home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1217 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Juventus-tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Juventus-tråden  (Læst 106919 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Juventus-tråden
« Svar #405: 10 Jul 2008, 16:47 »

De skal bare lægge den ene i en lettere offensiv rolle, så tror jeg det hele ville ordne sig. Da jeg mener Poulsen er stærk offensivt også.

Jeg tror ikke, at det vil fungere ordenligt tbh. Hvis der sammenlignes med en fra landsholdet, så skal det være en Daniel Jensen type, som skal til, så det kan fungere ordenligt :-)
Forhåbenlig tager jeg fejl, hvis/når Poulsen kommer til..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DavidMadsen
Manager

« Svar #406: 10 Jul 2008, 17:18 »

Jeg tror ikke, at det vil fungere ordenligt tbh. Hvis der sammenlignes med en fra landsholdet, så skal det være en Daniel Jensen type, som skal til, så det kan fungere ordenligt :-)
Forhåbenlig tager jeg fejl, hvis/når Poulsen kommer til..
Vi må jo bare vente og se Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #407: 14 Jul 2008, 18:09 »

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #408: 14 Jul 2008, 18:11 »

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige om CP's skifte. Går ud fra han bliver fast mand på midten, hvorfor jeg ser skiftet som et fremskridt for CP. Men skal vi op og vinde Serie A, skal vi altså have kvalitetsspillere som Xabi osv. Jeg er ikke i jubel.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #409: 14 Jul 2008, 18:21 »

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige om CP's skifte. Går ud fra han bliver fast mand på midten, hvorfor jeg ser skiftet som et fremskridt for CP. Men skal vi op og vinde Serie A, skal vi altså have kvalitetsspillere som Xabi osv. Jeg er ikke i jubel.

Poulsen havde by far en langt bedre sæson end Xabi Smiley

Synes på inegn måde der er klasseforskel på dem.

Zone 43
Manager

« Svar #410: 14 Jul 2008, 18:23 »

CP fik også langt mere spilletid end Xabi :-)

Jeg kan kun erklære mig enig her..

- Daniel Agger.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #411: 14 Jul 2008, 18:24 »

CP fik også langt mere spilletid end Xabi :-)

Jeg kan kun erklære mig enig her..

Mon ikke at der er en god grund til at Poulsen fik mere spilletid. Synes egentlig ikke Liverpool er særlig meget bedre på den centrale midt.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #412: 14 Jul 2008, 18:26 »

Synes på inegn måde der er klasseforskel på dem.
Tjae, nu har Xabi ikke fået lov til at spille fast i denne sæson, hvilket jeg slet ikke forstår. Men en Alonso i topform vil jeg se som bedre end CP. : )

Zone 43
Manager

« Svar #413: 14 Jul 2008, 18:30 »

Mon ikke at der er en god grund til at Poulsen fik mere spilletid. Synes egentlig ikke Liverpool er særlig meget bedre på den centrale midt.

Xabi røg vel ud i kulden efter en skade, hvis jeg ikke husker forkert, og CP var stjernen på Sevillas midtbane.. Men som jeg har på de forrige sider, at minder Sissoko og CP alt for meget om hinanden, hvorfor jeg hellere så en midtbane med Xabi og Sissoko Smiley

- Daniel Agger.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #414: 14 Jul 2008, 18:30 »

Nu er Christian Poulsen's markeringsspil og aggresivitet MEGET bedre end Xabi's, og jeg tror lige præcis det er hvad Juve har søgt. En rolle som Cattuso fx har i Milan. Jeg ser mere Alonso som en elegant spiller, mens CP mere spiller rå og kontant.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #415: 14 Jul 2008, 18:45 »

Tjae, nu har Xabi ikke fået lov til at spille fast i denne sæson, hvilket jeg slet ikke forstår. Men en Alonso i topform vil jeg se som bedre end CP. : )

Men hvis Alonso først er bedre end CP i topform, så er han da ikke særlig meget værd...

JKJ
Gæst

« Svar #416: 14 Jul 2008, 19:37 »

Men hvis Alonso først er bedre end CP i topform, så er han da ikke særlig meget værd...

Nu kan du bare ikke helt sammenligne de 2 spillere, som Spez siger så er CP altså ham skraldemanden der ligger lige foran midterforsvaret og ryder op der mens Alonso er ham der kan ligge de millimeter præcise aflevering korte som lange...

Pepe
Gæst

« Svar #417: 14 Jul 2008, 19:39 »

Både og. Alonso bliver da tit benyttet på den defensive midtbane. Men du har ret i, at CP har en lidt mere defensiv indstilning til spillet.

Zone 43
Manager

« Svar #418: 14 Jul 2008, 21:54 »

Ranieri vil ikke hente flere

Synes at vi mangler en rigtig god højreback, og derfor ser jeg gerne sådan en i klubben, men det ser ikke ud til at være nu. Jeg forstår dog ikke, hvorfor han vil hente en keeper, da vi har en reserve i Belardi, som næppe vil få mange minutter på banen..
Btw. så er Andrade ude det næste års tid Ubeslutsom

- Daniel Agger.

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #419: 03 Sep 2008, 00:44 »

Der er vist da brug for noget friskt blod herinde, for der sker da ikke for meget..

Nå, synes vi spiller en nogenlunde kamp mod Fiorentina. Men vi lader os presse for meget tilbage i 2. halvleg. Og så er det ærgerligt, at Mellberg ikke formår at holde Gilardino til sidst. Tror desværre, at vores akilleshæl denne sæson bliver vores forsvar, hvilket kan koste titler i sidste ende.

Camo viste sig som vores bedste kreative våben, men desværre var Del P. og Amauri vildt ineffektive..
Poulsen spillede en fin kamp med kun et dumt boldtab og var ellers fint med i det offensive.

Det var bare lige en lille analyse..

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010