derned i påskeferien.
Det er jo min store drøm der går i opfyldelse, måske kan jeg få lov at se nogle af de store spillere. Men hvad nu hvis jeg ikke er god nok hvad hvis de vrager mig, ville jeg så blive skuffet eller bare stolt over at have været i Barca, og træne? Jeg ved det ikke men, det ser vi til den tid.
Jeg traskede rundt i skolegården, det var fredag og vejret var mørkt men uden regn, Alex råbte: ”Hey Ralle, glæder du dig.”  Alex skulle også med derned og træne. ”Ja selvfølgelig, hvad med dig?” Vi gik over mod fodboldbanen i gården. ”Helt vildt!” Alex var i løbet af sidste sæson gået hen og blevet min bedste ven, vi kendte hinanden ud og ind, og det hjalp os tit på banen. Vi kendte hinandens løbebaner, i de forskellige situationer. Resten af fredagen gik med tv, det var Lyngby der skulle møde AGF, vi så kampen oppe i klubben, lige før træning, Finn kom ind og hentede os alle. De fleste af os protesterede, da kampen lige var gået ind i det 76. Minut, og den var på sit højdepunkt. Det var en god træning i dag, Finn sluttede træningen med at samle alle drengene, han ville bare lige fortælle at mig og Alex skulle til Barca, på prøvetræning.
Jeg startede lørdagen med at spise en god portion havregryn, det gør jeg tit når jeg er nervøs. Vi skulle af sted kl. 14 fra Kastrup. Havde fået lov til at sidde sammen med Alex på vejen derned, min familie skulle selvfølgelig også med, de sad sammen med Alex’s forældre, og så hans lillebror. Han hed Lukas, og var slet heller ikke ringe til fodbold. Flyveturen derned tog ca. 2-2.5 time(r). Da vi kom der ned stod den talentspejder, som havde kigget på os i lufthavnen. ”Welcome, Welcome” Sagde han på lidt gebrokkent engelsk. Han talte ikke dansk, han var nemlig spanioler. Vi kørte ind forbi Camp Nou. Det var jo enormt, tænk sig at jeg måske havde en lille bitte chance for at komme til at spille der engang. Limousinen som vi var blevet hentet i kørte hen til Barca’s Fodbold skole, hvor vi skulle testes for første gang. Først skulle vi løbe 100 meter, for at teste vores hurtighed, Alex var hurtigere end mig, men jeg plejede da altid at være den hurtigste af os to?! Det så ud til at blive en dårlig dag for mig, Alex derimod præsterede som jeg aldrig havde set ham før han var meget mere løssluppen og fri end jeg var, jeg holdte mig til de samme finter hele tiden, og jeg var alt for utålmodig. Dagen endte og jeg havde det forfærdeligt, måske havde jeg forspildt mine chancer for at komme til at spille i en stor klub i udlandet. Det var den ene dag og kun den dag de skulle se hvad vi kunne resten af ugen, var det egentlig ferie.
Vi havde fået fribilletter til Barcelona - Real Madrid. Jeg glædede mig meget til kampen.
Både mig og Alex var Barca fans, og pga. vi havde været på prøvetræning, fik vi en trøje med vores navn og nummer, altså en Barca trøje.
Efter kampen, som for resten endte 2-1 til Barca, fik vi af vide, om klubben ville have os til Spanien og spille eller ej.       
Vi kom ind på direktørens kontor, Barca’s cheftræner var der sammen med den talentspejder som havde set os i Danmark, og så klubbens Direktør. Jeg var hamrende nervøs, sveden pilede ned af min nye Barca trøje. Alex tog det derimod rimelig roligt. Men han havde jo også klaret sig over alt forventning på banen. Direktøren rømmede sig kraftigt og min opmærksomhed gik fra kontoret til ham. Han snakkede spansk, mens en tolk der stod bagved oversatte. Han startede med Alex.
Minutterne gik, Alex blev skamrost af alle i lokalet. Ja selv tolken.
Så vendte direktøren hovedet mod mig, aldrig havde jeg været så nervøs. Sveden piblede fra mig.
Han roste mig i starten, men det kun for det video han havde set fra Danmark. Han mente jeg var en fantastisk fodboldspiller, ja næsten større end nogle af deres egne spiller.
Men så kom det, han mente ikke jeg var god nok under pres og det var en af de vigtigste, faktorer indenfor fodbold.
Skuffelsen vældede ind over mig, ja jeg vil endda påstå at der kom nogle dråber fra mine øjne, men de blandede sig med alt mit sved så man lagde ikke mærke til det.
Han fortalte mig at de ikke kunne bruge mig endnu, men hvis jeg lærte at håndtere presset ville de klart, overveje det.
Alex kunne de derimod sagtens bruge, og de smed faktisk en ungdomskontrakt frem til Alex. Han kiggede på den, men skubbede den så tilbage igen. Direktøren måbede ligeså gjorde hans familie og resten af folkene inde i lokalet, også gjorde han noget meget stort, og der begyndte jeg virkelig at græde så tårerne stod ned af kinderne på mig.
Alex: havde i sekundet før jeg begyndte at græde sagt : ”Tak for tilbuddet, jeg er meget beæret over det. Men, min bedste ven det er Ralle her, og ham vil jeg ikke flytte fra lige foreløbigt. Og så har jeg en perfekt træner derhjemme, og jeg føler jeg er alt for ung til at skifte. Men hovedsaligt er det fordi jeg ikke kan undvære Ralle.” Jeg kastede armene om Alex og begyndte at græde. Han havde lige afslået en kontrakt med mægtige F. C Barcelona pga. af mig! Det var stort tænkte jeg det var virkelig stort!   
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En dansk opgave !
« Svar #1: 20 Maj 2007, 23:07 »

Skriv da lige en kommentar, hvis i læser historien
Logged

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: En dansk opgave !
« Svar #2: 20 Maj 2007, 23:47 »

Det er lidt uoverskueligt uden nogen billeder eller afsnit....
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En dansk opgave !
« Svar #3: 21 Maj 2007, 00:31 »

Hold kæft en god historie.. smid lige 1'eren op når du engang får tid.. hvor mange afsnit er der Roxer? Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En dansk opgave !
« Svar #4: 21 Maj 2007, 15:24 »

Det er lidt uoverskueligt uden nogen billeder eller afsnit....
JA det ved jeg godt men er ikke så god til det !

Hvis du har lyst og tid må du da gerne kopiere historien og lave afsnit og sætte billeder ind  Thumbs Up
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En dansk opgave !
« Svar #5: 21 Maj 2007, 15:26 »

1'eren havde nogle krav, den skulle foergå i Kbh og det skulle være i 1970'erne  Wink
Logged

Kaas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En dansk opgave !
« Svar #6: 21 Maj 2007, 15:31 »

Mega nice historie. Synes ikke det gør så meget der ikke er billeder, men afsnit?!
Det skal der altså være . Ellers en rigtig god historie.
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En dansk opgave !
« Svar #7: 21 Maj 2007, 15:33 »

Her kommer 1'eren så ! Men husk kravene


Fodbold Drengen

Jeg slog øjnene op. Hvor var jeg.  Nåååå ja det havde jeg da helt glemt vi var jo flyttet i går, før havde vi boet på Amager, nu boede vi på Frederiksberg på Godthåbs vej. Det var en af lejlighederne, der lå på gaden, vi var rykket ind i. Nå jeg måtte vel også hellere se at komme op, jeg smed benene ud over kanten på min seng og gabte. Flyttekasserne stod nede i stuen, jeg boede på 1. sal sammen med min storesøster, Jennifer. Min mor var oprindeligt fra England og min far fra Danmark, derfor hed min storesøster Jennifer. Min mors navn var Marilyn, blandt venner bare Mary og min fars navn Thomas. Men de blev bare kaldt for far og mor. Mit kælenavn var bare Ralle, selvom jeg egentlig hed Rasmus, og jeg kaldte selv min storesøster for Jenni. Nå ud at børste tænder, hvis det altså var kommet op at stå, måske var det stadigt i flyttekasserne. Øv, det var det, så skulle jeg ind og rode i alle de kasser inde i stuen og finde en der enten stod Ralle eller Rasmus på. Her var der en. Øv der var bare fodbold plakater i. Jeg elsker fodbold og ringe det er jeg heller ikke til det. Mine yndlingsspillere er Pelé og Allan Simonsen. Pelé er ved at være gammel og han trækker sig nok snart tilbage, derimod er Allan Simonsen stadig ung og frisk. Yndlingsklubben i Danmark er KB og i udlandet Barcelona. Jeg er 13, min storesøster 16, min far er 37 og min mor er 36. Endelig, her var tandbørsten, nu havde jeg også rodet efter den i 10 minutter. Åh nej jeg skal jo også have tandpasta, så er vi på jagt igen. Der er den, et lille strøg tand pasta på og så ud foran spejlet og børste tænder. Jeg hørte lyde ovenpå, Jenni var nok vågnet. Jeg spyttede tandpastaen ud i vasken og skyllede min mund grundigt med vand. Jeg gik op af trappen igen. Døren til mit værelse knirkede, da jeg åbnede den. Jeg kastede mig på min seng. Mon mor og far snart var vågnet? Tænk sig om et år skulle jeg konfirmeres, 1974 er mit konfirmations år. Jeg var også lige blevet meldt ud af min barndoms klub Frem. Nu var jeg meldt ind i KB, jeg havde set de fleste på holdet før, da vi havde spillet mod dem med Frem, nok også fordi vi to klubber er ærkerivaler. Nå nu rumsterer det også nedenunder. Jeg må hellere se at komme ned og få morgenmad sammen med hele familien. ”Tululu” sang jeg på vej ned af trapperne. Jenni sad ved vores nye køkkenbord sammen med min mor. Far stod ved kogepladen og var ved at lave spejlæg og ristet bacon til os alle. ”Godmorgen alle sammen” sagde jeg mens jeg stod på trappen og studerede min familie i deres nye køkken. ”Godmorgen Ralle” sagde min mor. Jenni kiggede bare op og nikkede. Efter morgenmaden skulle jeg ud og spille noget bold bare i haven. Senere kunne jeg måske gå op til KB’s anlæg på Peter Bangs vej, mon det var langt herfra? Men derop, det skulle jeg nu uanset hvad! Jeg satte mig ved bordet og kiggede hen på min far. Godt det er lørdag, så har jeg stadig en hel uge, inden jeg skal i skole så kan jeg også lige nå at tilpasse mig det nye sted, og de nye omgivelser. Jeg håber det er en god klasse jeg kommer ind i. Skole det har jeg nemlig også skiftet efter vi er flyttet. Endelig var far færdig med maden så jeg kunne komme ud og spille bold. Min yndlingsbold havde jeg ikke pakket ned, da jeg vidste jeg ikke kunne undvære den. Jeg stangede et spejlæg og noget bacon over på min tallerken. Jeg skyndte mig at spise, så jeg kunne komme af sted. Jeg tog bolden ude fra et skab i entreen, hvor jeg havde lagt den. Jeg gik ned i gården, det var jo perfekt, på to mure var, der malet 2 fodbold mål, lige overfor hinanden, så måtte der være andre i kvarteret, der også kunne lide fodbold. Jeg sparkede bolden ind på muren så den sprang højt tilbage, jeg ramte den rent med brystet, så den røg et lille stykke op i luften, så begyndte jeg at stå jonglere med bolden, mine jongleringer var nærmest perfekte kun en sand mester kunne have gjort det bedre, det var ikke for ingenting mine klubkammerater og træner kaldte mig Danmarks svar på Pelé. Det var jeg meget stolt over selv min kommende træner havde sagt det. Det er endda Finn Laudrup, der er træner i KB for mit kommende hold. Nå nu har jeg også været her i snart en time, jeg må hellere se at komme op igen. Døren gled let op og jeg kastede bolden ind i skabet igen sammen med pumpen. ”Så er jeg oppe igen” råbte jeg igennem lejligheden. ”Okay” kom der et svar tilbage, det var fra min mor kunne jeg høre. Dagen gik stille og roligt fremad og inden jeg vidste af det lå jeg i min seng igen og sov. I morgen skulle jeg til første træning i KB. Jeg vågnede frisk og veludhvilet, vi skulle træne kl. 12 men jeg tog alligevel op til banen kl. 10. Bare for at tjekke omgivelserne oppe ved klubben. Min store drøm er at blive professionel fodbold spiller og vinde minimum 1 mesterskab med KB. Og så vil jeg videre til udlandet tror jeg. Da jeg kom op til KB’s anlæg var der kommet et par spillere fra mit hold, en der hed Alexander, han var angriber, det var min position, så måske vi blev makkere i fremtiden. Han hilste gladelig på mig og gav mig hånden, mon Finn snart ville komme, så jeg kunne møde alle de andre og mon han ville præsentere mig? Nå timerne gik og vi var faktisk allerede færdige med træningen. Det var gået fint, de havde taget godt imod mig, dog var der et par der var lidt sure. Jeg var også kommet i klasse med Alexander havde jeg fundet ud af ugen efter, da jeg kom i skole tiden fløj af sted og fodbolden gik fantastisk efter et par måneders træning havde alle stor tillid til mig, så det var bare dejligt, jeg var også blevet angrebs makker med Alexander. Nede på midtbanen huserede en dreng der hed Sebastian, puh hvor var han dygtig han var en rigtig slider og så havde han et kanon overblik, desuden var han holdets anfører, sammen med ham på midtbanen var der en dreng, der hed Tobias. Vores målmand hedder Kasper. Og i forsvaret var det en dreng, der hed Henrik. Det er nogle af de bedste spillere sammen med mig og Alexander. Vores sidste kamp blev spillet mod Vanløse IF. Vi vandt 3-1 jeg scorede et enkelt mål. Og så lagde jeg et op til Alex, som jeg nu er begyndt at kalde ham. Mit mål var direkte på frispark lige uden for feltet, jeg hamrede den rundt om muren så den skruede ind lige ved stolpen. Det sidste mål scorede Henrik på hovedstød, det var på et hjørnespark. Ellers går træningen godt, Finn har lært mig meget mere end jeg lærte i Frem. Så jeg er rigtig glad for min nye klub. Sammenlagt i vores ”1. division” det er den bedste liga for vores årgang. I den ligger vi nummer 2 med et point op til Hvidovre I.F, det er dem vi skal møde i sidste kamp. Jeg følger stadig meget med Frem’s drenge, de ligger på en 8. plads i samme liga/division som os. Det går ikke så godt, som dengang jeg spillede med holdet, der var vi oppe i nærheden af 3-4 pladsen. Men så meget kan jeg vel ikke, eller kan jeg? Åbenbart men har jo også fået at vide at jeg nok er Danmarks største talent på min årgang. Jeg ligger mig ned i min seng, er så træt det var hårdt til træning i dag! Puha. Zzzzzzz.
Jeg vågnede ved, at mit vækkeur ringede, jeg skulle snart til at i skole, vi skulle have matematik i første time, det er bare mit værste fag i skolen. Der er ikke mange fag der fanger mig, men historie synes jeg er meget sjovt, vi har også bare den bedste lærer. Hun hedder Gitte og er så sød! Og så lærer hun os alle mulige sjove ting og sager, det og så frikvartererne er noget af det bedste jeg ved! For i frikvarteret spiller vi fodbold mod B klassen, jeg går selv i A klassen. Og vi vinder for det meste, medmindre vi lige har haft matematik, så er vi alle sammen ved at falde i søvn under kampen! Om en uge skal vi spille mod Hvidovre I.F. Som er den store finale. Hvis vi vinder med 2 er vi mestre, alt andet og vi bliver 2’er med mindre vi taber med 3, så slutter vi 3’er samlet også bliver Lyngby nummer 2, så vi skal simpelthen vinde! Derhjemme går det også godt, vi har fået pakket ud og det meste er på plads. Mor har været ude at storshoppe i diverse butikker lige fra, mad til møbler og tøj og sådan. Det var også ved at være tid til ”Finalen” mod Hvidovre I.F, den skulle spilles på vores hjemmebane og der ville nok komme omkring 300 mennesker, så mange havde vi aldrig spillet for før. Vi havde snakket meget taktik med Finn efter træning den sidste uge. Vi kendte alle Hvidovres bedste spillere og deres taktik kunne vi i søvne. Ham vi skulle passe på var en stor dreng ved navn Rune han lå lige bag deres angribere, ligesom Sebastian gjorde i vores taktik. Så det skulle være Tobias eller, som jeg kalder ham ”Tobbe”, som skulle passe meget godt på ham. Deres forsvarer var store og stærke og mig og Alexander var mere de små hurtige spillere, men Alexander kunne springe højt. Ellers kunne vi tage Henrik op i angrebet, som ”target-man” en ny ting Finn har fundet på og lært os, man tager simpelthen en stor spiller som er god til at nikke langt op på banen gerne længst fremme og så lægger man boldene højt til ham, så han kan lægge den ned til f.eks mig, men også Alex kan få den der, det kan alle faktisk, men pyt nu med det.
Vi skulle til at gå på banen publikum hujede og råbte. Jeg var lige kort ude at snakke med min familie inden kampen, derefter kaldte Finn på os. Kampen startede og det så ud til at Hvidovre ville spille meget defensivt ca. 30-35 min inde i kampen får jeg sat min forsvars spiller af, det ser Sebastian, som har bolden og han sender en dyb stikning af sted mod mig. Jeg tager bolden med perfekt, men en mand kommer ind foran mig og prikker til bolden. Jeg stoppede op, men bag mig kom Alex løbende i fuld fart, han havde bolden med, han måtte have snuppet den, da forsvars spilleren prikkede til den. Jeg begyndte at sprinte, han lagde bolden til mig og jeg hamrede den mod mål. Det var en af de ting jeg var god til, langskud. Den ramte overliggeren og hamrede mod græsset mon den ville gå ind?  Det gjorde den målmanden fik hånden på den og den trillede henover stregen. Mig og Alex jublede og lavede en sejrsdans vi havde fundet på en dag efter træning. 1-0 så manglede vi bare et mål og så måtte de ikke score. Åhh nej Rune havde fået bolden i en god position han driblede en mand og kom ind i feltet. Så skød han, øv mål til dem. Nu var der kun 20 minutter tilbage jeg kiggede over på Finn han kaldte mig ud til en lille snak. ”Okay Ralle prøv at hør her, vi bruger targetman taktikken så vi skifter Alex med Henrik og så ryger Alex op på midten i stedet for Tobbe så Tobias bliver forsvarsspiller. Det virkede, 2 min efter havde vi scoret, det var Alex, der havde scoret. 5 min tilbage Finn råbte fra bænken, at Alex skulle gå i angreb igen, Henrik skulle blive og spille target-man.  Så skete det 2 min inde i dommerens overtid Sebastian fik bolden på midten, han af driblede 2 mand og sendte en høj bold mod Henrik. Henrik nikkede den ned mod mig nu skulle det være. Jeg tog et træk, da jeg opdagede at jeg var alene med målmanden. Jeg tog nogle hurtige træk, da jeg befandt mig inde i feltet. Jeg lod som om, jeg ville sparke, men lod være og lavede en skud finte. Målmanden hoppede på den, jeg trillede den ind i den anden side end den målmanden havde kastet sig til. Der var mål. Og efter Hvidovre havde givet bolden op fløjtede dommeren til slut. Vi havde vundet. VI VAR MESTRE.
« Seneste Redigering: 21 Maj 2007, 15:57 af Roxer » Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En dansk opgave !
« Svar #8: 21 Maj 2007, 15:34 »

Som sagt må i meget gerne lave afsnit i det. Det kan jeg nemlig ikke finde ud af ! Så hvis der var en venlig sjæl der ville hjælpe så skriv enten her eller i PB
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En dansk opgave !
« Svar #9: 21 Maj 2007, 15:43 »

Som sagt må i meget gerne lave afsnit i det. Det kan jeg nemlig ikke finde ud af ! Så hvis der var en venlig sjæl der ville hjælpe så skriv enten her eller i PB

Forsøg med at lave afsnit, så skal vi nok sige til, hvis det er helt i skoven.  Thumbs Up
Logged

Go you Gunners!

Kaas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En dansk opgave !
« Svar #10: 21 Maj 2007, 15:51 »

Forsøg med at lave afsnit, så skal vi nok sige til, hvis det er helt i skoven. Thumbs Up
Jaa.. Smiley

Spiller Du selv i KB eller har du bare opdigtet historien ?
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En dansk opgave !
« Svar #11: 21 Maj 2007, 15:57 »

JEg spiller ikke selv i kb har bare opdigtet historien !
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En dansk opgave !
« Svar #12: 21 Maj 2007, 15:59 »

Forsøg med at lave afsnit, så skal vi nok sige til, hvis det er helt i skoven.  Thumbs Up


Jeg ved bar hvor galt det går !
Logged

Kaas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En dansk opgave !
« Svar #13: 21 Maj 2007, 16:08 »

JEg spiller ikke selv i kb har bare opdigtet historien !
Okeey Okeey..

Jeg ved bar hvor galt det går !
Så finder du jo aldrig ud af om du er god til det hvis du ikke prøver?
Kom nu vi vil ikke grine af dig..  crazy
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En dansk opgave !
« Svar #14: 21 Maj 2007, 16:50 »

Har prøvet det er håbløst !
'
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010